Sign in to follow this  
Followers 0
silken

"brudekjolen"

7 posts in this topic

Hej alle :loveshower:

Jeg er indtil videre kun lige på et kort visit... Min kæreste og jeg skal giftes på onsdag, vi gør det på rådhuset i al hemmelighed og indtil videre er planen at vi først offentliggør vielsen ved vores kommende barnedåb til efteråret.

Men men.... Hvad skal jeg dog have på af tøj??

Min kærestes børn er på vinterferie hos os i næste uge (de er næsten teenagere), og får at vide at vi forlover os den dag og at vi hygger os med pænt tøj, restaurantbesøg osv.

Men hvor pæn skal/kan man være til en borgerlig vielse, hvor det bare er os selv? Jeg aner ikke hvad jeg skal have på :pokey:

HJÆÆÆLP :bearhug:

Mange hilsner Pia

0

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :bearhug:

Jeg var til en borgerlig vielse i maj måned 2006, og der havde min storebrors nu kone en pæn, blomstret kjole på.

Kjolen vil hun sagtens kunne bruge efterfølgende, men hun så flot ud. Min bror havde jakkesæt på.

-Sophie

0

Tillykke med brylluppet.

Jeg ville også tage et pænt sæt tøj på, som jeg kan bruge bagefter - og som ser pænt ud på billederne, når man kigger på dem :bearhug:

0

du kan have lige det på du gerne vil, ville nok vælge en festkjole

sorte ulv

0

Annonce ♥

Tillykke med det orestående bryllup.

Min mand og blev viet på rådhuset den 15. april sidste år.

Peder havde et pænt sort jakkesæt på med en vårgrøn skjorte og et slips i sort, grøn og pink.

Jeg havde et sort Silbor sæt på (jakke og bukser), pink top og pink brudebuket (21 tæt bundne roser). Så vi "matchede" ;o)

DEt vigtigste er vel at du tager noget pænt på, som du har det godt i.

Helle

0

Hmmm I al hemmelighed - hvor romantisk... :loveboard: I kan jo tage det på i vil... alt lige fra< cowboybukser til strutskørt er normalt til rådhusbryllup... det bestemmer i altså fuldstændig selv!

God fornøjelse... Mange smil fra Mette :loveshower:

0

Ih, tak for jeres svar - det ser ud til at jeg vist kan have lige dét på jeg vil have, om det er hverdags/pænt/fint...

Min kommende mand skal have et par smarte brune bukser på og en rød/sortstribet skjort på som hænger udover bukserne.. Stilen er mere over i det moderne/smarte fremfor fine.

Jeg er selv gravid, og ret stor, så jeg kan ikke bare lige hoppe ned i hvilken som helst nederdel/bukser... Jeg elsker lyserød, så jeg har tænkt lidt på at finde en en alm. lyserød top og cardigan, men er i tvivl om det skal være nederdel eller bukser....

På vores store dag til efteråret, får vi kirkens velsignelse og hopper til den tid i det helt store skrud med kjole (ikke brudekjole) og jakkesæt.

Det skal lige siges at vi begge 2 har været gift før (med et helt traditionelt bryllup med kirke, hvid kjole osv.) og derfor ikke har det store ønske om at gøre det alt for traditionelt denne gang.

0