BettinaLK

Vores invitationer færdige :)

13 indlæg i dette emne

Så er vi blevet færdige med vores invitationer ;) Har haft besøg/hjælp af svigerinde og hendes kæreste siden middag idag, og så er det ellers bare foiregået på samlebånds maner.. :bearhug:

Men det var det hele værd ;) Her kl. 19 var vi helt færdige :cheerleader3: Syntes selv de er plevet helt kanon ;) Glæder mig til at få dem afsted, selv om der er noget tid til endnu...

Men vi blev enige om at sende dem ud meget tidligt da vi skal giftes midt i sommerferien, hvor begge vores familier plejer at være ude og rejse, og vi vil jo ikke undvære dem til vores bryllup :butterfly:

Så her er "blære-rækken"... :biggrin:

b1.bmp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Lig et billede af indbydelserne tættere på :respekt:

Og et bedre fra afstand... (der gik lidt koks i den før...)

Hvor er de bare super fede og total "nye". Dem er der med garanti ingen som har haft før - det er jo noget helt andet en de flade computer invitationer :bearhug:

Stor ros til dig - hvor har du dog fået ideen fra?! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Super flotte indbydelser...

Hvordan har I lavet dem??

Jeg er ny herinde... Super godt sted synes jeg... Min kæreste friede i Tivoli oppe i Pariserhjulet... Vi overvejer bryllup den 11. eller 18. august 2007.

Knus fra Stine

Hej Stigne :respekt: og velkommen til bryllupsklar :bearhug:

Hejsa :bearhug: Sry at jeg ikke lige fik svaret så hurtigt.. Vi har haft vildt travlt det sidste stykke tid, så det er først nu jeg har fået tid til at komme ind og kigge.. :denmarkflag:

Sikken en romantisk måde din kæreste friede !! :butterfly: Tillykke !

Vi har lavet invitationerne af hvidt sækkelæred, hvor vi har strøget vliesline på indersiden. derefter har vi så lavet de små "poser" hvor ringene er i af slør-stof, og så syet/limet resten af pyntet på :bearhug:

Seglet er lavet på gammeldags maner, (vær forberedt på at de lugter afskyeligt når man laver det...)

Jeg har ikke noget billed af den indvendige side af invitationer lige nu, men skal nok få det lagt ind i inden for nogle dage ;)

Håber at det er beskrivelse nok ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lig et billede af indbydelserne tættere på :respekt:

Og et bedre fra afstand... (der gik lidt koks i den før...)

Hvor er de bare super fede og total "nye". Dem er der med garanti ingen som har haft før - det er jo noget helt andet en de flade computer invitationer :bearhug:

Stor ros til dig - hvor har du dog fået ideen fra?! :denmarkflag:

Mange tak for rosen :bearhug: Og du har helt ret, det var meget med vilje at de blve så anderledes.. Vi ville ikke have de traditionelle slaags invitationer, da de i mange tilfælde bliver lidt for feminine til for min tilkommendes og min egen smag.. :bunny_4: Ikke at der er mange super fantastiske flotte, men det er bare ikke lige det vi stilede efter.. :biggrin:

Ideen kom nok af at både min kæreste og jeg er ret vild med middelalderen, og syntes vi ville have lidt i stil med den gang (derfor seglet) Så i fællesskab fandt vi frem til denne løsning ;)

Er glad for at du syntes om dem ;)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer