Guest MTF

Bryllupsrejse

4 indlæg i dette emne

Hejsa.

Nu er vi så småt begyndt at planlægge vores bryllupsrejse, og vi har besluttet at vi vil til Thailand i 2-3 uger. :loveboard:

Vi vil gerne til Krabi og måske et stop eller 2 på en af de små øer som ligger ud for Krabi. :unsure:

Vi havde tænkt at bede om tilbud fra følgende:

Profil Rejser

Inter Travel

Star Tours

Nyhavns Rejser

Men så mener jeg at jeg har hørt at hvis man tager på bryllupsrejse inden for ét halvt år efter brylluppet, så er der flere som tilbyder en rabat. F.eks. at brudens ophold er gratis.

Er der nogle som også har hørt om dette?

Har I evt. fået rabat, eller forhandlet jer til en bedre pris?

Det kan jo godt blive en smule dyrt :whistle:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan et tilbud har jeg godt nok aldrig hørt om. Det lyder da næsten også for godt til at være sandt, at brudens rejse er gratis? Det er jo 50% rabat... :loveboard:

Vi bestilte hos startour, og der var ikke meget at hente. Vi fik 400 kr. i "stjernerabat", fordi vi har rejst med dem 2 gange sidste år. Hmpf! Nu er jeg nok heller ikke verdens bedste rabat-forhandler, men jeg tror generelt ikke, der er så meget at hente. Ikke hos de store selskaber ihvertfald.

Men fortæl da lige, om det lykkedes for jer ;o)

- Mie

0

Del dette indlæg

Jeg har set disse tilbud hos Profil rejser i lande som Maldiverne, Seyshellerne og Mauritius. Det er forskelligt hvor meget de enkelte hoteller tilbyder, lige fra rabat på opholdet til frugtkurv på værelset!

Har læst i en Lonely Planet bog om Maldiverne, at når man tjekker ind på hotellet kan sætte kryds ud for "Honeymoon" og måske få noget den vej.

0

Del dette indlæg

Hej :unsure:

Der er rigtig mange hoteller rundt om i verdenen der har bruderabatter, men det er nogle gange ikke så billigt som det lyder, for hos nogle er det feks. kun hvis man vælger en brudesuite og så ender det alligevel med at blive dyrere selvom bruden får det gratis. Andre steder skal man vælge all inclusive for at få rabatten. -Men der kan helt sikkert være noget at hente hvis man undersøger det. En del steder har også 1 kategori room upgrade gratis.

:loveboard:

Annika.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer