Sign in to follow this  
Followers 0
Louise1981

"Corsage"kjole og gravid

3 posts in this topic

Min kommende mand og jeg kunne ikke vente og har smidt p-pillerne på hylden :carrot: De 2 andre gange jeg har været gravid er det lykkedes med det samme, så vi håber det kommer til at gå hurtigt igen. Når vi skal giftes til maj vil jeg max være 5 mdr henne. Min brudekjole er sådan en "corsageagtig" en, dog var jeg 12 kg større end jeg er nu, da jeg prøvede den sidst. Er det muligt at have sådan en kjole på selvom man har en lille gravid mave? Der kommer en skrædder 1 måned før brylluppet og retter den til.

Der er billeder af den i min planlægning. Her er jeg gravid med vores 2. barn (som desværre aldrig fik lov at komme til verden :balloons: ), men der kan det ikke ses endnu :baa:

0

Annonce ♥

Smuk smuk kjole! Jeg er sikker på at det fint kan lade sig gøre at få den tilpasset, det er jo ikke i 9. måned du skal giftes. Du skal bare have en god skrædder med på vognen, så er alt muligt!

Virkelig trist med dit andet barn :unsure: fra mig!

Kh. Anne

0

Tak for dit svar, pæne ord og medfølelse, Anne! Håber at skrædderen kan få den til at sidde fint om maven, hvis jeg da overhovedet når at blive gravid inden brylluppet ;) Jeg er jo virkelig virkelig glad for min kjole :loveshower:

0