Kalland

Julemarked i Tivoli

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har da overvejet det

Vi var der inde igår og det var bare SÅ hyggeligt... Rigtig dejligt...

Kunne jo være sjovt hvis der var flere der skulle derind så man evt kunne mødes *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm - min kære mand sagde ellers at det havde de ikke.. Men nu har vi også været der i dag, men fik ikke det vi kom efter. Så tog mod tivoli derefter - men der var simpelthen så vildt mange mennesker, at vi opgav at komme ind.

0

Del dette indlæg

dER VAR OGSÅ MANGE MENNESKER DERINDE HEN MOD AFTENEN OG TRO MIG... nÅR MAN SÅ FALDER OG LIGGER OG TUDER, SÅ FÅR MAN EN IDE OM HVORDAN DET MÅ VÆRE AT VÆRE ET DYR I Zoo.... Hov... ramte lige caps men er sq for doven til at ændre det igen :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand arbejder lige derinde, så når han har pause så går han derover og nyder udsmykningen.......men jeg når desværre ikke derind. Ville ellers drøngerne - men min graviditet er lidt herre over mig for tiden og turen derind, hvadenten vi taler bil eller tog er helt uoverkommelig for mig...

Hvem i alverden er det også som har sagt at kvalme n tager af efter første trimester......???!!! Og det kan KUN være en mand der kalder det morgenkvalme når det varer hele dagen :bask: !!!

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer