Sign in to follow this  
Followers 0
Guest camillasalling

planlægning

3 posts in this topic

Vi skal giftes 28. april 2007 og så var det jeg tænkte på, hvor meget af min fritid (studere og arbejder lidt ved side af) skal jeg regne med at bruge på planlægning i marts måned?

Den teatergruppe jeg ellers har været med i har nemlig en forrestilling som spilles i marts som jeg gerne vil være med i (hvis jeg ellers er god nok ;-) men overvejer lidt om jeg overhoved har tid til det når forestillingerne ligger i marts? Altså ville jeg skulle bruge ca sidste uge af feb. og de første 2-3 af marts på 5 ud af de 7 aftner i ugen på teater...

Er det realistisk med studie ved siden af el bliver det for stressene ?

:boohoo: Camilla

0

Annonce ♥

Det er megasvært at rådgive, for det kommer jo an på så mange ting:

- Er du eller din tilkommende perfektionist? (Evt. begge 2 :) )

- Kan du uddeligere? Og tror du på at andre gør deres del af opgaverne?

- Hvor festen skal holdes?

- Hvor meget I selv vil lave til den?

- Stresser du nemt?

- Er der andre begivenheder der skal fejres i samme periode? (store fødselsdage, dåb m.m. hvor du måske også skal være med i planlægningen)

Det er ikke meningen, at du skal svare på alle spørgsmål jeg har skrevet her, men det er mere så du selv overvejer hvordan du MÅSKE vil reagere. Perioden op til bryllup kan være meget følelsesladet :balloons: .

De fleste af forberedelserne kan gøres færdige i god tid, men der er ALTID noget der først kan klares til sidst. Men planlægger I det godt, så er det måske en god idé at "afstå" lidt fra forbedredelserne og så spille teater istedet?

Såfremt du beslutter dig for at bruge tiden på teater, så lav en "2-do-liste" allerede nu, med ALLE de ting du/I kan komme i tanke om, skal klares... og jeg mener ALT - helt ned til detaljer som toiletpapir, hvis nu det skal holdes i forsamlingshus. Selv om festen skal holdes på restaurant/hotel, er der mange ting der skal huskes på/spørges om.

Spørg gerne igen - har gemt en liste så lang, fra mit eget bryllup... for 1½ år siden :angry: .

:cheerleader3:

-Lisbeth

0

Vi startede med at planlægge vores bryllup i februar måned, og blev gift i august.. :balloons:

Jeg syntes det var tid nok for os, vi har lavet det meste af det selv.

Vi startede med at finde et feststed for at se hvornår det var ledigt, derefter fandt vi ud af om præsten kunne..og så sendte vi invitationerne ud :cheerleader3:

0