Guest Fru P.

14. juli bryllupper...

114 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg synes vi er sådan nogenlunde med hvad planlægning angår. Forløbigt har vi følgende ting på plads:

Kirke

Feststed

Kjole

Fotograf

Musik

Gæsteliste

Frisør

Altså alle de store ting. Vi skal til møde med feststedet d. 18. februar, hvor vi skal tale menu, overnatning osv.

Jeg regner med at vi sender invitationer ud i midten af marts- starten af april.

:)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger..

Tja jeg føler at jeg er godt med og aligevellet ikke..

Hvad der er styr på:

Kirken

Feststed

Fotograf

Barnepige

gæsteliste

(regner med at lave inbydelserne færdig i aften)

Frisør er bestilt

Make-up er bestilt

hmmm tror det er det for nu...

Regner med at indbydelserne bliver sendt en af dagene, da det er gået op for mig at der allerede er mange der har bestilt ferie.. Hmm...

Store Hilsner fra 14/7-´07 brud hahah :)

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Her er hvad vi har nået...

Kirken

Feststed

Fotograf (men den er ikke helt på plads, venter at hun kommer og giver et tilbud)

gæstelist

indbydelser(er færdig, har selv lavet dem)mangler nogle træhjerter, men kan ikke finde dem.

Frisør er bestilt

Make-up /negle er bestilt

kjole

jakkesæt/smoking

Musik

Tostmaster

Gave koodinatot

Ønskeliste

Hjemmeside

Brudepiger

Det er vist det hele.... :)

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er I nået langt! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Vi har følgende på plads:

Kirken - har ikke valgt hvilken præst der skal vie os endnu

Feststedet - har endnu ikke fastlagt menu

Gæstelisten - er klar

Fotograf - Chr's lillebror er rigtig go' til at ta billeder så han får æren

Frisør - min lillesøster har booket en tid til mig men har endnu ikke snakket med hende (frisøren) selv endnu

Kjolen - jeg ved nogenlunde hvad jeg vil have, men da jeg er højgravid kan jeg ikke komme ud og prøve... øv øv øv

DJ - har indhentet tilbud fra flere forskellige

Ønskeseddel - vi ønsker os bare penge til bryllupsrejse i 2008 (når den lille er belevt stor nok til at kunne rejse med)

Det er vist hvad vi har nået indtil nu!

:) Susie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger..

Hvad der er styr på:

Kirken

Feststed

Fotograf

Barnepige

gæsteliste

Frisør er bestilt

Make-up er bestilt

Regner med at indbydelserne bliver sendt en af dagene, da det er gået op for mig at der allerede er mange der har bestilt ferie.. Hmm...

Store Hilsner fra 14/7-´07 brud hahah http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

Hej Lena.. :)

Har du valgt /fundet din brude kjole?? Lidt nysgerrig :bearhug:

Silotte

:)

0

Del dette indlæg

Hej Piger..

Hvad der er styr på:

Kirken

Feststed

Fotograf

Barnepige

gæsteliste

Frisør er bestilt

Make-up er bestilt

Store Hilsner fra 14/7-´07 brud hahah http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

Hej Lena.. :)

Har du valgt /fundet din brude kjole?? Lidt nysgerrig :)

Silotte

:)

Hej Silotte...

Nej det har jeg ikke, eller det vil sige at det har jeg men jeg kan ikke føle mig tilpas i den, så skal ud og finde mig en ny som jeg selv bestemmer... Jeg fik en kjole af min kærestes faster som jeg så nu har fortrudt... du kan se et indlæg om den under brudekjoler, hvor jeg ber alle om at være ærlige om kjolen og mig tihi, så det resultere i at jeg ikke har kjole :bed: ..

Hvad med dig???

:bearhug: -Lena

0

Del dette indlæg

Hej Piger..

Hvad der er styr på:

Kirken

Feststed

Fotograf

Barnepige

gæsteliste

Frisør er bestilt

Make-up er bestilt

Store Hilsner fra 14/7-´07 brud hahah :biggrin:

Hej Lena.. :biggrin:

Har du valgt /fundet din brude kjole?? Lidt nysgerrig :toot:

Silotte

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Hej Silotte...

Nej det har jeg ikke, eller det vil sige at det har jeg men jeg kan ikke føle mig tilpas i den, så skal ud og finde mig en ny som jeg selv bestemmer... Jeg fik en kjole af min kærestes faster som jeg så nu har fortrudt... du kan se et indlæg om den under brudekjoler, hvor jeg ber alle om at være ærlige om kjolen og mig tihi, så det resultere i at jeg ikke har kjole :td: ..

Hvad med dig???

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif -Lena

Hej Lena

Har lige været inde og se din kjole på din tråd,- og nej,- den kjole gør ik noget godt for dig ;) ...

Du må ud sammen med alle os andre på den store kjolejagt :)

Er du startet,.- har du været ud og prøve andre???

Jeg startede her i weekenden,- vildt sjovt/spændende :balloon::bearhug:

,- men har ikk fundet kjolen endnu :hug:

Skal i Nicolai på strøget på tirsdag,- håber at finde den´ der........ :bunny_4:

Ellers må turen bare gå til næste "station"...

:blink: Silotte

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes d. 14. juli!!!! - Og vi glæder os helt enormt meget :bearhug:

Vi blev egentlig "tvunget" til at holde det denne dag, da det var den eneste dag, vi kunne få feststedet - altså i sommeren 2007... Og vi var endda ude 1 år og 4 måneder før!

Der er en del ting, vi allerede har styr på:

Vi skal vies i Rise Kirke kl. 14.00

Festen holdes på Restaurant Knapp v/Aabenraa

Fotografen er booket

Transport er booket (det har mine søde forældre sørget for!)

Musik (pianist samt band)

Frisør

Toastmaster

Gavekoordinator

Invitationer samt bordkort er under produktion

Gæstelisten er klar

Kjolen og skoene er købt

Det var vist dét! - Rart at have styr på de "store" ting :)

Malene :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups! Glemte lige én ting:

Bryllupsrejsen er der også styr på! - Altså lige bortset fra betalingen :balloons:

Vi skal 2 uger til den græske ø Lefkas!

Hej Malene...

velkommen til, sikke en dejlig´dato i ksla giftes på :bearhug: ... det virker til du har styr på meget...

Mvh Lena

0

Del dette indlæg

Hej Piger...

Så er det lidt nyt om min kjole sag :bearhug:

På fredag skal jeg ud og prøve en kjole, den har været brugt en gang med den ser bare så smuk ud på billederne, og måske om lørdagen skal jeg prøve en anden alt efter hvad jeg finder udaf ... Og endelig så skal jeg den 3 feb. en tur i cinderella, så nu synger :butterfly: først i min mave...

hvordan går det kjole jagten hos jer andre der ikke har fundet en endnu??

:balloons: -Lena

0

Del dette indlæg

Hej Lena!

Tak for det!

Vi er faktisk også blevet ret glade for datoen - vi er begge folkeskolelærere, så vi har ferie 2 uger før og 4 uger efter brylluppet! Det betyder, at vi ikke skal holde ekstra fri/ferie - hvilket kan være lidt svært som lærer...

Tjo... Vi har da styr på en del - en af forklaringerne er, at vi flytter i hus om en uge, så der sker nok ikke så meget med bryllups-planlægningen den kommende tid... Der skal flyttes, males, indrettes osv. Vil dog stadig bruge tid her på bk - det kan jeg slet ikke lade være med :blushsmiley:

Kh, Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lena!

Tak for det!

Vi er faktisk også blevet ret glade for datoen - vi er begge folkeskolelærere, så vi har ferie 2 uger før og 4 uger efter brylluppet! Det betyder, at vi ikke skal holde ekstra fri/ferie - hvilket kan være lidt svært som lærer...

Tjo... Vi har da styr på en del - en af forklaringerne er, at vi flytter i hus om en uge, så der sker nok ikke så meget med bryllups-planlægningen den kommende tid... Der skal flyttes, males, indrettes osv. Vil dog stadig bruge tid her på bk - det kan jeg slet ikke lade være med :blushsmiley:

Kh, Malene

hehe... Ja det med den tid man bruger her kender jeg jo alt for meget til, det er en rigtig tidsrøver... men her er altid så hyggeligt, når man sidder og tuller rundt i de forskellige tråde...

Tillykke med huset...

Håber du lave en berømt planlægningstråd så jeg rigtigt kan følge med..

mvh Lena

0

Del dette indlæg

:boohoo: -Lena

Nu har jeg endelig født... :boohoo: så nu skal der bare gang i brudekjole prøvningen!!!

Mangler kun at tabe 4-5 kg. så mon ikke jeg godt kan tage ud og prøve kjoler nu???

Susie

Tillykke med den lille ny :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jaaaa vi skal også giftes 14.07.07

Vi havde snakket om 07.07.07 (ja det er en spøjs dato) men alt var jo booket da vi var rundt og kigge i juni måned sidste år. Og 14.07.07 kl 11.03 .. ja ligger man de tal sammen giver det 42 - et tal der betyder rigtig meget for vores liv sammen (en meget lang historie jeg en dag må få skrevet i min planlægningstråd).

Der er indtil videre tjek på:

- Kirken (Rødovre Kirke)

- Reception (Walde's Jægerhytte)

- Feststed (Villa Gallina)

- Frisør / makeup (min mors kollega dukker op kl 7.30 hos min veninde - gosh!)

- Sko til bruden

Invitationerne sidder jeg og bakser med netop nu ... så nej de er ikke sendt ud endnu :cheerleader3:

Glæder mig til at skulle følges med jer andre

- Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg endelig født... :boohoo: så nu skal der bare gang i brudekjole prøvningen!!!

Mangler kun at tabe 4-5 kg. så mon ikke jeg godt kan tage ud og prøve kjoler nu???

Susie

Arj hvad blev det??? Og hvornår?

Se efter min den fødste der raslede kiloen også af nærmest inden vi kom hjem fra hospitalet. Denne gang har det godtnok trukket tænder ud men jeg er tilbage i det gamle tøj igen :cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Susie

Se efter min den fødste der raslede kiloen også af nærmest inden vi kom hjem fra hospitalet. Denne gang har det godtnok trukket tænder ud men jeg er tilbage i det gamle tøj igen :cheerleader3:

- Gitte

Hej Gitte

Hvis i har givet venner og familie besked i god tid,- så de har reserveret dag så kan i vel oss vente til ....Ja,- hvornår har i tænkt jer at sende dem ud. Vi skal oss giftes den 14/7 og regner med at sende dem ud omk. 1maj...

Silotte

0

Del dette indlæg

Susie

- Gitte

Hej Gitte

Hvis i har givet venner og familie besked i god tid,- så de har reserveret dag så kan i vel oss vente til ....Ja,- hvornår har i tænkt jer at sende dem ud. Vi skal oss giftes den 14/7 og regner med at sende dem ud omk. 1maj...

Silotte

Vi sendte en email rundt til alle der skal med i starten af juli 2006 - så dagen skulle være booket for de flestes vedkommende :boohoo:

Men invitationerne er nu så småt ved at blive produceret her. Der er blevet ændret en smule på designet (til det mere lækre/romantiske synes jeg) men printeren løb tør for sort blæk da jeg var igang med kuverterne så videre med det kommer jeg i hvert fald ikke før imorgen aften. Jeg ville meget gerne have dem afsted i denne uge men tror ikke det er realistisk desværre.

- Gitte

0

Del dette indlæg

Jaaaa vi skal også giftes 14.07.07

Vi havde snakket om 07.07.07 (ja det er en spøjs dato) men alt var jo booket da vi var rundt og kigge i juni måned sidste år. Og 14.07.07 kl 11.03 .. ja ligger man de tal sammen giver det 42 - et tal der betyder rigtig meget for vores liv sammen (en meget lang historie jeg en dag må få skrevet i min planlægningstråd).

Der er indtil videre tjek på:

- Kirken (Rødovre Kirke)

- Reception (Walde's Jægerhytte)

- Feststed (Villa Gallina)

- Frisør / makeup (min mors kollega dukker op kl 7.30 hos min veninde - gosh!)

- Sko til bruden

Invitationerne sidder jeg og bakser med netop nu ... så nej de er ikke sendt ud endnu :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at skulle følges med jer andre

- Gitte

Hej Gitte..

Et forsinket velkommen til tråden....

Hmm hvordan kan det være at i holder festen så langt fra kirken???

Kvh Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte..

Et forsinket velkommen til tråden....

Hmm hvordan kan det være at i holder festen så langt fra kirken???

Kvh Lena

Hej Lena,

Simpelthen fordi Villa Gallina er det perfekte sted for os at blive gift. Faktisk var den oprindelige plan at vi skulle vies ved deres sø. Men da vi gerne vil holde reception (og helst ikke samme sted som festen) ville det ikke helt kunne lade sig gøre. Så kirke og reception er inde i København og så kører vi alle folk til Haslev i bus :thumbsupsmileyanim:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal skam også giftes den. 14/7-07. Valgte 7/7-07 fra da vi vidste at der så mange der skulle giftes denne dato, som nok var en meget god ide, for det var bestemt heller ikke nemt at finde et sted at holde bryllup den. 14/7. Men det lykkedes da heldigvis, og vi glæder ossindsygt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Se efter min den fødste der raslede kiloen også af nærmest inden vi kom hjem fra hospitalet. Denne gang har det godtnok trukket tænder ud men jeg er tilbage i det gamle tøj igen :thumbsupsmileyanim:

- Gitte

:thumbsupsmileyanim: Fedt!

Det blev en dreng d. 21/1 - han skal døbes når vi skal giftes og skal hedde Elias.

post-13719-1171483753.jpg

0

Del dette indlæg

Se efter min den fødste der raslede kiloen også af nærmest inden vi kom hjem fra hospitalet. Denne gang har det godtnok trukket tænder ud men jeg er tilbage i det gamle tøj igen :thumbsupsmileyanim:

- Gitte

:thumbsupsmileyanim: Fedt!

Det blev en dreng d. 21/1 - han skal døbes når vi skal giftes og skal hedde Elias.

Kæreste Susie et KÆMPE tillykke :loveflag: med din drengs ankomst til verden, og hvor får han bare et flot navn Elias...

Og undskyld forsinkelsen... Glæder mig til at høre mere om jeres planlægning og ikke minst hvordan det går med ham den lille mand :griner:-

:biggrin: til jer fra Lena

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Hej hej. vil da også lige melde mig under denne fane. Vi skal nemlig også giftes den 14. juli 2007. Vi skulle have holdt bryllup i sep. men da jeg igen er blevet gravid og skal føde til sep. har vi flyttet dagen til den 14. juli, hvilket også er rigtig fint.

Jeg har været inde ved en skræder og bestille en kjole, da jeg jo ikke lige kan være i en alm. kjole med den mave. :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestilt sted og kirke. Syntes dog stadig der er mange ting at tænke på.

Glæder mig til at følge jeres planlægning.

Knus :loveflag:

Stinne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer