Guest Hemmeligt!!!

Vil gerne høre jeres mening....

64 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind mange tak for hjælpen!...Og alle Jeres dejlige kommentarer :biggrin: Bliver helt rørt!

Jeg er som de fleste af Jer også mest vild med nr. 1 og nr. 4 og jeg er ret sikker på, at det bliver en af dem. Jeg skal nok give lyd, når kjolen er valgt!

Til Marina29 kan jeg fortælle at jeg har prøvet kjoler først ved Lily og så hos Panayotis. Kjolerne på billederne er fra Panayotis. Nu glæder jeg mig til at jeg skal derhen igen i næste uge og forhåbentlig bestille min kjole.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Kan SLET ikke forstå du er i tvivl. Jeg må tilslutte mig flertallet og sige nummer 4. Udover at du ser kamp-lækker ud i den og får en super flot krop, så er det også klart den flotteste af kjolerne og den har nogle fede detaljer. Er simpelthen helt vild med den!!!

Heksehylet

0

Del dette indlæg

#4 er min absolutte favorit. Den fremhæver en VIRKELIG flot figur og giver samtidig i al sin enkelthed en prinsesseudstråling der siger spar 2.

De øvrige er bestemt også pæne, men jeg synes ikke helt at din figur får lov at komme til sin ret - omvendt har de andre 3 lidt mere spræl og pynt, som man da bestemt heller ikke bare skal ignorere!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

NUMMER 4

Jeg tænkte nemlig også som en af de andre skriver - okay, fine, flotte kjoler - lige indtil jeg så nummer 4.

JAMEN JAMEN - Din krop kommer SLET SLET, SLET ikke til sin ret i nogle af de andre kjoler...... - SLET IKKE !

NUMMER 4 - NUMMER 4 - NUMMER 4 - NUMMER 4 - NUMMER 4 - NUMMER 4 - NUMMER 4

Skal jeg sige det igen ?? :blush:

NUMMER 4

:unsure:

0

Del dette indlæg

NR. 4

Der er bare SLET ingen tvivl.... Den gør det absolut bedst for din figur, og ser super-smuk ud i dens farve og kvaliteter. I de andre kjoler kommer din figur ikek til sin ret, og i et par af den kommer du næsten til at se urimeligt "stor" ud... - ja jeg vil tillade mig at være direkte, da jeg jo selv har oplevet det med min egen figur. I nogle af de kjoler jeg har prøvet blev jeg bare lige op og ned... og meget bred - og det var altså udelukkende pga. snittet på kjolen. Ja, det betyder åbenbart lidt hvordan man er bygget, og hvilket snit, er så er bedst..... - for dig er det helt klart nr. 4.

Held og lykke med valget - håber du bliver super lykkelig for den endelig kjole!
:cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kjolen bestilt!....

Mine "hjælpere" fandt en anden fin en som jeg ikke prøvede sidst og den var de noget vilde med, men jeg måtte jo lade flertallet på Bryllupsklar bestemme og derfor bestilte jeg kjole nr. 4!!!!! Følte mig ret dejlig i den efter alle jeres pæne kommentarer, så det måtte blive den, men der har nu alligevel været lidt tvivl i min mave siden den blev bestilt igår...

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Den følelse behøver du absolut ikke at have, for din kjole er bare så super smuk!

Jeg havde selv den følelse i maven, da jeg havde købt kjolen. Men nu - selv om at jeg ikke har set den siden 27. oktober - er jeg bare så sikker.

Jeg tror måske at uroen kan have lidt at gøre med den store beslutning det er. For mig var det som om at da jeg havde købt kjolen gik det pludselig op for mig, at jeg skal s.. giftes! :griner:-

Bare rolig - jeg tror du bliver super glad for dit valg :bearhug:

Hilsen Solsikken :butterfly:

0

Del dette indlæg

JUBIIII!!! Jamen, det ER bare også den flotteste kjole til dig:)!!

Det er ikke alle, der har former til at bære en sådan kjole og det er heller ikke alle, hvis stil/temperament den passer til, men det behøver du bestemt IKKE at bekymre dig om!

Hvis jeg kom i sådan en kjole ville jeg ligne en rullepølse uden talje.. :bearhug:

Den er så smuk! Du ligner en gudinde!!

Jeg kender godt til det med tvivlen i maven - Gud, hvor har jeg haft mangler kvaler efter at jeg købte min kjole - faktisk så mange, at jeg på tirsdag skal ind og prøve nogle flere kjoler og måske bytte... :cheerleader3:

Men faktisk er jeg blevet mere vild med min kjole NU...:griner:-!

Jeg er så glad for dit valg - og din kommende mand, besvimer når han ser dig!!!!

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Jeg håbede sådan, at du ville vælge den!! Du bliver så smuk, så smuk! hvem har egentlig lavet den?

og med hensyn til tvivlen føjer jeg mig til koret: de første par uger vrælede jeg dagligt fordi jeg skiftevis elskede min kjole og kom i tvivl. Men nu hvor jeg ikke har set den i et par måneder savner jeg den, så det gør helt ondt, og jeg glæder mig så meget til at få den på igen!!!

jeg synes faktisk også tit, at de kærlighedsforhold, der er lidt svære i starten, ender med at blive allerbedst :griner:- hvadenten det er kærlighed til kjoler, et stykke musik eller ens tilkommende....sådan har det i hvert fald været for mit vedkommende.

tillykke med kjolen! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer