sarahkruuse

kuverter i A5 (C5) - hvor

6 indlæg i dette emne

Jeg vil tro formatet på vores indbydelser ender med at bliver næsten et A5 (altså et halvt A4-ark. Så den bedste størrelse kuvert bliver nok den der hedder C5.

Er I stødt på nogle i den størrelse nogen steder, når nu de ikke bare skal være de alm. hvide - ynes lidt af den fine indbydelse, som der bliver brugt tid på at lave, atber lidt af "værdien" i en alm. kuvert.

Gerne kuvert i creme eller genbrugst/kvist-agtigt papir.....

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da....

panduro hobby har masser af dens salgs... i alle mulige farver. Måske du endda kan finde dem på deres hjemmeside: klik her

Eller også så vil jeg tro at en boghandler ville være et godt bud... eller hvis du bor i nærheden af Magasin... Eller en anden kontor-artikel-forhandler....

Håber du finder noget du kan bruge!

... og JA, jeg er HELT enig... der ryger MEGET af det finde med en kedelig hvis alm. kuvert!!! :balloons: Men måske lidt selvgjort pynt kunne tage det "værste, hvis det alligevel ender med én af de hvide... ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor, men i Aalborg hvor jeg bor har vi ud over Panduro, en forretning der hedder papirhuset hvor man kan få alt muligt i den slags, og der købte jeg i sommer kuverter præcis som dem du leder efter både størrelsesmæssigt og papirtype.

God fornøjelse med at finde nogle fine kuverter :biggrin:

:balloons: Anne

0

Del dette indlæg

Hej...

Jeg stod også og skulle bruge den str. kuverter i den farve, men Panduro havde ikke nogen. Ikke i Aalborg ihvertfald... Fandt nogle jeg kunne bruge hos en boghandel BO hedder den eller noget lignende i Aalborg Storcenter.

Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt nogle med fortrykt porto på posthuset, hvor der er en vintergæk udenpå.

De var en rimelig pris (ca. 60 kr for 10 inkl. porto), og passer godt til vore "blomster"-tema

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer