Guest lbp1505

Bryllup på Paradiz

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var også nede og se på det, men vi synes ikke der var helt plads nok til vores gæster. Vi regnede med at blive omkring 50, men vi skulle også have plads til 5-personers band. Og så kan der kun overnatte ca. 30, så der ville også mangle plads til nogle af gæsterne. Vi har taget Sørup Herregaard i stedet. Det koster mere, men tilgengæld slipper vi for at skulle leje stole, bestik og stå for alt det selv. Det har sin charme at ordne det hele selv, og jeg gjorde det gerne, for det er jo hyggeligt at forberede selv, men vi er i fertilitetsbehandling og vores overskud er derfor meget begrænset, da det tærer meget på kræfterne. Så jeg tror pakkeløsningen er bedre for os. Håber at I får en fin fest der. Det er i hvertfald en fantastisk have der er der. Og så er det jo bare så dejligt, at man har det hele helt for sig selv - ingen andre selskaber i samme weekend :balloon:

Knus Pippi75

0

Del dette indlæg

jeg har også haft rigtig meget kig på det, samt Jomfruens egede i Fakse, og næsbyholm slot...... alle 3 steder super dejlige, og lige min smag, men i hver sin prisklasse.

Kan dog ikke være med på at udvæksle ideer, da manden endnu ikke har været nede på knæ........ er begyndt at tvivle på om det nogensinde sker..... så er bare så misundelig på jer alle at i kan begynde planlægningen.

Men er også glad for at kunne hjælpe jer.

Men hvis du skriver lidt om hvad du søger skal jeg hjælpe på bedste vis.

Knusser Lisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar!

Der er køkken på Paradiz, som man lejer, men man skal selv arrangere kok og tjenere, samt alt andet. De har dog en masse kontakter, hvis man ikke selv vil ordne det. Jeg synes at det er sjovt at arrangere det hele - det tager selvfølgelig bare tid. Til gengæld synes vi, at vi får et meget personligt bryllup, og præcis som vi gerne vil have det, og i nogle meget smukke omgivelser.

Jeg søgte ikke noget specielt med mit spørgsmål, andet end lidt inspiration; og så var jeg bare lidt nysgerrig, om der var andre, som skulle holde bryllup der. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi skal holde bryllup paradiz slot den 9/6-07 og vi glæder oz utrolig meget.

vi skal selv sørge for at døkke bord, og pynte op.Vi har hyret en kogekone som kommer og laver maden, også vælger vi nok at lave buffet, det kræver ik så meget personale, og folk kan få det de kan li, lige så mange gange de lyster.

Der blir da lidt mere arb i det, end hvis man får lavet det hele, men på den anden side er det nok den eneste chance man får, hvis man gerne vil holde bryllup på et slot, og ikke er millionær. -HAHA-

så rigtig meget held og lukke med jeres bryllup, jeg ser ihvertfald frem til at holde min fest der.

knuz jeanette

0

Del dette indlæg

Hej Jeanette!

Vi skal holde det ugen efter, dvs. den 16/6-07, og vi glæder os selvfølgelig også rigtig meget. Vi får en kok til at grille i haven, og det skal også være buffet. Vi bliver ca. 60, og da der kun er plads til overnatning til ca. 30, har vi booked B&B i nærheden, da de fleste kommer langvejsfra. Hvor mange bliver I, og hvad gør I med overnatning? Har I hyret de tjenere, som Paradiz har kontakt til?

0

Del dette indlæg

Det havde jeg slet ik overvejet, det med en kok i haven og grille. hvis vejret er til det, er det en kanon ide.

Hva skal i give for sådan en kok.

jamen vores gæster kommer fra stevns, køge og greve, enkelte fra kbh, men vi har ladet det være op til folk om de vil overnatte, og i så fald kan de selv betale.

nej hende kogekoner som skal lave mad til oz har serveringspersonale med, men ellers havde vi overvejet at hyre dem som paradiz stiller til rådighed. de koster 140 kr i timen, og det er vist ok billigt hvis de er uddannet.

Vi skal ned og se stedet idag, og er mega spændt ¨på det.

Når i nu skal holde det udendørs, hvad gør i så med underlag under borde og stole?

knuz jeanette -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi betaler kr. 325,- pr. kuvert, og der bliver så grillet både fisk, perlehønebryst, lammeculotter og noget oksekød samt en masse forskelligt tilbehør, som kommer på buffetbordet. Det er inkl. serveret forret og dessert.

Vi skal sidde indenfor, og kokken skal grille på terassen, hvor gæsterne selv henter maden. Vi vil gerne have at brylluppet skal være uformelt og afslappet, og synes at det er fedt, hvis gæsterne får sig en sludder ved grillen, så de også snakker med andre en dem, som de sidder ved siden af, under middagen.

0

Del dette indlæg

Ja så har vi været nede og se slottet.

Og det var rigtig fint. Der er dejlig plads i den etage hvor festen skal holdes, også er der tilhørende værelser på 1. salen og kælderen.

Vi skal have bordene i den store sal, og har besluttet oz for at have buffen i det tilstødende lokale, det skal nok blive godt, også kan folk gå rundt om bordet.

der er utrolig dejlig udsigt fra teressen, og til sommer blir det helt perfekt... :bearhug:

Det eneste jeg kan finde som minus, er at køkkenet ligger i kælderen, så køkken personalet kommer til at rende meget frem og tilbage. men det er selvfølgelig ik oz der skal det,, heldigvis.

jamen som sagt kan man jo pynte op og gøre som man vil, og det er dejligt da man kan få det præcist som man vil..

knuz jeanette -HAHA-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer