Guest idegraf

sophiendahl gods

10 indlæg i dette emne

Kan ikke anbefale sohiendahl gods til nogen overhovedet.

Vi havde planlagt vores bryllup over et års tid og valget endte på reception på hotel skanderborg hus hvilket var helt i top, og dernæst middag og overnatning til 16 mennesker på sophiendahl gods.

Da vi ankom til godset, var den røde løber rullet ud og faklerne var tændt, problemet var blot at der stod halvtomme drinks på bordene og fade med rester af frugt...

Vi gik op ad den røde løber og trådte ind - Til at andet brudepar og alle deres gæster, der måtte være noget galt!

Vi gik over i receptionen, og noget røde i hovederne fik de os ført ud i gården...

Sophiendahl gods havde glemt vores bryllup

Venlig hilsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde planlagt vores bryllup over et års tid og valget endte på reception på hotel skanderborg hus hvilket var helt i top, og dernæst middag og overnatning til 16 mennesker på sophiendahl gods.

Da vi ankom til godset, var den røde løber rullet ud og faklerne var tændt, problemet var blot at der stod halvtomme drinks på bordene og fade med rester af frugt...

Vi gik op ad den røde løber og trådte ind - Til at andet brudepar og alle deres gæster, der måtte være noget galt!

Vi gik over i receptionen, og noget røde i hovederne fik de os ført ud i gården...

Venlig hilsen

NEJ NEJ NEJ NEJ :balloons::) :puke:

Det er da løgn, eller det er det jo så ikke, men for søren hvor harr jeg dog ondt af dig/jer!! Sophiendahl gods :bask: burde virkelig give jer en erstatning på min. 1mill. :banned: det er jo en dag man ikke lige kan lave om el får igen.

Men må jeg tillade mig at spørge hvad i så gjorde?

Ej, det kan jeg altså slet ikke komme mig over... Håber VIRKELIG at i kræver noget erstatning el et el andet. Synes i hvert fald i skulle spørge en advokat el ligende hvordan i evt. står...

:cheerleader3: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*tjekker datoen* okay det er ikke 1. april.

Altså lad mig sige det sådan her, hvordan kan det ske? Os der er lidt langt i planlægningen ved, at feststedet og brudeparret har tæt kontakt omkring brylluppet, så intet bliver glemt. Og slet ikke dagen.....!

Desværre jeg tror ikke på det!

- Lisen

0

Del dette indlæg

Venlig hilsen

Nej hvor forfærdeligt. Hvad gjorde I så? Hvordan kan sådan noget ske? Det lyder jo nærmest usandsynligt, at nogen kan glemme sådan en aftele.
0

Del dette indlæg

Altså lad mig sige det sådan her, hvordan kan det ske? Os der er lidt langt i planlægningen ved, at feststedet og brudeparret har tæt kontakt omkring brylluppet, så intet bliver glemt. Og slet ikke dagen.....!

- Lisen

Jeg må indrømme, at det faktisk også er min tanke.

Flashlight kommer en del på Sophiendal Gods (det ligger i Skanderborg), og der plejer bestemt ikke at mangle noget. De er smaddersøde og de lægger hus til MANGE bryllupper.

Ud af det rene ingenting træder nu en fuldstændig ukendt bruger og fortæller en historie, hvor jeg ligesom Lisen må sige - at det tror jeg simpelthen ikke på. Den er bare FOR tyk. Min første tanke: Er det mon i virkeligheden en misundelig konkurrent, der skjuler sig bag "idegrafen"

Jeg ved i hvert fald af egen brancheerfaring, at brudepar, der er langt i planlægningen, nok skal huske at følge op på deres aftaler. HVIS ovenstående scenarie rent faktisk er foregået, skal det altså have været et sammenfald af to særdeles sjældne og derfor usansynlige omstændigheder:

1) Sophiendal gods skal rent faktisk have glemt at notere brylluppet

2) Nøjagtig samme brudepar, som er blevet glemt, skal være det eneste brudepar i landet, som ikke tjekker op på deres aftaler, når brylluppet nærmer sig.

Jeg udelukker ikke, at det kan være foregået sådan, men sansynligheden, mine damer og herrer.... er under 1%.

Men vi kan jo starte med at spørge idegrafen - hvad gjorde I så?

0

Del dette indlæg

- Lisen

Jeg må indrømme, at det faktisk også er min tanke.

Flashlight kommer en del på Sophiendal Gods (det ligger i Skanderborg), og der plejer bestemt ikke at mangle noget. De er smaddersøde og de lægger hus til MANGE bryllupper.

Ud af det rene ingenting træder nu en fuldstændig ukendt bruger og fortæller en historie, hvor jeg ligesom Lisen må sige - at det tror jeg simpelthen ikke på. Den er bare FOR tyk. Min første tanke: Er det mon i virkeligheden en misundelig konkurrent, der skjuler sig bag "idegrafen"

Jeg ved i hvert fald af egen brancheerfaring, at brudepar, der er langt i planlægningen, nok skal huske at følge op på deres aftaler. HVIS ovenstående scenarie rent faktisk er foregået, skal det altså have været et sammenfald af to særdeles sjældne og derfor usansynlige omstændigheder:

1) Sophiendal gods skal rent faktisk have glemt at notere brylluppet

2) Nøjagtig samme brudepar, som er blevet glemt, skal være det eneste brudepar i landet, som ikke tjekker op på deres aftaler, når brylluppet nærmer sig.

Jeg udelukker ikke, at det kan være foregået sådan, men sansynligheden, mine damer og herrer.... er under 1%.

Men vi kan jo starte med at spørge idegrafen - hvad gjorde I så?

Hmm, selvom jeg har kommenteret må denne tråd, må jeg nok tilstå at jeg fuldstændig kan tilslutte mig ovenstående. nemlig at det virker for usandsynligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer