August 2007

Kortdesign.com

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!

Vi bestilte vores indbydelser hos dem mandag aften i sidste uge, og vi har fået en rigtig god service. De er dog ikke kommet endnu, regner med de er på trapperne. De skriver leveringstiden er 6-8 arbejdsdage, så vil tro de kommer en af de nærmeste dag :bearhug:

Vi glæder os helt vildt til at de dem!

Det er denne indbydelse vi har bestilt..

:balloons:

Fra Heidi

post-22019-1170337020.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Vi bestilte vores indbydelser hos dem mandag aften i sidste uge, og vi har fået en rigtig god service. De er dog ikke kommet endnu, regner med de er på trapperne. De skriver leveringstiden er 6-8 arbejdsdage, så vil tro de kommer en af de nærmeste dag :bearhug:

:balloons:

Fra Heidi

Hej Heidi,

ej hvor sjovt :biggrin: Vores er næsten ens, ikke helt, men i samme stil. Hjerterne står bare mere lige på dem vi kigger på. Men jeres er også rigtig flot. Kan godt lide den enkle stil. Hvordan foregår det så, sender de en prøve så man kan se det færdige resultat med den rigtige tekst eller?

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Vi bestilte vores indbydelser hos dem mandag aften i sidste uge, og vi har fået en rigtig god service. De er dog ikke kommet endnu, regner med de er på trapperne. De skriver leveringstiden er 6-8 arbejdsdage, så vil tro de kommer en af de nærmeste dag :griner:-

:bearhug:

Fra Heidi

Hej Heidi,

ej hvor sjovt :blush: Vores er næsten ens, ikke helt, men i samme stil. Hjerterne står bare mere lige på dem vi kigger på. Men jeres er også rigtig flot. Kan godt lide den enkle stil. Hvordan foregår det så, sender de en prøve så man kan se det færdige resultat med den rigtige tekst eller?

Hej igen!

Vi må sørme have samme stil :cheerleader3:

Nej de sender ikke en prøve på det færdige resultat, derfor skal man virkelig være sikker på at det hele er skrevet rigtig og der ikke er nogle stave fejl (hvilket jeg ikke håber der er i vores!)

På venstre side har vi skrevet vores ønsker, selve indbydelsen på højre side og praktiske oplysninger på bagsiden :bearhug:

Vi har også valgt at få gæsternes navne skrevet i indbydelserne, det koster 3 kr pr. kort, men vi synes det gør indbydelserne lidt mere personlige.

Men du kan forresten sende bud efter et prøvekort, og det koster ikke noget.

Du er velkommen til at spørge mig, hvis der er mere du vil vide :blink:

:griner:-

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige modtaget det smukkeste prøvekort. Selvom jeg er stærkt overbevist om, at vi laver invitationerne selv, så er jeg godt nok fristet til at sende bud efter nogle trykte nogle fra kortdesign.com

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige modtaget det smukkeste prøvekort. Selvom jeg er stærkt overbevist om, at vi laver invitationerne selv, så er jeg godt nok fristet til at sende bud efter nogle trykte nogle fra kortdesign.com

Hvilket et af kortene var det ?? Man er vel nysgerrig :blushsmiley:

Dette:

Postet billede

:loveshower:

0

Del dette indlæg

Dette:

Postet billede

Det er sjovt, det har jeg også haft bestilt hjem som prøvekort, det er bare smadder flot, men det passede bare ikke helt ind i vores farve tema :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette:

Postet billede

Det er sjovt, det har jeg også haft bestilt hjem som prøvekort, det er bare smadder flot, men det passede bare ikke helt ind i vores farve tema :bearhug:

Heller ikke i vores... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Vi bestilte vores indbydelser hos dem mandag aften i sidste uge, og vi har fået en rigtig god service. De er dog ikke kommet endnu, regner med de er på trapperne. De skriver leveringstiden er 6-8 arbejdsdage, så vil tro de kommer en af de nærmeste dag :griner:-

Fra Heidi

Hej Heidi,

ej hvor sjovt :blush: Vores er næsten ens, ikke helt, men i samme stil. Hjerterne står bare mere lige på dem vi kigger på. Men jeres er også rigtig flot. Kan godt lide den enkle stil. Hvordan foregår det så, sender de en prøve så man kan se det færdige resultat med den rigtige tekst eller?

Hej igen!

Nej de sender ikke en prøve på det færdige resultat, derfor skal man virkelig være sikker på at det hele er skrevet rigtig og der ikke er nogle stave fejl (hvilket jeg ikke håber der er i vores!)

På venstre side har vi skrevet vores ønsker, selve indbydelsen på højre side og praktiske oplysninger på bagsiden :bearhug:

Vi har også valgt at få gæsternes navne skrevet i indbydelserne, det koster 3 kr pr. kort, men vi synes det gør indbydelserne lidt mere personlige.

Du er velkommen til at spørge mig, hvis der er mere du vil vide :blink:

Fra Heidi

Det lyder som en god ide. Vi har snakket om at vedlægge en side omkring praktiske oplysninger, men nu må vi se.

Som jeg læser det på deres hjemmeside, så er tekst inkl. i prisen. Er det kun hvis man vil have gæsternes navne skrevet i, det koster ekstra?

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Fra Heidi

Hej Heidi,

ej hvor sjovt :blink: Vores er næsten ens, ikke helt, men i samme stil. Hjerterne står bare mere lige på dem vi kigger på. Men jeres er også rigtig flot. Kan godt lide den enkle stil. Hvordan foregår det så, sender de en prøve så man kan se det færdige resultat med den rigtige tekst eller?

Hej igen!

Du er velkommen til at spørge mig, hvis der er mere du vil vide GP

Fra Heidi

Det lyder som en god ide. Vi har snakket om at vedlægge en side omkring praktiske oplysninger, men nu må vi se.

Som jeg læser det på deres hjemmeside, så er tekst inkl. i prisen. Er det kun hvis man vil have gæsternes navne skrevet i, det koster ekstra?

Ja det er kun hvis du vil have gæsternes navne med i indbydelsen det koster 3 kr per kort, ellers er teksten inkl. i prisen :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Vi har købt vores invitationer hos kortdesign. Vi kunne ikke overskue at sidde og klippe-klistre i flere dage, så vi valgte den halv-nemme løsning :cheerleader3: For at gøre dem lidt hjemmelavede, købte vi et guld-segl, så kuverterne er lidt "hjemmelavede" ;o)

Vi fik super service fra dem. Vi modtog dem en uge efter bestillingen, og havde også bestilt korrektur, så vi fik en mail med det endelige resultat, som vi skulle godkende, inden de sendte dem til tryk.

Kvaliteten af invitationerne er lækker, og de havde pakket dem rigtig godt ind i en papkasse med noget stød-absorberende omkring, så de ikke blev ødelagte af transporten.

De kan ses i vores planlægningstråd herunder

- Mie

0

Del dette indlæg

Hej,

Vi har købt vores invitationer hos kortdesign. Vi kunne ikke overskue at sidde og klippe-klistre i flere dage, så vi valgte den halv-nemme løsning :cheerleader3: For at gøre dem lidt hjemmelavede, købte vi et guld-segl, så kuverterne er lidt "hjemmelavede" ;o)

Vi fik super service fra dem. Vi modtog dem en uge efter bestillingen, og havde også bestilt korrektur, så vi fik en mail med det endelige resultat, som vi skulle godkende, inden de sendte dem til tryk.

Kvaliteten af invitationerne er lækker, og de havde pakket dem rigtig godt ind i en papkasse med noget stød-absorberende omkring, så de ikke blev ødelagte af transporten.

De kan ses i vores planlægningstråd herunder

- Mie

Hej Mie,

jeg bliver altså mere og mere sikker på at vi bestiller der. Jeres er da bare blevet kanon flotte! Og kan godt forstå I valgte en korrektur, det vil jeg også helt sikkert have.

Jeg tror vist vi skal til at have lavet tekst osv. så vi kan komme videre.

0

Del dette indlæg

Vi har købt vores indbydelser via Kortdesign. Super nemt og hurtigt.

Vi valgte at få korrektur på mail, så får man en mail med et eksempel på kortet, så man kan se, om opstillingen osv er som man havde tænkt sig. Super godt - vi fangede da lige os selv i at have glemt en lille detalje :whistle:

Der er super hurtig service - vi har inden for en uge bestilt, læst korrektur pr mail og modtaget kortene. Og de er bare super flotte.

Ang. pris....

Vi havde bestilt 16 invitationer med navn - 16 kr pr stkog 3 kr pr invitation for navn i

Kuverter med navn og adresse - 3,50 kr pr kuvert

Tekst i venstre side af invitationen - 3 kr pr invitation

Korrektur via mail - 29 kr

29 bordkort med navne på - 4,50 kr pr stk

Ialt gav vi 710 kr (inkl. fragt på 99 kr)

Vi har valgt kortet som er højere oppe - det med de to guldhjerter

De kom i en papæske med papir fyldt ud omkring så de ikke fik stød og pakket så de ikke gled rundt i kassen. Super professionelt.

Vi kan kun anbefale Kortdesign

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan vælge mellem nogle typer -gratis http://www.kortdesign.com/dk/default.aspx?...ubPage=typsnitt

Hilsen

Miss U- Helle

Okay... Tak.

Det er bare, når jeg fx går ind på det mocca-farvede kort, så står der "skrifttype nr.4". Er kortet så "født" med denne skrifttype, eller kan jeg frit vælge mellem disse som findes på dette link? Skrifttyper

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan vælge mellem nogle typer -gratis http://www.kortdesign.com/dk/default.aspx?...ubPage=typsnitt

Hilsen

Miss U- Helle

Okay... Tak.

Det er bare, når jeg fx går ind på det mocca-farvede kort, så står der "skrifttype nr.4". Er kortet så "født" med denne skrifttype, eller kan jeg frit vælge mellem disse som findes på dette link? Skrifttyper

Nu svarer jeg lige, håber det er ok :bearhug:

Ja kortene er "født" med skrifttype nr. 4 og skriften grå. Hvis du vil have en anden skriftype samt farve, koster det et vis beløb.. kan ikke huske hvor meget. Men det kan du gå ind og se på hjemmesiden :cheerleader3:

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Hilsen

Miss U- Helle

Okay... Tak.

Nu svarer jeg lige, håber det er ok :griner:-

Ja kortene er "født" med skrifttype nr. 4 og skriften grå. Hvis du vil have en anden skriftype samt farve, koster det et vis beløb.. kan ikke huske hvor meget. Men det kan du gå ind og se på hjemmesiden :cheerleader3:

:blush:

Fra Heidi

Tusind tak for svaret! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Har lige fået vores indbydelser fra kortdesign, og de er bare så fine :thumbsupsmileyanim:

Ligger lige billederne ind af dem :balloon:

Fra Heidi

Hej Heidi,

hvor er de bare blevet fine! Er I ikke meget tilfredse med dem? Jeg glæder mig til at vi skal i gang. Men min kæreste synes vist det er lige tidligt nok hvis de førs skal sendes ud sidst i april... :whistle:

0

Del dette indlæg

Endnu et spørgsmål: bagpå prøveinvitationen står der © kortdesign.se

Gør der osgå det på de "rigtige" invitationer?

:thumbsupsmileyanim:

'

Hej

Ja, bag på vores står der "© kortdesign.com". Men det er så småt, at det ikke betyder noget. Ikke for os ihvertfald. Men det er også det eneste sted, der står noget "reklame".

- Mie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer