anita80

Her er så vores indbydelser til inspiration for andre

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er et zoom-billede af hjertet øverst. Det er lavet af pap fra en papkasse, smurt på den ene side med lim, og så er der drysset rødt glimmer over.

Trådene, som er "syet" omkring hjertet for at holde det fast i hullet i kortet, er rødt, blødt ståltråd (man kan købe det i Panduro)

post-23150-1169575898.jpg

0

Del dette indlæg

Det sidste billede er af kuverterne. De har vi selv lavet, da der ikke fandtes kuverter i en størrelse, hvor kortene passede ned i. De er også klippet i gråt kardus. Monogrammet har jeg lavet ved at printe et monogram ud og så tegne det på alm. bagepapir for til sidst at føre det over på kuvertene og tegne det med sort kuglepen:

post-23150-1169576196.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Thilde!

Papiret er gråt kardus. Det jeg har, købte jeg dengang jeg havde håndarbejde som linjefag på seminariet. Det var noget vi bestilte. Men det er også noget, som du kan købe i en hobbyforretning, er jeg sikker på. Men jeg ved ikke om man kan få det i andre farver. Men du kan jo prøve at spørge dig frem.

Har tjekket på nettet og fundet en side, hvor man kan få en pakke med 500 ark for 83 kr. Bare skriv "karduspapir" inde på google, så kommer der nogle muligheder.

Det vi har skrevet på forsiden, har vi faktisk ikke skrevet. Det er nogle klistermærker, som vi har købt i Panduro. Det er et ark, hvor der er 20 stk + nogle der er lidt større, ca. 4 stk. Men jeg kan ikke huske, hvad vi gav for sådan et ark, desværre. Men det er nemt med klistermærkerne i stedet for selv at skrive det. Man får det jo ensartet :balloons:

Håber, du kan bruge mit svar!

Mange hilsener

Anita

0

Del dette indlæg

Hej Thilde!

Papiret er gråt kardus. Det jeg har, købte jeg dengang jeg havde håndarbejde som linjefag på seminariet. Det var noget vi bestilte. Men det er også noget, som du kan købe i en hobbyforretning, er jeg sikker på. Men jeg ved ikke om man kan få det i andre farver. Men du kan jo prøve at spørge dig frem.

Har tjekket på nettet og fundet en side, hvor man kan få en pakke med 500 ark for 83 kr. Bare skriv "karduspapir" inde på google, så kommer der nogle muligheder.

Det vi har skrevet på forsiden, har vi faktisk ikke skrevet. Det er nogle klistermærker, som vi har købt i Panduro. Det er et ark, hvor der er 20 stk + nogle der er lidt større, ca. 4 stk. Men jeg kan ikke huske, hvad vi gav for sådan et ark, desværre. Men det er nemt med klistermærkerne i stedet for selv at skrive det. Man får det jo ensartet :bearhug:

Håber, du kan bruge mit svar!

Mange hilsener

Anita

Hej Anita!

Mange tak for svaret.. jeg tror jeg vil gå ind og google karduspapir lidt, så....

Lige et spørgsmål mere.. log lige mærke til at I nærmest som baggrund ved invitationsteksten har jeres monogram, hvordan har I fået det på???

Smart med de klistermærker.. jeg regner med at skulle i Panduro her i starten af februar, så håber jeg at kunne finde en masse godt der til vores invitationer :)

:balloons: Thilde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle roserne! :bearhug:

Monogrammet fandt jeg først på en side, tror det var det her forum. Jeg satte først det ind i et tomt word-dokument. Derefter dobbeltklikkede jeg på selve monogrammet. Så får du en boks, hvor der er forskellige faneblade. Boksen hedder "Formater billede". Her skal du så vælge fanebladet "layout". Her trykker du på "Bag tekst" og derefter på ok.

Så kan du skrive overnpå monogrammet.

For at monogrammet ikke også er sort som teksten skal du igen dobbeltklikke på monogrammet og samme boks, "Formater billede" kommer. Her vælger du denne gang fanebladet "Billede". Under "Farve" vælger du "gråtoneskala", og så trykker du igen "ok"

Så skulle den være hjemme!

Håber du kan bruge svaret, ellers spørger du bare igen :balloons:

Kærlig hilsen

Anita

0

Del dette indlæg

Tak for alle roserne! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Monogrammet fandt jeg først på en side, tror det var det her forum. Jeg satte først det ind i et tomt word-dokument. Derefter dobbeltklikkede jeg på selve monogrammet. Så får du en boks, hvor der er forskellige faneblade. Boksen hedder "Formater billede". Her skal du så vælge fanebladet "layout". Her trykker du på "Bag tekst" og derefter på ok.

Så kan du skrive overnpå monogrammet.

For at monogrammet ikke også er sort som teksten skal du igen dobbeltklikke på monogrammet og samme boks, "Formater billede" kommer. Her vælger du denne gang fanebladet "Billede". Under "Farve" vælger du "gråtoneskala", og så trykker du igen "ok"

Så skulle den være hjemme!

Håber du kan bruge svaret, ellers spørger du bare igen -HAHA-

Kærlig hilsen

Anita

Hej Anita!

Tusind tak, hvor cool..... :bearhug:

-HAHA- Thilde

0

Del dette indlæg

Det sidste billede er af kuverterne. De har vi selv lavet, da der ikke fandtes kuverter i en størrelse, hvor kortene passede ned i. De er også klippet i gråt kardus. Monogrammet har jeg lavet ved at printe et monogram ud og så tegne det på alm. bagepapir for til sidst at føre det over på kuvertene og tegne det med sort kuglepen:

Hvor er de fine, kan især godt lide jeres monogram som vandmærke og bag på kuverten!

Har du en skabelon til kuverten? Støder nemlig på samme problem med at indbydelserne ikke passer i en traditionel kuvert...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg har en skabelon til kuverten. Jeg kan jo evt. scanne skabelonen ind og sende den til dig, men så bliver det første gang, jeg skal sende en pm, og er der begrænsning for, hvor mange kb en sådan må fylde? Ellers kan jeg jo altid sende det i en alm. mail, hvis du er interesseret.

Kærlig hilsen

Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg har en skabelon til kuverten. Jeg kan jo evt. scanne skabelonen ind og sende den til dig, men så bliver det første gang, jeg skal sende en pm, og er der begrænsning for, hvor mange kb en sådan må fylde? Ellers kan jeg jo altid sende det i en alm. mail, hvis du er interesseret.

Kærlig hilsen

Anita

Du må gerne prøve at sende den i en pm...

Hvilken type papir har I brugt til kuverterne?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg svarer lige på det sidste spørgsmål angående hvilket papir, vi har brugt til kuverterne her i tråden, da der kan være andre, der har samme spørgsmål.

Det er noget papir, som man kalder gråt kardus. Jeg har købt det, da jeg gik på seminariet, men det var gennem min håndarbejdslærer der, men jeg har set, man kan bestille det på nettet. De har det evt. også i hobbyforretninger.

Jeg skal nok sende dig en pm med skabelonen til kuverterne :bearhug:

Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer