Jessie-Mary

Jessica og Rasmus Guldfeldt

269 indlæg i dette emne

Nå. Så tror jeg lige, jeg også laver mig sådan en dagbog.

Sq nok egentlig meget rart at komme af med lidt her og der ;)

For at starte med en begyndelse, mødte jeg Rasmus på nettet forrige år. Vi havde mailet et stykke tid, og besluttede os for at mødes. Han boede i Herning og jeg i Århus. Jeg skulle i byen med en masse, jeg ikke kendte, så jeg tænkte "En mere fra eller til".

Vi skulle mødes på banegården, og jeg var selvfølgelig allerede æskelam, da han kom :cheerleader3:

Men men.. Han valgte mig alligevel :woohoo:

Og så spoler vi lige et år frem.

Vores 1-årsdag var om søndagen i festugen. Vi havde været i byen hele weekenden og var lidt flade. Jeg havde bevidst ikke planlagt noget, fordi det skulle være op til Rasmus.

Han skulle lige ordne noget, - og var væk i fire timer :ohmy:

Jeg var ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg altid bliver stresset på andres vegne.. :S

Nå men han bad mig, tage en taxa, og køre ind til banegården. (Det studsede jeg ikke videre over, da vi havde snakket om at tage derind)

Da jeg kom, skrev jeg en sms om, at jeg var kommet. Han bad mig stille mig præcis der, hvor jeg stod første gang vi så hinanden og lukke øjnene.

Da jeg åbnede dem igen, lå han på knæ med en buket blomster og en "erstatningsring" til vi havde fundet vores forlovelsesringe.

Det viste sig, at han havde været hele byen rundt for at finde roser... og der var ikke EN ENESTE at opdrive pga festugen :bearhug:

Nå - nok om det. Jeg har kigget på brudekjoler med min søster i tirsdags. Sjovt nok, var det ikke kjolen, jeg faldt bagover af - men sløret.. Det blev lige pludselig meget mere "rigtigt" da jeg fik det på.

Kjolen er fra askepot-modeller lige uden for skanderborg

kjolen

Kjolen klæder sæføli mig 100 gange bedre end modellen....

Redigeret af Jessie-Mary
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhhm datoen er i øvrigt 1/9-07.. Vi har haft KÆMPE-problemer med datoen.. Har skiftet flere gange af forskellige årsager.

Til sidst havde vi kun en weekend tilbage, hvor ingen af os ingenting skulle - og den nærmeste familie heller ikke..

Heldigvis var både vores præst og kirken ledig... Desværre ikke kl 14, som ønsket - men kl 12,30

Vi skal giftes i Christianskirken i Århus. Kirken er jeg konfirmeret i, og min søn er døbt der.

Præsten har jeg kendt i 17 år - og har boet hos ham i et par måneder.. Desuden har jeg lavet en masse friviligt B&U arbejde i kirken, så det ville være fuldstændigt unaturligt ikke at vælge den.

Min søn (Lucas, 5år) skal være ringbærer - Rasmus' datter (Anna, 4 år) skal være blomsterpige. Brudepigekjole købt. (225 på udsalg ;))

Derudover tror jeg mine to søstre skal være brudepiger..

Jeg vil gerne følges alene med min far ind i kirken - og følges ud af "følget" bagefter..

Festen skal holdes i Randers.

Min far har et kæmpe hus, hvor der i kælderen er en gildesal. Terassen udenfor er sænket, så man bemærker slet ikke, at man er "gået under jorden".

Vi inviterer ca 40 gæster, men ved at de 4 af dem i hvert fald ikke kommer, fordi de bor i Australien og Tanzania.

Jeg får ordnet hår og make-up af en "dreng", jeg passede engang, og som nu er frisør-elev. Han vil gøre det som en bryllupsgave til mig - Tak søde Martin..

Fotografen regner vi med bliver min venindes veninde, som er fritidsfotograf, og som "kender" mig.

Vi skulle have lejet en veteranbil, men har droppet udgiften på 3000 og bliver i stedet kørt i min fars stationcar.

Jeg har forleden nørklet lidt med prototyper til invitationer... Har også taget billeder, men man kan jo ikke se en fis på dem...

Vi skal højst sandsynligt have maden fra min stedmors moster, som er cater... Men vi har laaangt fra bestemt os for en menu.

Vores forlovelsesringe er ret specielle, og ser nærmest ud som om det er tre ringe, der er sat sammen. - Så vi overvejer at få forgyldt "den øverste ring"...

Jeg kan godt lide symbolikken i, at ringen er den samme - som bare bliver forandret lidt.

Jeg har i går været hjemme hos min mor... Hun viste mig en ring, som jeg skal bruge som "det gamle"

Ringen er af guld, og i den sidder to diamanter og en safir..

Det var min mormors morgengave fra min morfar (Er heeelt vild med den, ene og alene af den grund) Desuden havde jeg et ret specielt forhold til min mormor, som gik begge veje. Hun er død nu, så det betyder meget for mig, at min mor har tilbudt mig at låne ringen til mit bryllup.

Laaang smørre, men sådan er det jo, når man kommer senere i gang med indlægget, end med forberedelserne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, en sød måde han friede på til dig :cheerleader3:

Det kunne man da ikke stå for :bearhug:

Ja, han er ret sød ved mig.... Kunne da heller ikke andet end sige "ja"

Det lidt sjove er, at jeg tit siger "Skal vi være kærester" istedet for "Jeg elsker dig".

Rasmus plejer at svare "Hvis du vil giftes med mig"

Men lige den dag, svarede han bare ja... Har siden grint af det mange gange - han mente ikke, at han kunne spørge mig to gange på sammen dag :bearhug:

Det er også en flot kjole, jeg glæder mig til at se dig i den.

Min søster har billeder af mig med den på - har bare ikke fået dem endnu.. Skal nok vedhæfte, når jeg har dem ;)

0

Del dette indlæg

Så er der billeder af invitationer...

De er ABSOLUT på demoplan.

Min scanner er ikke hvad den har været, så jeg beklager, at det er RET sløret.

Omslaget er råhvidt karton med print.

Invitationen indeni er fint papir med "Sølvstrimler", og en baggrund af laks/fersken.

Udenpå skal der være to blomster med et bånd omkring, som skal åbnes for at se invitationen.

Foroven står vores navne, og nederst datoen.

post-6020-1170672424.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!!

Hvor er det en dejlig historie:) Så smukt og enkelt og romantisk!!! :loveshower:

Det må have været lidt af en udfordring at smelte to familier sammen, med far, mor og hver sine børn!!

Jeg glæder mig til at følge din planlægning:)!!!

:bearhug::pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!!

Hvor er det en dejlig historie:) Så smukt og enkelt og romantisk!!! :loveshower:

Det må have været lidt af en udfordring at smelte to familier sammen, med far, mor og hver sine børn!!

Jeg glæder mig til at følge din planlægning:)!!!

:bearhug::pokey:

Øøhhh Ja..! Det er ikke nogen nem opgave. Rasmus har forældrenyndigheden over Anna, så fra at bo Lucas og mig selv - er vi nu pludselig 4.

Men ungerne er som søskende - på godt og ondt. De græder når den anden er væk, og bliver uvenner over legetøjet -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Jessica

Jeg måtte jo lige ind og lure, hvem der købte gavekortet til blomsterne.

Det ser ud til at du allerede har styr på rigtig meget.

Jamen velkommen til så da.

Hasle blomster er tilfældigvis vores nærmeste blomsterhandel, så det passede jo meget fint ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jessica

:pokey:Velkommen til -HAHA-

Det er en utrolig smuk kjole du har fundet,- og sikke en dejlig familie.

Spændende at se alle de ting som du allerede har styr på :bearhug:

Silotte

Tusind tak skal du have... Synes da også selv min familie er fantastisk... Og kjolen kan jeg altså ikke lægge ind som billede her, da min tilkomne kan finde på at kigge forbi ;)

0

Del dette indlæg

Hej Jessica

Velkommen og tillykke med det forstående bryllup :pokey:

Rigtig flot kjole du har fundet :bearhug:

Jeg må lige sige, at jeg i lørdags købte min brudekjole hos Askepot-modeller. Synes bare hun er så sød og virkelig professionel.

-HAHA- Lise

Hun er RIGTIG sød (hentede os ved bussen, da hun bor et stykke væk).

Det er så hyggeligt hos hende. - Og så tager hun selv initiativ til kjoler, hun mener, der vil være godt... Og hun tager ikke fejl.

Må man se DIN kjole?? ;)

0

Del dette indlæg

Ja hun er bare så sød og virkelig god!. Den bedste service, rådgivning jeg har fået.

Selvfølgelig må du se min kjole!!!

Jeg ville egentlig bare sætte et link ind til min planlægning, men det er jeg ikke lige sikker på jeg ved hvordan man gør...så jeg håber det er i orden, at jeg sætter den ind her i din tråd.

post-22850-1170702411.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hun er bare så sød og virkelig god!. Den bedste service, rådgivning jeg har fået.

Selvfølgelig må du se min kjole!!!

Jeg ville egentlig bare sætte et link ind til min planlægning, men det er jeg ikke lige sikker på jeg ved hvordan man gør...så jeg håber det er i orden, at jeg sætter den ind her i din tråd.

post-22850-1170702411.jpg

Sæføli må du det... Og hvor er den bare smuk til dig... :bearhug:

Jeg prøvede en anden model hos hende, der er en blanding af din og den jeg har luret på.

Smider den lige ind her også..

post-6020-1170708750.jpg

0

Del dette indlæg

Så har jeg været ude at "shoppe" lidt i dag.

Fik købt omslaget til vores "gæstebog"

Det skal egentlig ikke bare være en traditionel gæstebog.. Jeg regner ikke med at vores gæster vil fylde den ud alligevel, så det bliver i stedet en mindebog.

I den vil jeg have:

Gæstebog

De bedste billeder

Gaveliste

Invtitationer mv.

Sange og taler

OG.... :loveboard: Jeg var inde får at spørge efter "små gaver" i Matas.. De sagde selvfølgelig nej... MEN så gik jeg ind i en Matas-lignende biks (har glemt, hvad den hedder :blushsmiley: )... Hun var bare SÅ sød.. Hun ville ringe til alle hendes leverandører, og se om ikke de havde lidt ekstra lækkert, som de ville sponsorere til et bryllup.. SUPER OPLEVELSE. Hun ringer til mig, så snart hun har hørt fra dem...

0

Del dette indlæg

Så er der kjole :thumbsupsmileyanim:

Fandt denne fantastiske kjole hos Kennedy i Assentoft. De har ophørsudsalg, så jeg fik kjolen til halv pris :balloon:

Den sidder lidt stramt, men min stedmor er syerske, og hun retter den til inden bryllupet, hvor jeg (forhåbenligt) også har smidt et par kilo.

Jeg skal lige finde et slør i den rigtige farve (det her var bare for at se)

Jeg har købt et guld/ivory hårsmykke/diadem, og regner med at købe guldsko til.. YAHOOOOO

Kjolen er på i begrænset tid, da min kommende husbond ind i mellem kigger forbi. Han har dog fået forbud hele weekenden.. :bearhug:

Redigeret af Jessie-Mary
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::balloon::bearhug:

HALLO!! Hvor er du bare smuk!! Og sikken et guddommeligt slæb!!! Ååhh...den er bare så flot:)

Jeg er ret vild med guld-detaljerne på kjolen - det giver lige et ekstra pift, og med guldsko, så er den bare hjemme.

Har også selv en del guld på min kjole og guldsko...mmhhh:)

Din kommende mand besvimer da:)

Den kjole sidder bare som støbt til dig:) Tillyke med den:)!

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::balloon::bearhug:

HALLO!! Hvor er du bare smuk!! Og sikken et guddommeligt slæb!!! Ååhh...den er bare så flot:)

Jeg er ret vild med guld-detaljerne på kjolen - det giver lige et ekstra pift, og med guldsko, så er den bare hjemme.

Har også selv en del guld på min kjole og guldsko...mmhhh:)

Din kommende mand besvimer da:)

Den kjole sidder bare som støbt til dig:) Tillyke med den:)!

Tusind tak skal du have...

Synes også selv, den er ret fantastisk. - Og til 3500 kr -HAHA-

Og det kæmpe PLUS.... Jeg er str 44/46 - Og det er slet ikke til at se i den kjole, fordi mit plus er den øverste del af min krop..

Hvor har du i øvrigt fundet guldsko? Har umiddelbart ikke fundet noget på nettet - men har også kun kigget efter dem i dag :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer