bellehelene

Invitationer færdige

8 indlæg i dette emne

Kære alle kreative tøser

Så blev vore invitationer endelig færdige, pyha det holdt hårdt. Vi har hele tiden villet sende dem ud med julekortene, eftersom vi skal giftes midt i sommerferien og mange jo bruger juledagene på at bestille ferie. Vi havde gjort os en masse tanker og lavet en masse udkast og så småt besluttet os. Derefter skulle vi bare lige have en professionel grafisk designer til at hjælpe med selve udførelsen.

Og så var det jo lige, at jeg fik nyt job, julegavestress og alt muligt andet, så pludselig var tiden lit presset. Men men, her er de og de er afleveret i sidste weekend, så nu er tilbagemeldingerne begyndt at komme ind - DEJLIGT!!

Julepakke

post-21628-1166642204.jpg

Indeni

post-21628-1166642189.jpg

Julekortet

post-21628-1166642158.jpg

Invitationen

post-21628-1166642142.jpg

I er velkomne til at kigge i min tråd for lidt flere billeder.

Kh Bellehelene :bearhug:

post-21628-1166642175.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser bare alt for lækkert ud! Det er nogle af de flotteste invitationer jeg endnu har set! Smukke, enkle og gennemførte. Tillykke med dem! De skal nok sprede glæde :griner:-

Hvor er misundelsen dog grim....

Mvh Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære alle kreative tøser

Så blev vore invitationer endelig færdige, pyha det holdt hårdt. Vi har hele tiden villet sende dem ud med julekortene, eftersom vi skal giftes midt i sommerferien og mange jo bruger juledagene på at bestille ferie. Vi havde gjort os en masse tanker og lavet en masse udkast og så småt besluttet os. Derefter skulle vi bare lige have en professionel grafisk designer til at hjælpe med selve udførelsen.

Og så var det jo lige, at jeg fik nyt job, julegavestress og alt muligt andet, så pludselig var tiden lit presset. Men men, her er de og de er afleveret i sidste weekend, så nu er tilbagemeldingerne begyndt at komme ind - DEJLIGT!!

Julepakke

post-21628-1166642204.jpg

Indeni

post-21628-1166642189.jpg

Julekortet

post-21628-1166642158.jpg

Invitationen

post-21628-1166642142.jpg

I er velkomne til at kigge i min tråd for lidt flere billeder.

Kh Bellehelene :respekt:

De er godt nok flotte - hvordan har i lavet dem? HVor har I fået snirklerne fra?

Qnuz

Miepige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer