Guest Fru P.

Anja og Brians bryllup 14. juli....

205 indlæg i dette emne

Hej Anja. :cheerleader3:

Godt at alt er godt igen i familien - det er surt når der går fnidder fnadder i den :super:

Jeg læste i en anden tråd, at i søger efter sted at bestille jeres bryllupskage. Vi bestiller hos Guldbageren i Nørresundby - du ved den lille gule -HAHA- hvor de bager super godt brød :thumbsupsmileyanim:

Du kan helt selv vælge hvordan den skal se ud og hvad fyldet skal være, og så koster den kun 30,00 kr pr. person! (Hos kageværkstedet ligger prisen omkring 45,00 kr pr. person - så det er da også en slat penge at spare!)

De bringer ud udenfor Aalborg / Nørresundby mod et mindre gebyr - så måske det var noget i kunne bruge.

Ville i hvert fald lige give jeg fiffet :sm:

Hilsen Solsikken :kiss:

Tak skal du ha´det er sødt af dig :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lige kommet et par ting mere på plads!! :huh:

Vi var jo på Dronninglund slot og få styr på festen, så her kommer lige et par ting...

Først vil jeg gerne beskrive vores menu (der kommer muligvis et par ændringer, men sådan ser den ud indtil videre) Jeg synes selv den er MEGA LÆKKER!!! -HAHA-

Velkomstdrink: Veuve Aubin -fransk mousserende vin med ferskensirup

Forret: Hvidvinsdampet havkat anrettet på bund af smørsauterede urter. Serveres med hummerhaler, caviar, beurre blanc og lune flutes.

Hovedret: Sommerbuk serveret med sauteret skorzonerrod og æble, svampe, solbærkompot og ristede kastanjer. Hertil vildtglace tilsmagt med portvin. Samt små nye kartofler med smør, timian, rødløg og rødvinseddike.

Dessert: Hvid chokoladekage med brombærcoulis og frugt. Serveres med mynteparfait samt champagnesorbet

Natmad: Oksehalesuppe legeret med fløde og creme fraiche. Serveres med lune flutes.

AMMENAAAM!!!!! si´r jeg bare!!!!!

Så har vi besluttet os for hvide duge og servietter og så skal dekorationerne være med hvide og lyserøde roser (fordi min kjole er hvid og gammelrosa, men det ved Brian jo ikke :super: )

Samtidig fik vi styr på at alle gæsterne godt kan overnatte på slottet -vi var ellers bange for at nogen skulle sendes ned på det nærliggende hotel, hvilket vi var trætte af, for vi ville gerne holde gæsterne samlet ét sted, når de også er inviterede til morgenmad. Men det ser ud til at lykkes :thumbsupsmileyanim:

Jeg talte med en rigtig sød fyr i går, som muligvis skal være DJ til vores bryllup, men vi skal tales ved på søndag og få styr på noget mere, så det glæder jeg mig til :cheerleader3:

Og så er jeg jo helt oppe at køre over at jeg netop har bestilt vores invitationer fra calligraphen :kiss: Jeg glæder mig vildt meget til at se dem, jeg tror de bliver SÅ smukke :sm:

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg er lige inde og kigge lidt. Det lyder da til, at I er ved at have godt styr på det hele og sikke en lækker menu- mums siger jeg bare :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at alle gæsterne kan overnatte. der er alligevle noget særligt over, at man kan ses til morgenmaden og sikke ordentligt farvel til sine kære!

Hilsner fra Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg også kigget din tråd igennem.

Jeg synes din kjole er SÅ flot, jeg så den også da jeg var i Sindal. Hun var da også ved at finde den frem til mig, bare i den hvide udgave, men jeg vist spurgt dig om prisen før, og det lå lige over mit kjole-budget. Jeg nåede også og bestemme mig inden jeg fik den på, så bev jeg heller ikke fristet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle flotte kager. Laver de den i Dronninglund for jer eller skal I selv sørge for den?

Hvis I selv skal sørge for den, så ta en tur ind til La Bontá inde i gravensgade, det er besøget værd. Vi skal ha vores derinde fra.

Da vi havde bestilt tid derinde, kom vi derind og blev budt på valgfri kaffe, og så havde de simpelthen lavet smagsprøver til os, så vi kunne få lavet den lige som vi ville... MUMS

0

Del dette indlæg

Jeg synes din kjole er SÅ flot, jeg så den også da jeg var i Sindal. Hun var da også ved at finde den frem til mig, bare i den hvide udgave, men jeg vist spurgt dig om prisen før, og det lå lige over mit kjole-budget. Jeg nåede også og bestemme mig inden jeg fik den på, så bev jeg heller ikke fristet.

Tak for de søde ord :cheerleader3:

Ja, den lå også en del over mit budget... men det var den første kjole jeg var ude og se i virkeligheden og kunne slet ikke få tankerne væk fra den -og da jeg så prøvede den!!! Jeg sir dig, der var ikke et øje tørt :sm: Da jeg kiggede på min mor og sagde at den nok var for dyr, udbrød hun "jamen, så må jeg betale, for det SKAL være den!!" ...og så måtte jeg jo føje hende :huh: Ellers var det heller ikke blevet den...

Jeg prøvede også "din" kjole og den var jeg også vild med, men jeg ville gerne have en kjole, der var lidt mere anderledes, ved f.eks. ikke at være hvid. Samtidig ville jeg alligevel gerne have at der stadig skulle være lidt "prinsesse-kjole" over den. Jeg er en lidt stor pige (bruger 46-48) så der er jo også grænser for, hvor "spændende" det må blive før det ser mærkeligt ud :kiss: . Så jeg synes at denne kjole passer perfekt til mig og min personlighed :thumbsupsmileyanim: Den skiller sig ud, men den ligner stadig en brudekjole.

Hvis jeg ikke ville have været "gammelrosa-brud", var jeg nok også hoppet på "din" kjole, for den er super smuk :super:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle flotte kager. Laver de den i Dronninglund for jer eller skal I selv sørge for den?

Hvis I selv skal sørge for den, så ta en tur ind til La Bontá inde i gravensgade, det er besøget værd. Vi skal ha vores derinde fra.

Da vi havde bestilt tid derinde, kom vi derind og blev budt på valgfri kaffe, og så havde de simpelthen lavet smagsprøver til os, så vi kunne få lavet den lige som vi ville... MUMS

Tusind tak for tippet!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi skal selv sørge for bryllupskagen, så vi søger med lys og lygte efter et godt sted.

Jeg anede ikke det eksisterede, så det vil jeg skynde mig at undersøge nærmere.

Du er en skat!! :cheerleader3:

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Uhhh en fin tråd, og sikke dog en FANTASTISK kjole!!!!! Og menuen, nam nam nam... Den kan I da virkelig glæde Jer til! :thumbsupsmileyanim:

Fik lige læst din tråd, og det var godt du er blevet gode venner med din mor, de kan være nogle trælse nogle, de mødre :cheerleader3:

Men glæder mig til at følge med på sidelinjen, og at se dig i den smukke smukke kjole!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal selv sørge for bryllupskagen, så vi søger med lys og lygte efter et godt sted.

Du er en skat!! :balloons:

Vi så dem til bryllupsmessen inde på hotel hvide hus, der havde de også smagsprøver. Der var I måske ikke inde?

0

Del dette indlæg

Du er en skat!! :balloons:

Vi så dem til bryllupsmessen inde på hotel hvide hus, der havde de også smagsprøver. Der var I måske ikke inde?

Jo, vi var derinde og nu du siger det, så kan jeg faktisk godt huske det... Men jeg tror det var alle kagemonstrene, der skulle til bryllupsmesse, for vi kunne slet ikke komme til for bare kagehungrene mennesker, der gerne gav en albue, eller trådte en over tæerne, for at få et stykke kage :pokey: Til sidst gad vi ikke at stå og vente på at komme til mere, så vi fik ikke smagt deres kager -øv :shooter:

0

Del dette indlæg

Tak for de søde ord :balloons:

Ja, den lå også en del over mit budget... men det var den første kjole jeg var ude og se i virkeligheden og kunne slet ikke få tankerne væk fra den -og da jeg så prøvede den!!! Jeg sir dig, der var ikke et øje tørt :kiss: Da jeg kiggede på min mor og sagde at den nok var for dyr, udbrød hun "jamen, så må jeg betale, for det SKAL være den!!" ...og så måtte jeg jo føje hende :shooter: Ellers var det heller ikke blevet den...

Jeg prøvede også "din" kjole og den var jeg også vild med, men jeg ville gerne have en kjole, der var lidt mere anderledes, ved f.eks. ikke at være hvid. Samtidig ville jeg alligevel gerne have at der stadig skulle være lidt "prinsesse-kjole" over den. Jeg er en lidt stor pige (bruger 46-48) så der er jo også grænser for, hvor "spændende" det må blive før det ser mærkeligt ud :pokey: . Så jeg synes at denne kjole passer perfekt til mig og min personlighed :thumbsupsmileyanim: Den skiller sig ud, men den ligner stadig en brudekjole.

Hvis jeg ikke ville have været "gammelrosa-brud", var jeg nok også hoppet på "din" kjole, for den er super smuk :kiss:

Jeg er selv en stor pige, min kjole er str 48, men der er lucca kjolerne jo bare fantastiske, hvem vidste der kunne være så meget støtte i sådan en kjole...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de søde ord :)

Vi er alle blevet gode venner igen og jeg tror også vi har fundet en løsning.

Vi har været oppe og tale med dem på feststedet i dag. Vi har fået styr på menuen, tidsplan, overnatning til vores gæster og en masse andre ting. Min svigermor var med og hun kunne godt forstå at vi ikke ville have Kaj werner til at "spille op til dans", så hun har tilbudt at betale hvis vi vil have en DJ :pokey:

Så det bliver nok sådan at Kaj werner spiller under middagen og så kommer der en DJ og spiller, når vi skal feste bagefter :thumbsupsmileyanim:

Det er skønt at have det på plads :)

Det var godt at høre, at det hele gik i orden, og at I er blevet gode venner igen. Det må være en lettelse!

Så er der lige kommet et par ting mere på plads!! :kiss:

Vi var jo på Dronninglund slot og få styr på festen, så her kommer lige et par ting...

Først vil jeg gerne beskrive vores menu (der kommer muligvis et par ændringer, men sådan ser den ud indtil videre) Jeg synes selv den er MEGA LÆKKER!!! :super:

Velkomstdrink: Veuve Aubin -fransk mousserende vin med ferskensirup

Forret: Hvidvinsdampet havkat anrettet på bund af smørsauterede urter. Serveres med hummerhaler, caviar, beurre blanc og lune flutes.

Hovedret: Sommerbuk serveret med sauteret skorzonerrod og æble, svampe, solbærkompot og ristede kastanjer. Hertil vildtglace tilsmagt med portvin. Samt små nye kartofler med smør, timian, rødløg og rødvinseddike.

Dessert: Hvid chokoladekage med brombærcoulis og frugt. Serveres med mynteparfait samt champagnesorbet

Natmad: Oksehalesuppe legeret med fløde og creme fraiche. Serveres med lune flutes.

AMMENAAAM!!!!! si´r jeg bare!!!!!

Så har vi besluttet os for hvide duge og servietter og så skal dekorationerne være med hvide og lyserøde roser (fordi min kjole er hvid og gammelrosa, men det ved Brian jo ikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif )

Samtidig fik vi styr på at alle gæsterne godt kan overnatte på slottet -vi var ellers bange for at nogen skulle sendes ned på det nærliggende hotel, hvilket vi var trætte af, for vi ville gerne holde gæsterne samlet ét sted, når de også er inviterede til morgenmad. Men det ser ud til at lykkes :balloons:

Jeg talte med en rigtig sød fyr i går, som muligvis skal være DJ til vores bryllup, men vi skal tales ved på søndag og få styr på noget mere, så det glæder jeg mig til :shooter:

Og så er jeg jo helt oppe at køre over at jeg netop har bestilt vores invitationer fra calligraphen :kiss: Jeg glæder mig vildt meget til at se dem, jeg tror de bliver SÅ smukke :kiss:

Ai, det skulle jeg jo slet ikke have læst nu, for jeg blev da helt lækkersulten!!! Mums, hvor lyder det bare lækkert...

:( Camilla... der nu sidder og savler... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have lavet vores ringe af noget arveguld og jeg skal have en sten i min ring :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kan ikke bestemme mig til hvad for en slibning jeg bedst kan lide. Jeg er egentlig ret vild med den dråbeformede, men brilliantslibningen er også smuk...

Jeg vil gerne høre jeres mening tøser :balloons:

Her er et par billeder (Tag jer ikke af størrelsen, det er slibningen i skal kigge på.... vi har sgi´da ik råd til så store sten :pokey: )

Brilliant slibning:

post-23556-1172222852.jpg

post-23556-1172222852.jpg

Hjerte-slibning suk!!! :shooter:

post-23556-1172222918.jpg

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Jeg synes de dråbeformede bliver for voldsomme, jeg er klart til det mere klassiske, som jeg også synes passer bedre til mindre sten :balloons:

Men skulle man gå hele vejen, og have en lidt større sten, så ville jeg klart vælge den hjerteslebet sten, den er jeg helt vild med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer