Guest Heidi24

Gommens og forlovers tøj..

5 indlæg i dette emne

Jeg ville høre om gommen og forlover skal have samme farve tøj på?? Eller hvordan er det lige??

Det er fordi min kommende mand skal have sin storebror som forlover, og vi ved ikke helt om han har råd til at han skal ud og købe et helt nyt jakkesæt :bearhug: Pengene hos ham er nemlig lidt små..

Ville det betyde meget hvis Jan (min kæreste) feks. stod i et brunt jakkesæt og hans forlover stod i sort?

Jan har godt nok ikke været ude og købe hans tøj endnu. Så ved ikke hvad farve det bliver (og han siger jeg ikke må se hans tøj før brylluppet) :cheerleader3:

Håber ikke det blev for rodet...

:bearhug:

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores forlover kommer i samme farve som gommen, men ikke i samme 'mønster.'

Vi har snakket en del om det, men kom frem til, at vi ikke ville forlange, at han skulle købe et bestemt sæt tøj 'bare' til vores bryllup. Til gengæld har vi aftalt, at han kommer i sort ligesom min kæreste, for det synes vi alle, er mest passende. De får så ens brystbuketter, så de 'hører' lidt sammen.

Men jeg synes ikke, der er noget galt i at de ikke 'matcher'. Brystbuketterne får dem jo til at 'hænge' sammen. Og det vigtigste er vel også, at broren er der, ikke at han bruger sit mangelfulde budget på dyrt tøj... For umiddelbart lyder det ikke som om, at i har tænkt jer at køber tøjet til ham...

0

Del dette indlæg

Der er så en ting, jeg personligt ikke kunne være mere ligeglad med!! ;)

Så længe forloveren har pænt tøj på og ikke "overstråler" gommen (har pingvin på, hvis gommen har alm. jakkesæt på fx), så synes jeg da det kan være rimeligt ligegyldigt, om de matcher i farverne... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser :cheerleader3:

Ja nu må vi se hvad de finder ud af de mænd, det er ikke sådan når man som kvinde gerne vil have en finger med i det HELE til sådan en stor dag :blushsmiley:

Men tror da jeg vil sige til Jan at han lige skal være sikker på at hans bror tager noget pænt og ordenligt tøj på :whistle: Men selvfølgelig er vi da bare allermest glad ved at han er der på vores store dag :bearhug:

:bearhug:

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer