jannejuel

polter

7 indlæg i dette emne

Ja så kom turen til vores polterarben, her en uge før bryllupet...

Mine veninder har holdt en for mig hvor vi bare var ude at bowle og spise og på bar, det var en tirsdag, og ja jeg var da nok lidt skuffet og havde da også på fornemmelsen at der ville ske mere.

Anders blev hentede kl. 8.30 vi lå og hyggede med ungerne i sengen, for vi skulle til nogle vnner kl 11 trode vi.

kl 10.20 kom de sp efter mig vi spiste brød her de havde med, og så blev jeg hentede af 4 motercykler, der kørte mig rundt på øen, vi bor på tåsinge. så var jeg ude og mælke en ko, derefter var jeg på rundflyvning, så fik jeg taget billeder hos ham den fotograf der også skal tage billeder på lørdag. det var billeder uden så meget tøj på, men forskellige "kostymer" halv åbenstående murer jakke, uden bh inden under og i den stil. ret grænse overskridende, men jeg tror de bliver ok. derefter hjem til en af pigerne og hygge, hvor der så kom en og maserede mig. så hjem til mig, hvor de havde bestilt rigtig dejlig mad, vi sad så og hyggede og kl 21.30 ringede det på, det var en der demostrede sexlegetøj. kl ca 23 kom Anders hjem......MED ARMEN I SLYNGE...................... :cheerleader3::balloons:

jo jo 3 timer på odense skadestue om eftermiddagen, de andre viste det godt, men havde ikke fortalt mig det, det syntes Anders ikke de skulle, for så ville jeg ikke kunne nyde min dag. Men jeg var ret sur på drengene, ,lige der, for det var bare min skræk at han ville komme tilskade. De havde vært ude at bryde og så var den en af vores venner der havde hoppede op på ham, og hans ene knogle, ved kraveben, skulder har rygget sig en cm. han skal være sygemeldt i ca 2 uger, og gå med den i slynge............det er bare så meget :)

men Anders syntes det havde været en ok dag. men nu skal vi jo holde det i forsamlingshus, så nu må de altså hjælpe alle sammen, med at stille borde og stole op, og ryde det væk igen.

jeg har en til at pynte for mig, men vi skulle selv hjælpe med det andet. Han kan jo ikke engang rulle servietter.....

nå men ellers en dejlig dag herfra.

knus Janne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEEEEJJJ!!!!!!!!!!!!!!!

Man sidder bare og tænker..det er løgn! :)

Føler med dig (jer).. Når nu de har været med til at sørge for skaden, selvom det er uforskyldt/ej med vilje, så må de jo også være med til at tage slæbet.... -HAHA-

Tro mig, i fremtiden....der er så et stykke, vil I kigge tilbage og grine over det.... :balloons: engang.. :angry:

Håber I får en dejlig dag trods alt... :cheerleader3:

mvh Nanna

0

Del dette indlæg

først :cheerleader3: til dig og anders. ej hvor er det surt. og forstår godt du blev sur da du opdagede det. jeg er glad for der nok ikke bliver holdt noget for oz da vi bor på sjælland og skal giftes på bornholm. og sker det at der bliver holdt noget, har de bare at passe godt på manden. for ens bryllup er noget specielt og intet skal ødelægge den dag..... Jeg håber anders når at komme sig så meget at han hverken har onst eller andet med den dag...

lige endnu et :balloons: fra mig.

0

Del dette indlæg

Tak for det, og noget godt ved det er der da, han er hjemme og jeg har også ferie, så vi hygger os, med ungerne.

Alle har også været søde at tilbyde deres hjælp, men vi siger også til dem der var med, at de må komme og hjælpe med bordene søndag når de skal på plads.

knus Janne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV ØV ØV! :balloons: :banned:

Det var da vildt uheldigt, men som en nævnte tidligere... I kommer tilat grine af det senere! :) -og mon ikke det bliver nævnt i jeres sange eller taler på dagen? Det er fedt, at I nyder tiden sammen inden på lørdag og hygger med ungerne.... Det er trods alt et plus ved uheldet! :loveshower: Det er godt, at de andre, der ikke "passede" godt nok på ham, har tilbudt at hjælpe... Bare sving pisken, så kan de lære det kan de! =0)

Uhhh, jeg fik lige at vide i weekenden, at drengene truede med at sende min kommende til Kabul (jeps i Afgahnistan!!!!! :angry:-HAHA-:bunny_4: ) med en overnatning og så retur... Jeg håber, at jeg fik dem overbevist om, at jeg bliver bare en LILLE smule sur, hvis de gør det!!!! :bunny_4:

Glæder mig til at høre og SE BILLEDER fra jeres dag... :bunny_4: (han fåes ikke med armen i en slynge.... :)-HAHA- )

:cheerleader3: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

først :cheerleader3::balloons::):angry:-HAHA- en masse af dem. det trænger du nok til... -HAHA- men som de andre nævner så kommer I nok til at grine af det engang :bunny_4::bunny_4: , men så skal du bare svinge :bunny_4: piske overfor de andre på lørdag, nu hvor der er en hånd/arm :bunny_4: mindre..... :bunny_4:

håber at I på en eller anden måde kommer over det og ser tilbage på det med lyse øjne... :bunny_4:

men I for da nået godt ud af det, så i denne uge, hvor jeres børn har ferie. tiden sammen med dem.

Håber alt vel... Glæder mig til at hører om jeres store :bunny_4: dag ....

:)

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg synes selvfølgelig det er rigtig synd for jer, men havde altså svært ved ikke at smågrine af dit indlæg. Det er nok mest tonen du har skrevet det i, men lige så meget, at Anders tænker så langt som at få tøserne til at tie stille indtil han kom hjem.

Selvom det er træls og vel kunne ses på bryllupsbilleder mv, så har I alligevel mulighed for at se tilbage på det og smågrine lidt af det...

Jeg ønsker jer et RIGTIGT godt bryllup!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer