proudmary

fotograf til s/m bryllup

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

Jeg er bare nysgerrig.....S/M bryllup... tager du gas på os eller er der ment i dydeste alvor?? og i så fald hvad der det ?

Line P

kunne aldrig finde på at joke med det

ja skal have sort bryllup ....

s/m er jo sado/ masocisme

skal i sort tøj ved dog ik lige hva endnu nok sort rød korsage og blonde nederdel

øv kan ik finde ud af at linke men se også unormal bordpynt .. skrevet af mig den 8 januar

cermonien som sådan må jeg intet vide om den sørger Herren for sammen med en cermonimester

Redigeret af proudmary
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

husk den 24 feb i år må du fri *G*

Hehe... jeg ved det - og har nævnt det for ham et utal af gange det seneste årstid, men det har ik' rykket på noget af dén grund :)

Så jeg overvejer kraftigt - på den anden side er der lidt skabs-romantiker gemt i mig, så jeg ville jo helst hvis det var ham der tog sig sammen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan jeg såmænd godt forstå.

Men èn ting som måske er vigtigt at få på plads i den sammenhæng. Ja jeg veddet ikke for jeg kender ikke så meget til SM:

Kræves der særlige egenskaber af fotografen eller kan en almindelig bryllupsfotograf (som også kan tåle anderledes bryllupsfester) gøre det ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg såmænd godt forstå.

Men èn ting som måske er vigtigt at få på plads i den sammenhæng. Ja jeg veddet ikke for jeg kender ikke så meget til SM:

Kræves der særlige egenskaber af fotografen eller kan en almindelig bryllupsfotograf (som også kan tåle anderledes bryllupsfester) gøre det ?

ork ja bare den er frisindet ............ og tænkte på en der ik koster en million da cermonien skal se på stedet jo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Igen.

ja jeg er stadigvæk ikke helt med....kald mig dum eller uvidende.

MEN... hvad har S/M med bryllup at gøre?

Kunne det så ikke lige vel være vampyr fest....

Hvad mener du med cermoni ?

Ja jeg er tabt bag en vogn

Line P

en Cermoni .... er jo selve vielsen ( her bekræftigelse ) da det officelle del har fundet sted...

og SM har alt med et bryllup at gøre for det er vores livsstil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

O.K. tænkte det nok. Nu melder historien ikke noget om hvor i landet det er, men det er vist i Jylland.

Nu ved jeg jo ikke hvor frisindede de forskellige bryllupsfotografer er og om der er opgaver som de ikke påtager sig men prøv da at kontakte nogle af dem, eks. Pihl Foto. Hvis Bettina ellers er med på den går du ikke galt i byen. Da hun er fra Fyn er det dog også et spørgsmål om hvor i Jylland det foregår.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

O.K. tænkte det nok. Nu melder historien ikke noget om hvor i landet det er, men det er vist i Jylland.

Nu ved jeg jo ikke hvor frisindede de forskellige bryllupsfotografer er og om der er opgaver som de ikke påtager sig men prøv da at kontakte nogle af dem, eks. Pihl Foto. Hvis Bettina ellers er med på den går du ikke galt i byen. Da hun er fra Fyn er det dog også et spørgsmål om hvor i Jylland det foregår.

silkeborg

og ALLE jeg har talt med vil have fra 5000 da de skal komme og være her i ca 3 timer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

silkeborg

Jeg har en kammerat, der er prof. fotograf og bor i Silkeborg - han hedder Jan Rasmussen og er indehaver af Århus-Fotograferne... og Jan plejer sgu ikke at være så pivet....

Jan har tlf. 70 25 14 94

:dragon: (denne smiley har egentlig ikke noget med sagen at gøre, men den er så fed, at den MÅTTE med...)

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

silkeborg

Jeg har en kammerat, der er prof. fotograf og bor i Silkeborg - han hedder Jan Rasmussen og er indehaver af Århus-Fotograferne... og Jan plejer sgu ikke at være så pivet....

Jan har tlf. 70 25 14 94

:dragon: (denne smiley har egentlig ikke noget med sagen at gøre, men den er så fed, at den MÅTTE med...)

1000 tak vil undersøge sagen imorgen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

O.K. tænkte det nok. Nu melder historien ikke noget om hvor i landet det er, men det er vist i Jylland.

Nu ved jeg jo ikke hvor frisindede de forskellige bryllupsfotografer er og om der er opgaver som de ikke påtager sig men prøv da at kontakte nogle af dem, eks. Pihl Foto. Hvis Bettina ellers er med på den går du ikke galt i byen. Da hun er fra Fyn er det dog også et spørgsmål om hvor i Jylland det foregår.

phil foto har skrevet inde i unormal bordpynt at hun meget gerne ville men hun er optaget den dag!

knus fra Tina Tind der lige er blevet gift med den dejligste mand i verden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

O.K. tænkte det nok. Nu melder historien ikke noget om hvor i landet det er, men det er vist i Jylland.

Nu ved jeg jo ikke hvor frisindede de forskellige bryllupsfotografer er og om der er opgaver som de ikke påtager sig men prøv da at kontakte nogle af dem, eks. Pihl Foto. Hvis Bettina ellers er med på den går du ikke galt i byen. Da hun er fra Fyn er det dog også et spørgsmål om hvor i Jylland det foregår.

phil foto har skrevet inde i unormal bordpynt at hun meget gerne ville men hun er optaget den dag!

knus fra Tina Tind der lige er blevet gift med den dejligste mand i verden

ja har haft hende på mail også ............. hvis nu tiden kunne men noope
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

jeg syntes det er fedt du skal holde sådan et bryllup. og jeg ville da gerne tage billeder er bare ikke prof. desværre. men der er en fotograf der hedder ole jakobsen han har den utradionelle i Randers og han vil gerne tage sådanne billeder for det ville han gerne for mig. og han tager garentet udfordingen op.

jeg har vedlagt hans mailadresse.

Ole Jakobsen - Den Utraditionelle [ole@den-utraditionelle.dk]

så kan du da prøve det. ellers kan du jo skrive til mig så skal jeg med glæde komme og tage dem.

med venlig hilsen

irina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa

jeg syntes det er fedt du skal holde sådan et bryllup. og jeg ville da gerne tage billeder er bare ikke prof. desværre. men der er en fotograf der hedder ole jakobsen han har den utradionelle i Randers og han vil gerne tage sådanne billeder for det ville han gerne for mig. og han tager garentet udfordingen op.

jeg har vedlagt hans mailadresse.

Ole Jakobsen - Den Utraditionelle [ole@den-utraditionelle.dk]

så kan du da prøve det. ellers kan du jo skrive til mig så skal jeg med glæde komme og tage dem.

med venlig hilsen

irina

har skrevet pm til dig
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Proudmary

Nu skriver du jo godt nok ikke datoen på brylluppet, men hvis jeg er ledig den dag, er det bestemt noget jeg gerne vil gøre for dig!!!

Er du interesseret kan du kontakte mig via min hjemmeside

www.cesafoto.dk

Hilsen

Pernille

jeg har sendt dig en mail håber du har fået den
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer