askepot29

Valg mellem 2 kjoler

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

kære Cindy

Jeg stemmer helt sikkert på nr. 2, den er virkelig smuk til dig. Du er meget spinkel og har et flot skulderpati. Det bliver skjult lidt i nr. 1, men i nr. 2 ser det virkelig smukt ud.

Glæder mig til at følge din beslutning.

Kram

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - sikke skøn du ser ud... -HAHA-

Umiddelbart synes jeg nr. 2 klæder dig bedst. Synes nr. 1 ser ud til at "fylde" for meget foroven, og det derved bliver kjolen der kommer med dig og ikke dig der kommer kjolen.

Det kan selvfølgelig være en tilretning af nr. 1 kan tage noget af det "fyldige", men tror også bare det stadig bliver for kraftigt til dig - hvis du forstår hvad jeg mener.

Men hvad synes du selv - for egentlig betyder det ikke så meget hvad vi synes - så hvis du bedre kan lide dig selv i nr. 1, ville jeg da gå efter den, hvis jeg var dig.

-HAHA- Michela

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er jo en stor fan af nr. 2, synes den er såå flot -HAHA-

Men men men, nr. 1 er også utrolig flot og meget kvindelig og sexet på en ikke-vulgær måde, synes den er rigtig flot til dig, og som der blev sagt ovenfor så kommer din overkrop virkelig til sin ret i den kjole :balloon:

Men jeg fik vist ikke svaret på hvilken jeg synes er flottest, for det er virkelig svært, men jeg synes nu at nr. 1 vinder med en millimeter -HAHA-

Men jeg er glad for at det ikke er mig der ksal træffe det valg, "desværre" klæder de begge dig jo helt fantastisk -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det snyder meget at nr. 1 ikke er tilrettet. Tror den bliver super flot til dig, når det sker. Men jeg synes faktisk at nr. 2 er flottest alligevel. Der er ikke mange, der er lige så flotte i en stropløs, som du er -HAHA-

- Det må da være et godt tegn, at den står 50-50 til de to kjoler, for så betyder det jo, at de er stort set lige flotte til dig. Du må i gang med okker gokker -HAHA- Glæder mig til at høre om det endelige valg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen jeg vil da gerne lige komme med en kommentar på vejen, så håber jeg ikke du tager det ilde op, men forstå hvad jeg mener og at jeg kun mener det godt *SS*

Synes at begge kjole er rigtig flotte til dig, MEN.... Synes nummer 1 er bedst til dig, og jeg vil også gerne begrunde hvorfor... Nummer to giver dig en lidt lang overkrop og brystkasse (giver det mening) hvor imod at jeg synes at kjole nummer to mere fremhæver din talje og din barm, synes den er mere feminin og når den først er rettet til, så er jeg sikker på at du kommer til at ligne en gudinde...

Lige meget hvad, så håber jeg du vælger lige den kjole DU har det bedst i... Luk øjnene, og prøv at forestille dig selv gå op ad kirkegulvet... HVilken kjole ser du dig selv i??? Hvilken kjole havde du det bedst i???

Du bliver smuk lige meget hvilken kjole du vælger... Om du så havde en kartoffelsæk på ville du være smuk, for du stråler og har en indreglød som vil overdøve det hele *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Synes at begge kjole er rigtig flotte til dig, MEN.... Synes nummer 1 er bedst til dig, og jeg vil også gerne begrunde hvorfor... Nummer to giver dig en lidt lang overkrop og brystkasse (giver det mening) hvor imod at jeg synes at kjole nummer to mere fremhæver din talje og din barm, synes den er mere feminin og når den først er rettet til, så er jeg sikker på at du kommer til at ligne en gudinde...

Jeg er fuldstændig enig -HAHA- Sad lige og kiggede på billlederne - og jeg synes altså nr. 1 er helt klart den bedste til dig...

Og farven.. jo den er godt nok mere hvid end den anden - men det kan fixes vha. et par ture i solen eller en omgang Spray Tan....

Held og lykke

-HAHA- Mette

0

Del dette indlæg

Synes nummer to er drøænesmuk til dig - men synes når eteren først bliver tirettet er den kanon. Den giver en superflot taille og fremhæver barmen super flot uden at være vulgær. Synes den er super feminin til dig og stoffet glænser bar så elegant. Den er dejlig enkel og elegant men alligevel princesseagtig.

Men som sagt begge kjole klæder dig godt - så lyt efter maven og din egen fornemmelse.

-HAHA- Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer