Guest Fru P.

14. juli bryllupper...

114 indlæg i dette emne

Jeg er stortset ikke støt på nogen, der skal giftes d. 14. juli :super: Er vi virkelig de eneste i det ganske land med den dato -det kan da ikke passe?? -HAHA- Jeg ved der er mange, der har valgt d. 7. juli, fordi det er en sjov dato (070707) -det spekulerede jeg slet ikke over, da vi valgte dato. Men jeg gad vide om der er en grund til, at MEGET få har valgt d. 14. juli fra?? Jeg kan ihvertfald ikke komme i tanke om, hvad grunden skulle være :biggrin:

Er der slet ingen 14. juli brudepar derude???

:cheerleader3::bearhug::griner:-

post-23556-1166081211.gif

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er meget godt med.

Mangler en frisør, min kæreste kender en vil høre ham om han har tid...

Ja så skal fotografen også lige give os et tilbud, for at være på hele dagen, det er en fra vejen.

Uhm vi mangler også et køretøj...

Hvad med jer andre ?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi mangler stadig en masse synes jeg men da jeg p.t. er gravid med termin d. 24/1-07 har vi haft andre ting at tænke på :loveshower:

Vi har bookt stedet hvor festen skal holdes og skal mødes med dem d. 5/1 og aftale nærmere.

Kirken og tidspunkt er booket.

Gæstelisten er mere eller mindre på plads.

Min søster kender en frisør, som godt kan ordne mit hår, men har ikke selv talt med hende endnu...

Kjolen... ja den må vente lidt til jeg har født og tabt mig x antal kg. :cheerleader3:

Susie

0

Del dette indlæg

Det var da rart at høre at der også er andre 14. juli-brudepar :biggrin:

Vi har sådan set styr på det meste. Feststed, kirke, musik, fotograf er bestilt. Frisøren, transport, invitationer er fundet, men ikke bestilt endnu. Jeg har fundet min kjole og skal op og prøve den for anden gang på tirsdag :griner:- Jeg synes egentlig ikke at der er så meget stress på, alting går stille og roligt og vi skal nok nå det hele :super:-HAHA-

Hvor kommer i fra og hvor skal i holde festen? Jeg kommer fra Aalborg og vi skal holde festen på Dronninglund slot.

:cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

Det var da rart at høre at der også er andre 14. juli-brudepar :blink:

Hvor kommer i fra og hvor skal i holde festen?

Chr. kommer fra Århus og jeg kommer fra Lyngby hvor vi bor nu, vil skal giftes i Lyngby kirke og holde festen (bryllup og barnedåb :bearhug: ) på Hotel Frederiksdal.

Susie :jul7:

Vi kommer fra Hedehusene.

Vi holder vores bryllup i Kong Waldemar i Vordingborg. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt: Hej kommende 14 agust brude.

Skal lige høre om hvor langt i er nået med jeres invitationer.

Er de sendt ud ?

Nej ikke endnu... vi skal ud og snakke med feststedet d. 5/1 så skal vi lige høre dem hvornår de senest skal have besked om antal gæster m.m. og så går jeg ud fra vi lige så stille går igang med invitationerne...

Susie

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Så vil jeg da lige melde mig under fanen som en 14. juli brud :respekt:

Vi har de store ting som feststed, musik mm. på plads, så jeg tror ikke der er den store grund til stres endnu. Regner ikke med, at invitationerne skal ud før engang i April...

Glæder mig til at høre mere om, hvordan Jeres planer skrider frem.

Redigeret af Pullen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:- Jeg har været på udsalg og købt min kjole i Nicolai.

Så nu skal jeg bare igang med at smide noge kg. så jeg ikke ser så stor ud, smiler ja den kan heller ikke lukkes endnu da den mangler ca. 3 cm. :td:

Jeg skal på systuen den 12.4 og have den rette til, så jeg må strame min baller sammen og komme i gang sang. :bearhug:

Hvad med jer har i købt kjolen ?.

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej Med jer piger..

Jeg vil da også godt være med under jeres dato... Skal da også giftes d 14/7-´07

VI har bestilt kirke og stedet hvor vi skal holde festen , + jeg er fra Horsens hvor der underligt nok ikke er nogle brudebutikker ( :griner:- ihvertfal ikke hvad jeg kender til)

Fortsat god weekend...

-Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med jer har i købt kjolen ?.

Ikke endnu, jeg er gravid med termin d. 24/1 så jeg må lige vente til den lille er kommet... men så går der heller ikke lang tid før jeg skal ud og prøve kjoler... og øh... løbe så jeg kan smide de sidste kg. :bearhug:

Susie

Prøver at blande mig lidt efter som vi deler dato... Jeg har kjolen, fik den for ca ½ år siden da min kærestes faster lukkede hendes brudebutik, så har alt på nær undertøj og strømper .... Har i sendt indbydelser ud??? En kollega skal gidtes d 24/3 og hun sender først en gang i næste uge, og jeg skal til at sende mine, så tænker bare lige lidt er jeg for tidligt på den :griner:-

Fortsat god Weekend- Lena

0

Del dette indlæg

Har i sendt indbydelser ud???

Nej ikke endnu... vi aftalte med feststedet forleden at de skal have antal kuverter d. anden uge i maj så vi regner med at sende invitationer ud 1. april med S:U. d. 1. maj - de fleste af gæsterne ved alligevel godt at vi skal giftes d. 14/7 så de har forhåbentlig reserveret dagen :bearhug:

Hvad med jere andre?

Susie

Redigeret af Susie27
0

Del dette indlæg

Hej piger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Vi vil sende vores indbydelser ud om 4 uger tid.

Da det vores bryllup ligger i sommerferien, jeg ved godt at de flest har fået det at vide, men ved også at jeg ikke har fået fortalt alle det.. :whistle:

0

Del dette indlæg

Vores plan gik i vask, med hensyn til at min kæreste kende en frisør.

Min kæreste var næsten 100 % sikker på at han kunne komme og sætte vores hår til vores bryllup.

men han skal på arbejde den dag og kan ikke.... :biggrin:

Hvor i henne?????????? :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg vil oss lige melde mig til 14/7 "holdet" :balloons:

Vi har ikke sendt invitationer ud endnu,- forventer først at gøre det omk. 1 april. Tilgengæld har vi sendt en varslingsdato ud med julekortene her i december mrd. :biggrin:

Vi har bestilt kirke, spisested, musik til festen, fotograf, lavet gæsteliste, bestemt menuén/bryllupskage. :banned:

Men har endnu ikk fundet min brudekjole... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif

Hilsen Silotte

0

Del dette indlæg

Hej....

Sidder og læser og tænkte at jeg lige ville komme med en hilsen og tillykke med datoen...

Vi skal også giftes den 14.juli (mærkeligt pludselig at sige...VI SKAL GIFTES....!!!).

Henrik lå på knæ for mig i sommers...,men der kom ingen dato på.... For et par dage siden sad han pludselig..., hvad med den 14.juli...?

Jeg blev helt mundlam... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

NU SKER DET.... :balloons:

Den 14. er valgt på baggrund af, at vores navne dage. Hans er d.12 og min er d. 16.

Så nu hvor jeg har datoen, har jeg sommerfugle i maven fra jeg vågner til jeg går i seng, og selv i drømmende er de der...

Vi har dog også hurtigt fået sat kryds i kalderen, hvor der er bryllupsmesse... :biggrin:

Store knus herfra, Cassie

0

Del dette indlæg

Så har vi nået endnu et punkt på bryllupsplanlægnings-listen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Vi har fået indhentet nogle tilbud på DJ så nu skal vi bare lige vælge... :)

Skal vist også snart igang med at indhente adresser så vi kan komme i gang med de invitationer. Hvad gør I? Laver i dem selv, køber i fortrykte eller skal I ud og have dem specielt fremstillet? Tror egentlig bare vi køber nogle fortrykte... vil hellere gøre et stort nummer ud af takkekortene...

Det var lige en lille update herfra.

:) Susie

0

Del dette indlæg

Vores plan gik i vask, med hensyn til at min kæreste kende en frisør.

Min kæreste var næsten 100 % sikker på at han kunne komme og sætte vores hår til vores bryllup.

men han skal på arbejde den dag og kan ikke.... :)

Hvor i henne?????????? :)

Hejjj jeg sidder lige her og har lige lagt et billede ind af mig i min kjole og så så du havde skrevet..

trælst at det gik i vasken med frisøren, jeg bestilte frisør forleden og holda op det bliver hurtigt dyrt... :bearhug:

Jeg sidder og lækker sidste hånd på indbydelserne så de er klar til at blive sendt en af dagene... Den første barnepige har sprunget fra så tror vi skla til at rygge med det hele nu...

Ha en fortsat god dag..

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra lena

0

Del dette indlæg

Hej alle 14 juli søstre :)

Ville være dejligt at høre hvor langt i er nået i jeres planlægning,- og hvad i mangler... :)

Hvornår sender i Jeres indbydelser afsted og er i det hele taget startet??? Hvad med kjolen,- er den købt?? :bearhug:

Er ikk ramt af panik endnu,. men kan mærke at det melder sig en´ gang imellem.. ;)

Det ville være dejligt hvis i gav et vink...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer