Trulte

Hjælp til valg af brudekjole

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan ærligt talt ikke huske om jeg allerede har "stemt", men min favorit er helt klart nr. 5....

Er du kommet nærmere et valg?

Hej!

Har kun fundet ud af at jeg ikke skal tage en afgørelse endnu :balloons: Vil prøve nogle flere butikker og flere modeller inden jeg beslutter mig. Har jo prøvet at lægge det væk et stykke tid, og har ikke "savnet" nogle af kjolerne, og det tyder måske lidt på at det slet ikke skal være nogle af disse. Men hold da k*** hvor jeg synes det er svært - det der med brudekjolen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må da også lige give min mening til kende:

Vindereren er nr. 1. Den klæder dig utrolig godt. Giver flot figur. Yndig udskæring og bare meget smuk.

:balloons::biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif

Nr 2: er nr. 2 he he, - lidt svær at se på billedet.

Så må nr 5 være på en 3. plads, synes dog der er lidt for meget undertrøje over toppen.

Men ok, godt ord igen, jeg er måske også ved at være i den "gamle" ende herinde.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige for at få lidt hjælp fra andre der har erfaring i at prøve kjoler o.l.

Og please - ikke kig på mine meget underlige ansigtsudtryk og andre underlige ting - jeg klarede bare slet ikke at stå stille!

Kjole nr. 1:

post-22193-1164451516.jpg

Hej!

Hvis man skal focusere på hvad der i realiteten klæder dig bedst, snit og statur taget i betragtning uden hensyntagen til fotos, vil jeg helt klart anbefale nr. 2 til dig.

Den vil i form af "biesserne"/syningerne opad fremhæve din talje og samtidig gør stroppernes placering dig højere/slankere. Nr. 5 kan jeg fornemme er et hit hos mange til dig men prøv at bemærk hvor lang i halsen den gør dig grundet den dybe v-udskæring.

Dit liv virker kortere og dermed er der mindre focusering på den feminine talje og generelle statur. Men i bund og grund skal du jo vælge med den rette følelse i maven hvilken én du føler i udtryk mest er dig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer