AnjaSL

Er så glad

4 indlæg i dette emne

I dag har vi 6 års dag og der er 135 dage til vi skal giftes. Normalt plejer vi ikke at give gaver på vores årsdag - faktisk plejer vi at glemme den (selvom min bror har fødselsdag samme dag!), me i morges stod der en gave til mig ved min morgenmad. Indeni gaven var et helt fantastisk armbånd i guld med ferskvandsperler og zirkoner fra Carré.... ihh... jeg har bare været så glad hele dagen - og smiler helt forelsket når jeg ser på mit håndled... glæder mig nu endnu mere til at give ham mit ja... han er så betænksom og romantisk :loveshower:

Det er jo egentlig ret irrellevant læsning for jer andre, men dejligt at skrive det, og jeg ved I forstår..... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med dagen. :loveboard:

Sikken en dejlig overraskelse og endda en som du slet ikke forventede. Dejligt med en romantisk kæreste og det tegner jo også godt at han husker dagen. Kender mange mænd der glemmer vigtige mærkedage som bryllupsdag og fødselsdag!

Så håber du får en ligeså dejlig aften som din dag har været og at du fremover vil huske hvor glad du blev idag. Måske du skal tage armbåndet frem og kigge på det, hvis du en dag er rigtig "træt" af ham. Det kan måske gøre vreden mindre!

:unsure:

Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer