Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim: hej i to..

nu er det da min tur til at ønske jer alt held og lykke..

efter at have læste jeres tråd, har jeg været hele fødelse registeret igennem. grædt og følt med jer og kæmpe grint og nu sidder jeg med et stort smil.. (mange tak for jers dejlige måde at fortælle på)

selv om jeg ikke kender jer, føles det som om jeg gør efter at ha læst alle 171 sider.

:bearhug::bearhug: til jer begge

fra baronessen fra nyboder.

i var nogle utrolige smukke brude..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bestwishes: hej i to..

efter at have læste jeres tråd, har jeg været hele fødelse registeret igennem. grædt og følt med jer og kæmpe grint og nu sidder jeg med et stort smil.. (mange tak for jers dejlige måde at fortælle på)

selv om jeg ikke kender jer, føles det som om jeg gør efter at ha læst alle 171 sider.

:bestwishes::bestwishes: til jer begge

HOLD DA OP!!!!!!!!!!!! Har du været igennem alle 171 sider??? Respekt for det!

Tusind tak for den søde hilsen :bestwishes:

-Sophie

0

Del dette indlæg

:bestwishes: hej i to..

:bestwishes::bestwishes: til jer begge

Tusind tak for den søde besked. Det er dejligt, når nogen synes, det var en dejlig beretning - så er det jo det hele værd.

Og tusind tak for, at du gad at læse SÅ mange sider igennem - :bestwishes: for det...

:balloons::balloons::balloons:

Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUUULK VI SAVNER JER...... :bestwishes::bestwishes:

Tak for en fantastisk beretning, håber i nyder livet som ægtefolk..

Vi er her endnu...bare ikke lige så meget...Og du kan tro vi nyder livet som ægtefolk!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Selvom vi er blevet gift, er der naturligvis stadig en masse, vi vil dele med alle jer. Som f. eks. vores topkagefigur, som nu står sikkert i en montre.

Og vores helt igennem vidunderlige album fra Stjernestudiet. Men først vores topfigur, som pryder hjemmet.

post-21592-1184369942.jpg

0

Del dette indlæg

Og så det helt igennem fantastiske album. Smukt smukt træ på forsiden, og lækkert brund læder i siden og på bagsiden! Vi er simpelthen SÅ lykkelige for det:

post-21592-1184370173.jpg

0

Del dette indlæg

Og så er vi netop færdige med vores 74 takkekort!!! Skønt endelige at være færdige. Hvert kort er skrevet personligt, men billedet er det samme.

Bagpå har vi klistret et lille mærkat på med sætningen ...and they lived happily efter after.

Sådan ser de ud:

post-21592-1184370611.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lisette og Sophie

Dejlige billeder I har lagt herind - tak fordi vi fortsat må følge med I, hvad I går og laver :bestwishes:

Jeg er helt vild med jeres topfigur. Den kan jeg sørme godt forstå, I vil gemme :bestwishes:

Hvornår er det nu I rejser???

Knus Lene

Tak søde Lene,

Vi er også rigtig glade for den. Den kan holde i årevis :bestwishes:

Vi rejser i slutningen af denne måned. Det er dejligt, at det hele ikke er overstået på een gang. Og når vi kommer hjem fra Thailand, har vi stadig vores morgengave til hinanden til gode - turen til Rom :bestwishes:

:balloons:

Lisette

0

Del dette indlæg

nej nej nej I to.... I må ikke slutte nu.... hvad er BK uden jer ??????? :bestwishes: ..... Jeg har grædt, jeg har grint, jeg har syntes livet er pisse uretfærdigt, jeg har svævet på den lyserøde sky.....og nu, nu skriver der ikke er mere....... Find på noget I to.....planlæg jeres GULDBRYLLUP, bare ikke forlad dette forum, og slet ikke lille mig.... :smolf:

I har simpelthen formået at lave en tråd, der overgå selveste eventyret om den "uendelige historie", en tråd som rummer alt hvad der skal være når planlægningen af livets fest skal igang..... I vil altid være i tankerne, tanker som kun giver smil på læben.....!!!

Jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke...men har i lysten...må I meget gerne skrive når i er på besøg i det lille Hobro....... vil rigtig gerne mødes med jer......

:bestwishes: og tusind tak til jer to ubeskrivelige kvinder...................

:bestwishes: fra mig til jer......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok også en rigtig flot topkagefirgur I fik jer. Kan godt forstå I vil gemme den :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak skal du have...Den var pebret -2000 kroner, så vi vil aldrig nænne at smide dne ud...Måske når der måske en dag kommer mug på...eller noget...

-Sophie

0

Del dette indlæg

nej nej nej I to.... I må ikke slutte nu.... hvad er BK uden jer ??????? :td: ..... Jeg har grædt, jeg har grint, jeg har syntes livet er pisse uretfærdigt, jeg har svævet på den lyserøde sky.....og nu, nu skriver der ikke er mere....... Find på noget I to.....planlæg jeres GULDBRYLLUP, bare ikke forlad dette forum, og slet ikke lille mig.... :smolf:

I har simpelthen formået at lave en tråd, der overgå selveste eventyret om den "uendelige historie", en tråd som rummer alt hvad der skal være når planlægningen af livets fest skal igang..... I vil altid være i tankerne, tanker som kun giver smil på læben.....!!!

Jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke...men har i lysten...må I meget gerne skrive når i er på besøg i det lille Hobro....... vil rigtig gerne mødes med jer......

:thumbsupsmileyanim: og tusind tak til jer to ubeskrivelige kvinder...................

:cheerleader3: fra mig til jer......

Sødeste, sødeste Belinda...

Sikke da en vidunderlig besked at komme ind til! Hvor er du bare SKØN!

Vi forlader jer ikke nu....Det kan vi slet ikke...! Vi kommer nok ikke til at være på lige så meget, men vi har da stadig en masse vi gerne vil dele med jer -også selvom det måske ikke er bryllupsrelateret! Vi kan sgu ikke undvære der..

Vi vil også super gerne mødes med dig igen du dejlige kvindemenneske...:bearhug: Og vi skal nok sige til, når vi slår vejen forbi Hobro igen :bearhug: Du er mere end velkommen til at kigge forbi i Odense, hvis du kommer forbi :heart: Dørene står altid åbne :heart: (pånær når vi sover, for vi er bange for tyveknægte...)

Knus

Sophie

0

Del dette indlæg

En meget smuk måde at gemme topfiguren på..... :thumbsupsmileyanim:

Flot flot takkekort....og med det billede som jeg syntes var et af de flotteste.... :cheerleader3:

Tusind tak :td: Det er også et af vores favoritter :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige vise jer et billede, som Lisettes lillesøster har taget. Hun er super dygtig til at tage billeder, og har taget 600 billeder, som vi får snart (forhåbentlig):

post-21592-1184582642.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her er et til taget af min dygtige søster:

post-21592-1184587339.jpg

om det er en dygtig fotograf eller ej, så ville billeder af jer to vidunderlige kvinder altid blive smukke....

:griner:- fra >Belinda

Åhh nu rødmer vi :biggrin:

Hvor er du bare sød :sm:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Kære Lizette og Sofie

Ja, min tid på BK har været væsentligt reduceret efter brylluppet i april, men jeg vil selvfølgelig lige smide en hilsen i jeres retning inden det er alt for lang tid siden I blev gift!'

I skal have et :griner:-KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG :biggrin:

- I ser fantastiske ud på billederne, og hvor er det dejligt at se al den planlægning har båret så dejlig frugt!

Jeg håber I får en fantastisk tur til Thailand, og satser på vi ses på BabyKlar.....!

Mange hilsner

Mia

0

Del dette indlæg

Kære Lizette og Sofie

Ja, min tid på BK har været væsentligt reduceret efter brylluppet i april, men jeg vil selvfølgelig lige smide en hilsen i jeres retning inden det er alt for lang tid siden I blev gift!'

I skal have et :griner:- KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES BRYLLUPSDAG :biggrin:

- I ser fantastiske ud på billederne, og hvor er det dejligt at se al den planlægning har båret så dejlig frugt!

Jeg håber I får en fantastisk tur til Thailand, og satser på vi ses på BabyKlar.....!

Mange hilsner

Mia

Tusind tak skal du have :sm:

Vi havde den skønneste, skønneste dag :lol:

Jeg satser stærkt på vi snart ses på babyklar :hug:

-Sophie

0

Del dette indlæg

I går tog vi en af bryllupsgaverne i brug: 2 stk Lauryn Hill koncertbilletter i Vega ;)

Ganske hyggeligt :thumbsupsmileyanim: Spiste først på Riz Raz og så til koncert :thumbsupsmileyanim:

I dag skal vi buge vores anden gave: Gavekort til Tivoli :cheerleader3: Skal mødes med to venner derinde senere :boohoo:

Først skal vi dog lige besøge min mor på patienthotellet :)

-Sophie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer