:o)

Plomperinger eller er det nu det det hedder :-S

9 indlæg i dette emne

Hej som set på overskriften kan jeg ikke huske hvad det er det hedder når man lukke en kuvert med sådan er rød klat :bearhug: så tænkte om der evt var nogen der kunne hjælpe mig med at finde ordet for dette*gg* og hvis i ved hvor man kan få fingerne på det så vil jeg blive meget glad for at høre dette... MVH Lena der i dag har fået bestilt Kirke og Resturant :carrot:

på forhånd tak for hjælper :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa!

Netto har også til tider lak og segl i deres katalog. :bearhug:

Jeg har fået et specielt fremstillet segl med vores monogram i af min kæreste i barselsgave! :respekt: - det koster selfølgelig mere end ellers, men er super sejt! Men vurder selv:

post-18853-1167748897.jpg

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Netto har også til tider lak og segl i deres katalog. :bearhug:

Jeg har fået et specielt fremstillet segl med vores monogram i af min kæreste i barselsgave! :respekt: - det koster selfølgelig mere end ellers, men er super sejt! Men vurder selv:

:bearhug: , AnnaBritta

Hej mangen tak for jeres svar, ja må sige det du har fået i barselsgade AnnaBritta wauuu det er godt nok flot og det ville være lidt sejt, du ved tilføldigvis ikke hvor han har fået det lavet vel ???? :denmarkflag:

-Lena

0

Del dette indlæg

annabritta Besvarelse I går, 2 Jan 2007, 14:42 PM

Hejsa!

Netto har også til tider lak og segl i deres katalog.

Jeg har fået et specielt fremstillet segl med vores monogram i af min kæreste i barselsgave! - det koster selfølgelig mere end ellers, men er super sejt! Men vurder selv:

, AnnaBritta

Hvor er det flot!!! :td:

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor man køber sådan et. :griner:-

:bearhug:

Annika.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa piger! :griner:-

Tak for jeres ros! :bunny_4: Jeg er også helt syg med det selv! Vores monogram kommer til at være gennemgående for vores "tema".... Vi er meget tilfredse med det! :hug::griner:-:bearhug:

Stemplerne (jeg fik to i to forskellige str.) er købt her: Odense Stempelservice. Simon siger, at serivcen er upåklagelig! :heart: Held og lykke med det! Husk at vise os andre billeder, hvis I køber et segl! You know we like!

:td: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer