Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Tusind tak skal i have :cheerleader3:

Kagen smagte som den gjorde for et år siden -helt super :bearhug:, så ingen klager der :lol:

Vi havde en dejlig dag, hvor vi var ude at spise og bagefter hygge med bryllupskage med svigerfamilien :kiss: De skulle også have været med ude at spise, men de sad fast i kø før Storebæltsbroen p.g.a. en væltet svinetransport og kom derfor først 21.45!

0

Annonce ♥

Halloooo....piger....Det er da vist ved at være længe siden at I har skrevet noget.... Går alt stadig godt??

Terminen er jo lige rundt om hjørnet...er så spændt på at høre hvordan det går.

Stort kram fra mig

0

Ja vi er vist ikke for gode til at få opdateret :)

Det går rigtig godt :rolleyes: Isabella Angelina, som hun skal hedde, trives inde i maven. Hun vejer nu ca. 3 kg og vi glæder os meget til hun melder sin ankomst. Har dog først termin 30.11, så der er lidt til endnu, og hendes mødre er meget utålmodige :rolleyes:

Børneværelset er færdig, tøjet er vasket og nu mangler vi bare vores lille prinsesse :hug:

0

STORT TILLYKKE !!!!!

Når nu i når længere hen i forløbet, skal i så have kønnet at vide ??? (altså inden fødslen :rolleyes: )

Jeg håber virkelig for jer, at det lykkedes denne gang. Men iflg. tallene og scanningen, ser det jo supergodt ud.

He he - endnu engang har jeg fået ret mht kønnet :rolleyes:

Læg lige mærke til, at jeg i april skrev med lyserødt !!!!!

Jeg har altid "spået" mine veninder i hvad de får, og har indtil videre kun taget fejl 2 gange ud af MANGE !!!!!

Held og lykke med den forestående fødsel - nu er der sørme ikke længe til....

0

Annonce ♥

Hej med jer!!

Jeg har luret meget i jeres tråd, men vist aldrig sagt tillykke - så det kommer nu: Hjertelig tillykke med jeres super flotte bryllup. Jeg elsker bare jeres billeder, de er såå flotte!!

MEN... Nu har den 30.11 været.. Hvordan går det? Har du født???

Fortæl, fortæl, fortæl :cheerleader3:

Og vi vil self også gerne se billeder af mave og baby :cheerleader3:

Knus Ása

0

Hvor er det dejligt, at vores bryllupsbilleder stadig kan vække begejstring.

Der er desværre stadig intet sket, men efter en meget lang nat i meget vågen tilstand, håber vi, at vi kan få vores lille prinsesse at se i dag.

Vi gættede begge på den 5.12 så det kunne være sjovt at se, om vi har ret.

0

Annonce ♥

Den 08.12.08 kom vores lille prinsesse til verden ;) Hun vejede 3743 g og er 54 cm lang. Hun er den dejligste lille skabning, og vi har det alle tre godt :biggrin:

0

Annonce ♥

puha 192sider det tager laaang tid..

Man liver virkelig fanget af jer her inde og stot tillykke med bryllupet samt jeres nye skud på stammen som jeg tror vi alle glæder og til at se :-)

Nu går jeg i seng er og få noget søvn har brugt det sidste døgn på alle disse skønne sider..

0

Tak skal i have :balloons:

Isabella er med i en fotokonkurrence på nettet. Hun er baby nummer 1. vil i give hende jeres stemme, så bliver jeg så glad:

http://www.barneguiden.dk/default.asp?thdi...49&bid=331#

0

Begge vores kjoler inkl. slør sælges. 2000 kroner stykket - Den ene str. 42 og den anden str. 44. Giv et bud og få flere oplysninger.

Kun brugt een gang ;)

0

Annonce ♥

Et godt tip - gå ind i køb/salg-emnegruppen og sæt din annonce op der inkl. billeder. Det er jo dér folk går ind, der vil købe og sælge. :-) Tror altså muligheden for at få dem solgt derinde er lidt større end herinde, hvor så mange allerede har deres kjole. :)

0

Jeg bliverlige nødt til at lægge en hilsen i jeres tråd her mange år efter. Jeg ar nemlig gået og tænk: Det er da pokkers så BEKENDT Isabellas mor ser ud. Og pludselig slog det bare ned i mig: TheSHE, sgi da! ;-) Jeres datter går simpelthen på stue med min Oscar! Sikke dog en lille verden! :-)

0