Guest Fru P.

Anja og Brians bryllup 14. juli....

205 indlæg i dette emne

Så blev jeg poltet :blink:

Jeg blev hentet lørdag morgen og kørt ud til et dansestudie, hvor vi spiste morgenmad. Bagefter skulle vi danse linedance. Det var SÅ sjovt :thumbsupsmileyanim: Jeg fandt ud af, at jeg alligevel ikke er den største "dansemongol" på jorden... (til min veninde Tine :carrot: )

Så tog vi ud og bowle og så på Bones for at spise frokost. Bagefter tog vi hjem til en af tøserne, hvor der kom en fyr fra Øl konsordiet i Aalborg, hvor vi smagte en masse forskellige øl AAAHHHHH!!!! :thumbsupsmileyanim:

Det tissede ned i lårtykke stråler, men vi besluttede os alligevel for at tage i tivoli/Karolinelund. Vi blev SÅ våde, men det er alligevel den sjoveste tur i tivoli jeg har haft :blink:

Da vi kom hjem smed vi alt tøjet (næsten) og tørrede det i tørretunmbleren. Der var bare den mest hyggelige og afslappede stemning, men sådan er det nok, når alle er lige grimme, lige våde og kolde -HAHA-

Så bestilte vi pizza og fik os nogle sjusser.

Ved ni tiden kom der en fyr fra et firma, der sælger sexlegetøj. Det var mega sjovt. En af mine veninder købte for 1300 kr! :lol::lol:

Jeg var efterhånden blevet rigtig godt "stegt" og så kom tøserne med en lille quiz, hvor de havde interviewet Brian. Jeg svarede sgu rigtigt på 23 ud af 25 spørgsmål :biggrin:

Nå, men vi havde altså en super fed dag. Vi kom først i seng kl. 6.00 om morgenen og jeg er stadig fuldstændig smadret! Jeg elsker de tøser, de er bare så søde og betænksomme :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor går tiden bare alt for hurtigt lige nu!!!!

Jeg fatter slet ikke at der kun er 3 uger til!!!??? :thumbsupsmileyanim:

Jeg mangler stadig at lave vores bordkort/favours, menu og kirkehæfter. Vi skal have købt Brians tøj i næste uge. Vi har endnu ikke besluttet osfor, hvilke salmer vi skal synge og vi har heller ikke øvet på brudevalsen endnu... og der er tusind andre ting der heller ikke er på plads endnu. Nå, ja og så er der to vi endnu ikke helt ved om de kommer og to andre som vi slet ikke har fået svar fra, men som vi har fået at vide fra andre, at de kommer(!?), hvilket jeg synes er SÅ meget for dårligt!!! :iloveyou:

Nå, men jeg har heldigvis fået styr på brudebuketten og knaphulsblomsterne og så har vi fået topfiguren....

Jeg var indeog prøve min vielsesring forleden dag, da den skulle sendes afsted for a få påsat diamanten. De er bare blevet SÅ smukke de ringe, jeg var lige ved at tude! :thumbsupsmileyanim:

Så vi har selvfølgelig fået styr på lidt flere ting, men pyha, hvor synes jeg godt nok at tiden lige pludselig går ALT for stærkt!

....nå ja, og så har jeg da også lige en lille eksamen på mandag.... og har damen fået læst? NEJ DET HAR HUN IKKE!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der SOMMERFERIE!!! :ilovebryllupsklar:

Jeg var til eksamen i går i socialfag og fik et 8-tal. Jeg ville da godt have haft en lidt højere karakter, men jeg er egentlig ok tilfreds. Det vigtigste for mig er egentlig, at nu har jeg ferie og kan koncentrere mig 100% om bryllupsplanlægning. JAAAAHHHH!!! Jeg glæder mig helt vildt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke tillykke - vi har altid høje forventninger til os selv, det er ikke altid lige let af opfylde dem - men 8 i socialfag er en fin karakter..

Fedt med sommerferie - jeg har lige 2 dage mere ;)

Nu står den på BRYLLUP, hva ;)

0

Del dette indlæg

Tillykke tillykke - vi har altid høje forventninger til os selv, det er ikke altid lige let af opfylde dem - men 8 i socialfag er en fin karakter..

Fedt med sommerferie - jeg har lige 2 dage mere ;)

Nu står den på BRYLLUP, hva ;)

Tak skal du ha´søde :cheerleader3:

Ja, NU skal der bryllupplanlægges mere end NOGENSINDE! Det er jo også snart ved at være oppe over ()():ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Jeg har bare haft SÅ travlt på det sidste, så jeg har ikke været herinde rigtig længe.....

Men nu er der efterhånden også styr på det hele! :cheerleader3:

Vi har talt med præsten og alt er som det skal være :iloveyou:

Vi har afleveret bordkort, menukort,bordplan og værelsesplan til feststedet

Jeg har fået min skønne kjole hjem, så den hænger bare ob venter hos mine forældre :cheerleader3:

Vi har købt skjorte, kravat, vest og strømper til Brian. Dog har jeg lidt (meget) sommerfugle i maven over at jeg for godt 3 uger siden var inde med hans jakkesæt hos renseriet og skulle hente det d. 29. juni. Da jeg kommer derind, er der kommet noget mærker, som dampmaskinen har lavet, så de er nødt til at sende det ned til renseriet igen. Jeg bliver "lidt" nervøs, men de forsikrer mig om, at de nok skal fjerne det, ellers betaler de et nyt jakkesæt. Jeg kan hente jakkesættet den følgende onsdag og at de vilringe når det er der. -Fint tænker jeg, det går nok. Jeg har dog ikke tid til at hente det onsdag, men jeg ringer derind i fredags og hvad sker de lige for dem??? Jakkesættet er ikke kommet endnu!!!!!! :cheerleader3: Jeg siger at jeg er lidt (meget!) bekymret, for jakkesættet skal på en gom weekenden efter. de forsikrer mig igen om at det nok skal nå frem, men at det kommer hjem mandag (i dag!). Ok, men så SKAL det f.... også være her!!!! Jeg sidder nu og venter på at de åbner så jeg kan få ringet derind. Og jeg GARANTERER for at, hvis de ikke har fået jakkesættet hjem, så FALDER DER BRÆNDE NED :bask: :cheerleader3: Jeg synes det er SÅ meget for dårligt, når jeg nu lissom var i så god tid med at tage ind med det, så det stadig kunne være nyrenstet, og så laver de sådan en brøler!!!! Hvis ikke det er kommet, så er vi jo nærmest nødt til at købe et nyt jakkesæt og det var jo netop for at slippe for det, at han skulle bruge det han har :cheerleader3: Dumme renseri!!! De kan komme til at betale for et nyt jakkesæt kan de, det skal JEG nok sørge for :cheerleader3:

Nå, men jeg har nu heller ikke fået mine sko endnu, som butikken ellers lovede ville være der, når jeg hentede min kjole d. 2. juli. De skulle MEGET gerne komme med posten i dag, ellers kan det godt være. at der går lige en "lille" smule panik i mor her, så vi krydser lige fingre ikke :cheerleader3:

Men bortset fra det, så går alting sm det skal, vi mangler stadig at printe kirkehæfterne ud, hvilket jeg er lidt spændt på, for der er mange, der skal laves!! :cheerleader3:

Men vi glæder os helt vildt og sommerfuglene er der helt klart nu :carrot: :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for støtten tøser :biggrin:

Alt er nu i den skønneste orden; Mine sko er kommet og de er PERFEKTE :loveflag: Og vigtigst af alt; Jakkesættet var kommet og det så fint ud. Jeg sagde, at det måtte jo give lidt rabat, når jeg har måtte vente med rædsel! Så det fik jeg :thumbsupsmileyanim:

PYHA! jeg var godt nok lidt nervøs :)

0

Del dette indlæg

Tak for støtten tøser :)

Alt er nu i den skønneste orden; Mine sko er kommet og de er PERFEKTE :biggrin: Og vigtigst af alt; Jakkesættet var kommet og det så fint ud. Jeg sagde, at det måtte jo give lidt rabat, når jeg har måtte vente med rædsel! Så det fik jeg :thumbsupsmileyanim:

PYHA! jeg var godt nok lidt nervøs :loveboard:

hvor er jeg da bare lettet på dine vejne, har været inde og tjekke din tråd op til flere gange i dag for at se om der var kommet svar... SÅ dejligt... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op, hvor er jeg ked af det! :loveflag:GP

Min 1. brudepige og rigtig gode veninde har lige meldt fra til brylluppet, da hun er gravid og skal føde om 5 uger. Hun var begyndt at bløde og få plukveer og have rigtig ondt, så hendes læge havde sagt, at hun skulle ligge HELT stille det næste stykke tid, og IKKE kan tage til bryllup, da fødslen kan gå i gang når som helst. Hun ringede til mig i går og var rigtig ked af det, for hun havde sådan glædet sig til vores bryllup. Jeg sagde til hende, at det var jeg selvfølgelig også, men at hun skulle passe på sig sig og babyen og sådan var det bare.

Jeg sad i bussen da hun ringede og jeg var lige ved at hyle, for selvom jeg selvfølgelig har haft i baghovedet, at dette kunne ske, så var vi alligevel så tæt på, så jeg tænkte at det går sikkert fint alligevel. Hun sagde også selv, at hun havde da regnet med at hun kunne det hele lige op til fødslen, hun havde slet ikke tænkt i disse baner, men sådan skulle det åbenbart ikke være, det stakkels pus :kiss:

Selvom jeg selvfølgelig er fuldt ud forstående overfor, hvorfor hun ikke kan komme, for selvfølgelig er hende og barnets helbred vigtigst, så er det godt nok en mærkelig og meget trist fornemmelse at vide, at en af ens bedste og ældste veninder ikke kan være der, når man bliver gift... ØV! Jeg er sgu lige ved at give mig til at tude nu også :biggrin::):loveboard::hug:

Hun sagde at hun håbede på at hun kunne komme med i kirken, for så ville hun tage sin mand og sin mor under hver arm -det håber jeg hun kan... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hold op, hvor er jeg ked af det! :td::denmarkflag:

Min 1. brudepige og rigtig gode veninde har lige meldt fra til brylluppet, da hun er gravid og skal føde om 5 uger. Hun var begyndt at bløde og få plukveer og have rigtig ondt, så hendes læge havde sagt, at hun skulle ligge HELT stille det næste stykke tid, og IKKE kan tage til bryllup, da fødslen kan gå i gang når som helst. Hun ringede til mig i går og var rigtig ked af det, for hun havde sådan glædet sig til vores bryllup. Jeg sagde til hende, at det var jeg selvfølgelig også, men at hun skulle passe på sig sig og babyen og sådan var det bare.

Jeg sad i bussen da hun ringede og jeg var lige ved at hyle, for selvom jeg selvfølgelig har haft i baghovedet, at dette kunne ske, så var vi alligevel så tæt på, så jeg tænkte at det går sikkert fint alligevel. Hun sagde også selv, at hun havde da regnet med at hun kunne det hele lige op til fødslen, hun havde slet ikke tænkt i disse baner, men sådan skulle det åbenbart ikke være, det stakkels pus :denmarkflag:

Selvom jeg selvfølgelig er fuldt ud forstående overfor, hvorfor hun ikke kan komme, for selvfølgelig er hende og barnets helbred vigtigst, så er det godt nok en mærkelig og meget trist fornemmelse at vide, at en af ens bedste og ældste veninder ikke kan være der, når man bliver gift... ØV! Jeg er sgu lige ved at give mig til at tude nu også :o:):denmarkflag::denmarkflag:

Hun sagde at hun håbede på at hun kunne komme med i kirken, for så ville hun tage sin mand og sin mor under hver arm -det håber jeg hun kan... :hug:

Sikke noget, men det er jo ingens skyld, og der er intet at gøre ved det. Øv altså! En masse kram til dig: :thumbsupsmileyanim::loveflag::biggrin::):loveboard::kiss:GP

0

Del dette indlæg

Øv øv øv! Jeg kan godt forstå du er ked af det - og din veninde er lige så ked af det. Så I skal bare begge have et kæmpe kram, nu når det ikke kan være anderledes. Et til hver: :thumbsupsmileyanim::loveflag:

Du må tage over og besøge hende med et fotoalbum i hånden efter brylluppet, så I kan snakke hver en detalje igennem, så det bliver næsten som hun havde været der.

- Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sur mumse for jer begge to, men helt ærlig hvor er det godt det er nu hun kommer og siger det og ikke på dagen!!!!! Det ville da være noget ritti træls noget.

P.S. puhha hvor blev jeg lettet på dine vejne da jeg læste at både jakkesættet og dine sko er kommet * indsæt selv meget lettet smilye*

0

Del dette indlæg

åh hvor er det ærgeligt for jer begge to, men man kan jo desværre ikke time det med babys ankomst. Håber at hun og den lille har det godt, det er jo det vigtigste. Kan være du kan resservere en plads til hende i kirken som er nem at komme til og hvor hun kan sidde godt? Ellers god fornøjelse med det sidste!

0

Del dette indlæg

Tak piger, det varmer altid med et kram og søde ord fra jer :thumbsupsmileyanim:

Nej, man kan ikke time en babys ankomst og selvfølgelig er det allervigtigste, at både mor og barn har det godt, så det kan på ingen måde være anderledes og det er jeg også helt med på. Jeg er er både bekymret på venindens og babyens vegne og samtidig ked af det, fordi hun ikke kommer :loveflag:

Jeg har taænkt lidt på at sende en lille buket blomster med et kort på lørdag, hvor der står at jeg tænker på hende, savner hende på dagen og håber at både hun og bebs er ok :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

total sød tanke med buketten til din veninde.. hun vil bare blive så glad for at du i alt din stress har tid og overskud til at tænke på hende.....

:)

held og lykke med lørdag der er så skønt at du hat alt der skal bruges nu....

knus fra louise

0

Del dette indlæg

Hej Anja

Dejligt at se dig i din smukke kjole!

Du bliver guddommelig! Jeg har også lige været oppe og prøve min, og det var bare helt fantastisk! :)

Jeg har i øvrigt besluttet mig for at lave min bryllupskage selv, det skal nok blive uden stress :super: Ej, jeg har fået en af kagepigerne fra Nordic Cake Decor, Pernille til at hjælpe, så det skal nok gå godt med det! :bearhug:

Der er godt nok ikke lang tid til nu! Jeg glæder mig til at se din smukke kjole i action!

Jeg så også lige at din veninde har meldt afbud, det er bare så ærgerligt! Sørens bedste ven og kone har også måttet melde fra til vores bryllup. De bor i London og hun kan føde hvornår det skulle være, så det bliver for hårdt for dem. Men til gengæld kommer der jo en skøn lille baby ud af det! Jeg er sikker på, at I får en vidunderlig dag, og jeg håber, at hun kan komme og være med i kirken!

:fløjt: fra Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer