Trulte

Hjælp til valg af brudekjole

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså du ser knaldhamrende godt ud på alle billederne!!! Jeg vil gerne vide hvor man får sådan en talje henne? :)

Nå men synes din figur er aller aller flottest med kjole 5! Kjole et eller to er også flotte, det er rigtig pænt med corsage til dig! Jeg er dog ikke så vild med stropperne på den øverste kjole men det er jo smag og behag.

Men siden du er så meget i tvivl er det måske smart at komme ud og prøve nogle flere? Så det ikke bare var den du "sådan bedst" kan lide men den du simpelthen ikke kan leve uden?

Held og lykke med at bestemme dig!! :balloons:

kh

Stine

Redigeret af den_nysgerrige
0

Del dette indlæg

Altså du ser knaldhamrende godt ud på alle billederne!!! Jeg vil gerne vide hvor man får sådan en talje henne? :)

Nå men synes din figur er aller aller flottest med kjole 5! Kjole et eller to er også flotte, det er rigtig pænt med corsage til dig! Jeg er dog ikke så vild med stropperne på den øverste kjole men det er jo smag og behag.

Men siden du er så meget i tvivl er det måske smart at komme ud og prøve nogle flere? Så det ikke bare var den du "sådan bedst" kan lide men den du simpelthen ikke kan leve uden?

Held og lykke med at bestemme dig!! :balloons:

kh

Stine

Hehe, mange tak. Taljen den kommer sammen med brede hofter og kæmpelår :blushsmiley: som jo heldigvis kan skjules i en kjole i det rigtige snit.

Jeg ved allerede hvilke tre af kjolerne det ikke skal være - men de to sidste står det ret lige mellem. Men jeg har lyst til at få så mange syn som muligt på det - vil jo gerne at alle gæsterne også synes kjolen er flot - ikke kun mig. Jeg skal også ud at prøve flere kjoler andre steder - men jeg skal også tilbage til Lilly da de har en nederdel der ser flot ud på billeder som de ikke havde fået endnu, og så er det jo rart at vide hvilke sæt man skal vurdere at prøve igen :)

Tusind tak for input - kom gerne med flere!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:) Hej

Jeg hepper :balloons: helt vildt på kjole nr. 2

Jeg synes den ser helt vildt flot ud til dig.

5´eren, synes jeg er for dyb i udskæringen, men ellers flot corsage.

He he, kender godt den med smal talje og sindssygt brede lår og hofte :)

Held og lykke med jagten - det er en fantastisk følelse, at stå med sin kjole på :)

:) Mia

0

Del dette indlæg

Jeg hepper på nummer to eller fem. Er ret vild med underdelen på nummer et, men bryder mig ikke om de mange stropper...

Glæder mig til at høre, hvad du vælger! Du ser brandgodtud i den alle :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjole 2 og 3 stemmer jeg umiddelbart for, de sidder rigtig godt, og fremhæver de rigtige steder, synes halsudskæringen er rigtig flot til dig. Især nr. 3 som er med snøreryg, det gør bare noget rigtig godt for figuren:)

Nr. 5 synes jeg er lige nedringet nok, personlligt ville jeg ikke føle mig tilpas i sådan en, men det er jo smag og behag. Ellers er den rigtig flot, dog ikke nær så flot som 2 og 3 :balloons:

Synes ikke så meget om de mange stropper på 1 og 4, de andre er lissom mere enkle og elegante!

Og synes ikke nr. 4 giver dig nær så god figur som de andre, som er todelte.

Mvh Zide

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer