Guest Katharina Stendys

Corsage under brudekjolen!

12 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne dejlige kvinder!

Jeg har virkelig brug for hjælp, måske nærmere beretninger og erfaringer vedrørernde det at have en corsage på under brudekjolen! Jeg er bange for om det bliver for varmt!

Min kjole er jo todelt og overdelen er i sig selv en corsage, og er dermed ret kraftig i stoffet og kvaliteten og det er ren silke!! Det skal så siges at det jo er i November, men det gør det jo ikke koldere indenfor!

Hvad skal jeg dog gøre? Bliver det for varmt eller ej`?? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde... Nu belv jeg jo gift i September hvor det stadig var varmt og jeg havde corsage inden under... Synes bestemt ikke at det var marn, men rigtig rart at have på. Holdt jo lidt inde på alle mine former... Men nu er der jo lang vej fra september til november, men tror nu alligevel ikke at det bliver for varmt *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hej søde.

Jeg skal også have corsage indenunder og jeg regner med, at det sagtens går. De stakkels mænner sidder jo med jakker og alt muligt :blush:

Men om 3 uger er jeg meget klogere, så skal jeg nok informere dig hvis det er uudholdeligt, men jeg regner bestemt ikke med det.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal ærligt indrømme at jeg også havde en corsage under min brudekjole (hvor toppen også er stivet af som i en corsage, og det faktisk ikke var nødvendigt med en corsage). Vi blev gift i Oktober, og jeg svedte altså tran hen midt på aftenen, og sad og ønskede mig en vifte...hehe

Men, et menukort kan jo altid bruges (er glad for at det faktisk kun var min "kære" lillebror selvfølgelig, som nåede at fange dette billede under desserten):

post-1282-1161721077.jpg

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Hejsa Katarina!

Jeg er blevet frarådt at bruge corsage, fordi jeg ville ende op med en kjole, som holdt det hele på plads, samt et corsage, der havde samme formål... Men jeg overvejer nu alligevel at købe et corsage. :blush: -der skal jo også være lidt til bryllupsnatten! :):biggrin: Så jeg følger spændt med herinde...

Nu varer det ikke længe inden du tager turen op ad kirkegulvet, hva´? Har du styr på det hele?

:) , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er da ikke en eneste delle for meget på dig! :blush: Hmmmm, men der er også af hensyn til de ekstra "håndtag", at jeg overvejer corsage... :) Glæder nig til at se dig i kjole med håret sat und alles! Du bliver skøn! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Der er da ikke en eneste delle for meget på dig! :) Hmmmm, men der er også af hensyn til de ekstra "håndtag", at jeg overvejer corsage... :biggrin: Glæder nig til at se dig i kjole med håret sat und alles! Du bliver skøn! :loveshower:

¨

Nej hvor er du sød! Men jo det er der, også et par stykker for meget endda! :biggrin: Men jeg er nu som jeg engang er! :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg ved ud fra erhvers erfaring, sig at det at have en corsage på, under en corsage kan godt være et problem, for begge corsager har stiver i og det er ikke sikkert at de kommer til at side lige ud fra hinanden, og så skal man tænke på stiverne godt kan "bule" ud. forstående på den måde, at når man sidder ned så laver den en lille bule, da man presser på stiverne og de kan også svippe op for neden, men alt dette vil rette sig igen når man står op og lige kører en hånd over ens overdel... Håber at det kan være en hjælp, til valg af undertøj, i hvettfald skal man tænke sig om, når man vælger en corsage. evt. tast den i butikke ved, at sidde ned på en stole, se hvordan den arbejde m.m.

håber at bliver som du ønsker dig ..

:)

0

Del dette indlæg

Hej Katharina

Min oplevelse med corsagen var at jeg fik en dejlig rank holdning. Men jeg synes ikke at den var for varm at have på. Og stiverne var ikke synlige gennem stoffet. Se evt. billeder under "brudepar" "Mogens og Marianne 090906".

Det der var varmt var skørtet og underskørtet. Savnede nogle gange lidt luft om benene.

:-))

Har vi en aftale om corsagen her omkring den 1.? Der er nemlig en anden der også har meldt sig som interesseret.

Smil fra

Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer