Theshe

Hvor i landet bor i?

57 indlæg i dette emne

Vi er oprindeligt sjællændere, men flyttede til Odense for et år siden, fordi Lisette skulle læse til journalist...

Så vi har købt hus her, og skal i hvert fald bo her i 3½ år, medmindre vi ikke kan nænne at flytte herfra igen :balloons:

Festen holder vi dog på Sjælland, da det er hul i hovedet at bede 122 gæster om at komme til Fyn :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor hyggeligt!!! William og jeg mødtes, da vi læste journalistik i Odense. Vi flyttede sammen i en dejlig lejlighed i Schacksgade, og flyttede så til København, da vi skulle i praktik. Nu bor vi i hovedstaden, og jeg tror ikke, vi kommer herfra foreløbig :balloons:

Jeg kommer i øvrigt fra Mors i Nordvestjylland og William er fra Brønshøj :bearhug:

Hvor langt er Lisette på journalistik? Hun må da gerne hilse Jens Franck fra Louise og William, hvis hun møder ham :blush:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor hyggeligt!!! William og jeg mødtes, da vi læste journalistik i Odense. Vi flyttede sammen i en dejlig lejlighed i Schacksgade, og flyttede så til København, da vi skulle i praktik. Nu bor vi i hovedstaden, og jeg tror ikke, vi kommer herfra foreløbig :balloons:

Jeg kommer i øvrigt fra Mors i Nordvestjylland og William er fra Brønshøj :bearhug:

Hvor langt er Lisette på journalistik? Hun må da gerne hilse Jens Franck fra Louise og William, hvis hun møder ham :blush:

- Louise

Er i begge udlært nu?

Lisette er på 1. sem :blush: Men vi satsede på at hun kom ind i år, og derfor flyttede vi hertil allerede i december sidste år...Vi fandt simpelthen drømmehuset, som vi bare ikke kunne stå for.

Vi bor i Korup, hvis du ved, hvor det er? :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Tja, "manden to be" har boet i roskilde 1 år, på bornholm 1 år og en del år i Sæby v. Slagelse, derefter i slagelse nogle år...på Sjælland.

Jeg har både boet i solrød strand 2 år, bahrain (9 år), solrød strand 1 år, frederiksund 1½ år, vemmelv (v. slagelse) i 4 år, flyttede så selv til korsør i 3 år og så ringsted nogle år og så slagelse 5 år- hvor vi mødte hinanden....

har nu boet i høng (mellem slagelse og kalundborg) i 3 år. Jøsses al den flytteri....har fået fobi overfor det nu tror jeg...vi skal sku ikke flytte med mindre vi får tilbudt et parcelhus igennem boligforeningen hvor ungerne får et værelse hver.

Bor pt. i lejet rækkehus...og nej, det kan praktisk talt ikke betale sig at købe sit eget - årsag 1: jeg skal på su om 1½ år og i 1½ år....2

årsag 2: parcelhusene er sindsyge billige i vores boligforening!!!!!!!!!!! :blush::balloons: så man kan bare spare en rigtig god kapital op til et hus der.....

mvh Nanna (hende med de indlæg som starter i det små og udvikler sig til nogen lange fortællinger :blush: ):bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Louise

Er i begge udlært nu?

Lisette er på 1. sem :blush: Men vi satsede på at hun kom ind i år, og derfor flyttede vi hertil allerede i december sidste år...Vi fandt simpelthen drømmehuset, som vi bare ikke kunne stå for.

Tror godt jeg ved, hvor Korup ligger henne. Det er lidt udenfor Odense, er det ikke?

Jeg elskede Odense - og Fyn - gør det faktisk staidg. Det er bare så dejligt men natur og Odense er en dejlig by... Plus to af mine bedste veninder bor derovre, så jeg må sige, jeg savner Fyn og Odense en del til tider...

Vi blev begge færdige sidste år, og var superglade for at læse i Odense. Det er i mine øjene den bedste journalistuddannelse til nutidens arbejdsmarked, da man både er praktisk og akademisk, ligesom man lærer den tværmedialitet, som er så vigtig at kunne i vores branche.

Men tillykke med optagelsen til hende! Og tillykke med huset - endnu en grund til at flytte tilbage til Fyn - man ville have råd til at købe et hus...

- Louise

0

Del dette indlæg

- Louise

Er i begge udlært nu?

Tror godt jeg ved, hvor Korup ligger henne. Det er lidt udenfor Odense, er det ikke?

Jeg elskede Odense - og Fyn - gør det faktisk staidg. Det er bare så dejligt men natur og Odense er en dejlig by... Plus to af mine bedste veninder bor derovre, så jeg må sige, jeg savner Fyn og Odense en del til tider...

Vi blev begge færdige sidste år, og var superglade for at læse i Odense. Det er i mine øjene den bedste journalistuddannelse til nutidens arbejdsmarked, da man både er praktisk og akademisk, ligesom man lærer den tværmedialitet, som er så vigtig at kunne i vores branche.

Men tillykke med optagelsen til hende! Og tillykke med huset - endnu en grund til at flytte tilbage til Fyn - man ville have råd til at købe et hus...

- Louise

Ja det ligger lige i udkanten af Odense, 8-9 km fra centrum.

Husene koster jo ikke en dyt herovre! Det er da i hvert fald et stort plus ved at bo herovre :loveboard:

Lisette er også super glad for studiet...synes det er lidt hårdt, men sådan er det jo :balloons:

0

Del dette indlæg

:balloons:

Jeg er født og opvokset på Amager og havde aldrig (før jeg mødte manden i livet) boet længere væk en 15 min fra mine forældere.

Meeen, alt det ændre sig da jeg mødte Daniel. Han kommer fra Canada, Vancouver.

Vi lærte at kende hinanden i Danmark, flyttede så til Portugal i 14 måneder også videre til Schwiez, hvor vi bor nu på 11 månede.

Brylluppet bliver holdt i Danmark, da vi flytter til Vancouver d. 01.02.07.

Syntes det var lidt for langt at familien skulle rejse.

Hilsen

Pernille.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ja vi bor i Ballerup jeg har boet her sammen med kæresten i 4år og for 3år siden dumpede datteren ind af døren også ;)

Men inden det... puha starter med manden... Han er født og opvokset i Ballerup flyttede så til rødovre med sin daværende kæreste, blev gift og skilt og flyttede tilbage til Ballerup (alt sammen inden han blev 20 ;) )

Jeg er født i Ikast, flyttede til Tinglev da jeg var 3år da mine forældre gik fra hinaden, boede der til jeg var 16, så flyttede vi til Brønshøj hvor min mor fik job, jeg begyndte på Albertslund HHX og boede stort set med min daværende kæreste i Albertslund i 1år så gad jeg ikke mere flyttede kortvarigt hjem hvor min mor i mellem tiden var flyttet til Gevningen (lidt uden for Roskilde) og fandt så på at tage 1år som au-pair og det endte med 8mdr i Bruxell som endte lidt tragisk :bearhug: lang historie... Flyttede kortvarrigt hjem til mor i Gevninge igen, men fandt hurtigt en fremleje lejlighed med min storesøster i Hellerup og boede der i 6mdr. Og så vendte jeg snuden mod Ballerup hvor jeg bor nu og det er jeg rigtig glad for tihi

Knus og sorry det blev så langt :balloons:

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg kommer fra en meget lille flække - Hørdum - i Thy ca. 20 km fra Thisted, og har boet der i 21 år, nu bor jeg i selve Thisted

Min kære, dejlige kæreste kommer fra fyn, boede i Dalum (odense) til han var ca. 6 år. Derefter flyttede familien til Hårby på sydfyn, hvor han gik i skole i snave Han var på midtfyns efterskole i 94/95 (9 klasse). Derefter flyttede han til Strandby ved Frederikshavn. Og de sidste 8 år har han boet her i Thisted - dejligt.

Keddi

0

Del dette indlæg

Jeg er født og opvokset i beton-ghettoen i Viby i det sydlige Århus og Majken er dels fra Ålborg, dels fra Grindsted/Give egnen. Vi bor i dag i Viby hvor vi begge arbejder, men overvejer kraftigt at flytte udenfor storbyen i jagten på drømmeboligen.

Majken er på vej i retning af Herning i uddannelsessammenhæng og jeg skifter arbejde til et job i Børkop syd for Vejle fra nytår. Så jeg vil tro at vi ender med aqt finde os et hus et sted derimellem, gerne i en af stationsbyerne.

0

Del dette indlæg

Nej, hvor hyggeligt!!! William og jeg mødtes, da vi læste journalistik i Odense. Vi flyttede sammen i en dejlig lejlighed i Schacksgade, og flyttede så til København, da vi skulle i praktik. Nu bor vi i hovedstaden, og jeg tror ikke, vi kommer herfra foreløbig :blush:

Jeg kommer i øvrigt fra Mors i Nordvestjylland og William er fra Brønshøj :blush:

Hvor langt er Lisette på journalistik? Hun må da gerne hilse Jens Franck fra Louise og William, hvis hun møder ham :bestwishes:

- Louise

Er i begge udlært nu?

Lisette er på 1. sem :loveboard: Men vi satsede på at hun kom ind i år, og derfor flyttede vi hertil allerede i december sidste år...Vi fandt simpelthen drømmehuset, som vi bare ikke kunne stå for.

Vi bor i Korup, hvis du ved, hvor det er? :balloons:

- Louise

Ja det ligger lige i udkanten af Odense, 8-9 km fra centrum.

Husene koster jo ikke en dyt herovre! Det er da i hvert fald et stort plus ved at bo herovre :balloon:

Lisette er også super glad for studiet...synes det er lidt hårdt, men sådan er det jo :balloon:

Hey jeg ved også hvor Korup er :balloons::bearhug:

Bor også i Odense og er journalist! Kommer oprindeligt fra Ebeltoft - og Århus

Og manden, ja han er også fra O'ense

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Vi er bosat i Horsens...

Vi kommer oprindeligt fra Silkeborg og en lille by der hedder Nørre Snede (Midtjylland)

Mvh

Jannie

HEY Nørre Snede, den kender jeg!!! :carrot: :balloons: :carrot: :bearhug:

Den kører min mand vist nok igennem for at arb. Vi bor faktisk i Lund lidt ude for Horsens og han arb i Karup... Hvor i Horsens bor du?

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi er bosat i Horsens...

Vi kommer oprindeligt fra Silkeborg og en lille by der hedder Nørre Snede (Midtjylland)

Mvh

Jannie

Hej Jannie

Nej, hvor sjovt. Jeg er oprindeligt fra Ejstrupholm, men bor nu i den østligde del af Ringkøbing kommune.

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey jeg ved også hvor Korup er :balloons::bearhug:

Bor også i Odense og er journalist! Kommer oprindeligt fra Ebeltoft - og Århus

Og manden, ja han er også fra O'ense

Ej hvor pudsigt....det er ellers kun en lille del af Odense jo...og helt i udkanten...men en dejlig bydel, det er det :blush:

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Jeg er oprindeligt fra Brønderslev, men er opvokset i Lystrup nord for Århus.

Jeg har desuden boet en del år i Rosenhøj ved Viby og i Hørning.

I 2003 rykkede jeg til København, hvor jeg flyttede sammen med min tilkommende i en lejlighed på hjørnet af Nørre Farimagsgade og Frederiksborggade - de københavnske brude ved i hvert fald hvor det er, jeg kunne kigge lige ned i vinduerne hos Casa Lezar. ;)

Nu bor vi i en lækker lejlighed lige midt på Danmarks længste handelsgade -Amagerbrogade :balloons:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Jeg har desuden boet en del år i Rosenhøj ved Viby og i Hørning.

Hey jeg er vokset op i Rosenhøj og har boet der i knap 20 år...

Der kan man bare se, verden er godt nok lille! :bearhug:

Jeg har boet først i blok 2 og så blok 12 samlet fra '89-'93..... mine børns far er også vokset op derude og deres farfar bor der stadig.

:balloons: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Jeg er født og opvokset i Svendborg, bor her stadig og vil nok altid bo her.. Jeg har dog boet 1 enkelt år i Esbjerg, men det gik galt.. Så hjem til Svendborg igen.

Min kommende er fra Færøerne hvor han er født og opvokset og så siden flyttet til KBH og nu har jeg fået ham til Svendborg hvor vi har købt hus..

:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer