FynboBredahl

M&M blev gift... Vores bryllup d.12.juli 2008.

3,301 indlæg i dette emne

Hov hov!!!

Jeg har lige fået en mail om, at besøgskvoten på vores hjemmeside er opbrugt for i dag!!! :loveboard:

Med mindre, selvfølgelig... At de besøgende skriver en hilsen i vores gæstebog! :(

:(

Så har jeg gjort min pligt :(

Tak :hug:

Jeg glæder mig også til at vise jer billeder :bearhug:

Kvoten af besøgene på jeres hjemmeside er hævet nu.

Nu har jeg været inde og lægge en hilsen :)

Super gode billeder du har fået taget :hug:

:)

Tusind tak, Anne.

Jeg kommer gerne til Randers, men tror lidt, at jeg skal på polter den dag :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov!!!

Jeg har lige fået en mail om, at besøgskvoten på vores hjemmeside er opbrugt for i dag!!! :loveboard:

Med mindre, selvfølgelig... At de besøgende skriver en hilsen i vores gæstebog! :(

:(

Så har jeg gjort min pligt :hug:

Tak :)

Jeg glæder mig også til at vise jer billeder :bearhug:

Kvoten af besøgene på jeres hjemmeside er hævet nu.

Nu har jeg været inde og lægge en hilsen :denmarkflag:

Super gode billeder du har fået taget :hug:

:denmarkflag:

Tusind tak, Anne.

Jeg kommer gerne til Randers, men tror lidt, at jeg skal på polter den dag :hug:

Øv det vil sige jeg heller ikke kommer med på din PA :):(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

*Globryllupsberetning hos Gitte & Jonas*

:hug:

Nøj, hvor var det vildt at tage til globryllup sådan en (for mig) ganske almindelig tirsdag! :bearhug:

Som det første i dag skyndte jeg mig i bad, tog fint sommertøj på og spurtede ned på posthuset, hvor vores nye kamera lå og ventede... Forbi en kurvehandler og fandt den sødeste kurv. Ned at købe noget til kurven - havde sat mig for, at de skulle have en flaske asti, men så så også nogle lækre jordbær, der røg i kurven. Forbi slikafdelingen... Var der ikke noget med, at Gitte elsker skildpadder? To æsker miniskildpadder, tak! Fandt også et fint bryllupskort. Købte noget tyl og gavebånd til at dekorere kurven med.

Hjem og sætte batteriet til det nye kamera i opladeren...

Jeg fik lige tid til at lægge nogle gamle billeder ind og så skulle jeg af sted. Skulle mødes med Pernille, der dog desværre blev fanget et andet sted.

Nede ved hovedindgangen stod Jonas. Jeg kunne genkende ham fra billederne herinde. Nå ja og så på brystbuketten! :denmarkflag:

Han var totalt cool... Virkeligt imponerende! :hug: Han gik op til vielsessalen og vi andre blev og ventede på bruden...

Lidt i 14 kom Gitte gående... Nej, hvor blev der bare lige pludseligt den dejligste stemning! Fik et flashback til dengang Mary ankom til Vor Frue Kirke :(

Nøøøøøøøøj, hun var smuk!!! Kan huske, at jeg tænkte, at den kjole da virkeligt ikke var den samme som på de billeder, Gitte har lagt ind her. Den sad PERFEKT på hende og folk hviskede i krogene :denmarkflag: De fleste mente, at hun havde tabt sig helt vildt og alle var enige om, at hun var vidunderligt smuk!

Vi gik op til vielsessalen... Gitte spurgte: "Er I klar?!"... Øøøøeh... :) Nej, gider du lige at kigge ind i kameraet? :denmarkflag:

En meget venlig gifte-dame bød os alle velkommen og gik så igang. Straks efter Gitte & Jonas havde sagt "JA!" begyndte en kvinde at synge. Nøj, hvor fik jeg gåsehud!!! Først blev jeg helt forskrækket og dernæst fik jeg tårer i øjnene.

Hun sang "En yndlig og frydefuld sommertid", som vi også skal synge til vores bryllup... Bare 200 meter længere nede ad vejen :(

Jeg ved ikke hvem hun var, men Gitte & Jonas så ikke overraskede ud, så mon ikke de vidste det?

Da vielsen var slut, gik vi alle sammen ned foran rådhuset og Jonas åbnede champagne og var stolt som en pave! :hug:

Vi nød det gode vejr, drak lækre bobler og ønskede det smukke par tillykke...

Kl.14:30 kom der en cykeltaxi og hentede brudeparret :loveboard: Virkelig god stil!

Kære Gitte & Jonas :)

Endnu engang tak for i dag... I var en fryd for øjet!

:(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*Globryllupsberetning hos Gitte & Jonas*

:(

Nøj, hvor var det vildt at tage til globryllup sådan en (for mig) ganske almindelig tirsdag! :bearhug:

Som det første i dag skyndte jeg mig i bad, tog fint sommertøj på og spurtede ned på posthuset, hvor vores nye kamera lå og ventede... Forbi en kurvehandler og fandt den sødeste kurv. Ned at købe noget til kurven - havde sat mig for, at de skulle have en flaske asti, men så så også nogle lækre jordbær, der røg i kurven. Forbi slikafdelingen... Var der ikke noget med, at Gitte elsker skildpadder? To æsker miniskildpadder, tak! Fandt også et fint bryllupskort. Købte noget tyl og gavebånd til at dekorere kurven med.

Hjem og sætte batteriet til det nye kamera i opladeren...

Jeg fik lige tid til at lægge nogle gamle billeder ind og så skulle jeg af sted. Skulle mødes med Pernille, der dog desværre blev fanget et andet sted.

Nede ved hovedindgangen stod Jonas. Jeg kunne genkende ham fra billederne herinde. Nå ja og så på brystbuketten!

Han var totalt cool... Virkeligt imponerende! :hug: Han gik op til vielsessalen og vi andre blev og ventede på bruden...

Lidt i 14 kom Gitte gående... Nej, hvor blev der bare lige pludseligt den dejligste stemning! Fik et flashback til dengang Mary ankom til Vor Frue Kirke :)

Nøøøøøøøøj, hun var smuk!!! Kan huske, at jeg tænkte, at den kjole da virkeligt ikke var den samme som på de billeder, Gitte har lagt ind her. Den sad PERFEKT på hende og folk hviskede i krogene :denmarkflag: De fleste mente, at hun havde tabt sig helt vildt og alle var enige om, at hun var vidunderligt smuk!

Vi gik op til vielsessalen... Gitte spurgte: "Er I klar?!"... Øøøøeh... Nej, gider du lige at kigge ind i kameraet?

En meget venlig gifte-dame bød os alle velkommen og gik så igang. Straks efter Gitte & Jonas havde sagt "JA!" begyndte en kvinde at synge. Nøj, hvor fik jeg gåsehud!!! Først blev jeg helt forskrækket og dernæst fik jeg tårer i øjnene.

Hun sang "En yndlig og frydefuld sommertid", som vi også skal synge til vores bryllup... Bare 200 meter længere nede ad vejen :(

Jeg ved ikke hvem hun var, men Gitte & Jonas så ikke overraskede ud, så mon ikke de vidste det?

Da vielsen var slut, gik vi alle sammen ned foran rådhuset og Jonas åbnede champagne og var stolt som en pave! :denmarkflag:

Vi nød det gode vejr, drak lækre bobler og ønskede det smukke par tillykke...

Kl.14:30 kom der en cykeltaxi og hentede brudeparret :loveboard: Virkelig god stil!

Kære Gitte & Jonas :denmarkflag:

Endnu engang tak for i dag... I var en fryd for øjet!

:)

Intet mindre end fantastisk! :hug::(:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :bearhug:

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! :loveboard: Dermed basta bum :(

:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :hug:

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! :loveboard: Dermed basta bum :hug:

:(

Sådan!! Ingen diskussion dér - I like! :(

Hva'...? Er du sur over jeg var for åbenmundet?

Og ved du om du kan få fri...? :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :(

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! :loveboard: Dermed basta bum :denmarkflag:

:(

Sådan!! Ingen diskussion dér - I like! :denmarkflag:

Hva'...? Er du sur over jeg var for åbenmundet?

Og ved du om du kan få fri...? :hug:

Åbenmundet? Mht Mie's bryllup?

Nej da! :bearhug:

Psssssssst... Ja, jeg har fået fri :( Men sig det ikke til nogen :hug:

Hvordan skal vi gøre det?

SMUKKE billeder du har taget søde og risryggen er flot taget!! Fedt billede!! Ih og at søde Gitte sådan tænkte på mig på sin store dag :)

krammelammer

Tak :)

Ja, hun var fuld af overskud, den smukke kvinde!!!

Og så er hun IGEN ONLINE, kan jeg se!!! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:hug:

Dér var du jo, din fantastisk smukke kvinde! :loveboard:

:(

Ha' nu en rigtig dejlig bryllupsrejse og hils Jonas maaaange gange og sig, at jeg er dybt imponeret over hans coolhed i dag! Han var dødlækker i sit tøj! :bearhug:

:hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :(

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! :loveboard: Dermed basta bum :denmarkflag:

:hug:

Sådan!! Ingen diskussion dér - I like! :bestwishes:

Hva'...? Er du sur over jeg var for åbenmundet?

Og ved du om du kan få fri...? :(

Åbenmundet? Mht Mie's bryllup?

Nej da! :bearhug:

Psssssssst... Ja, jeg har fået fri :hug: Men sig det ikke til nogen :)

Hvordan skal vi gøre det?

ÅÅHR HVOR ER I SØØØØDE :)

SMUKKE billeder du har taget søde og risryggen er flot taget!! Fedt billede!! Ih og at søde Gitte sådan tænkte på mig på sin store dag :denmarkflag:

krammelammer

Tak :denmarkflag:

Ja, hun var fuld af overskud, den smukke kvinde!!!

Og så er hun IGEN ONLINE, kan jeg se!!! :(

JEps det har jeg luuuret :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :(

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! Dermed basta bum

:hug:

Sådan!! Ingen diskussion dér - I like! :loveboard:

Hva'...? Er du sur over jeg var for åbenmundet?

Og ved du om du kan få fri...? :(

Åbenmundet? Mht Mie's bryllup?

Nej da! :loveboard:

Psssssssst... Ja, jeg har fået fri :hug: Men sig det ikke til nogen :)

Hvordan skal vi gøre det?

ÅÅHR HVOR ER I SØØØØDE :)

SMUKKE billeder du har taget søde og risryggen er flot taget!! Fedt billede!! Ih og at søde Gitte sådan tænkte på mig på sin store dag :denmarkflag:

krammelammer

Tak :bestwishes:

Ja, hun var fuld af overskud, den smukke kvinde!!!

Og så er hun IGEN ONLINE, kan jeg se!!! :(

JEps det har jeg luuuret :bearhug:

UT af min tråd!!! :denmarkflag:

:hug:

Øøøøøøøehm nej, Cath, jeg skal arbejde heeeeeeeeeeeele lørdagen! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget!

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! Dermed basta bum

:(

Sådan!! Ingen diskussion dér - I like! :denmarkflag:

Hva'...? Er du sur over jeg var for åbenmundet?

Og ved du om du kan få fri...?

Åbenmundet? Mht Mie's bryllup?

Nej da! :loveboard:

Psssssssst... Ja, jeg har fået fri :( Men sig det ikke til nogen

Hvordan skal vi gøre det?

ÅÅHR HVOR ER I SØØØØDE :(

SMUKKE billeder du har taget søde og risryggen er flot taget!! Fedt billede!! Ih og at søde Gitte sådan tænkte på mig på sin store dag :)

krammelammer

Tak :denmarkflag:

Ja, hun var fuld af overskud, den smukke kvinde!!!

Og så er hun IGEN ONLINE, kan jeg se!!! :hug:

JEps det har jeg luuuret :bearhug:

UT af min tråd!!! :denmarkflag:

:hug:

Øøøøøøøehm nej, Cath, jeg skal arbejde heeeeeeeeeeeele lørdagen! :)

Nøøøøøjjj hvor er det ææææææærgerligt!

Jeg vil altså ikke tage afsted uden dig, så vi må jo bare droppe det... Men hva' - det går jo nok... :hug:

Psssst... Nu hvor hun ikke kigger med... Har du så tænkt på det der, vi talte om? Du ved... Det der, man også kan få i lilla...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget!

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! Dermed basta bum

:(

Sådan!! Ingen diskussion dér - I like! :bestwishes:

Hva'...? Er du sur over jeg var for åbenmundet?

Og ved du om du kan få fri...?

Åbenmundet? Mht Mie's bryllup?

Nej da! :loveboard:

Psssssssst... Ja, jeg har fået fri :( Men sig det ikke til nogen

Hvordan skal vi gøre det?

ÅÅHR HVOR ER I SØØØØDE :(

SMUKKE billeder du har taget søde og risryggen er flot taget!! Fedt billede!! Ih og at søde Gitte sådan tænkte på mig på sin store dag :)

krammelammer

Tak :denmarkflag:

Ja, hun var fuld af overskud, den smukke kvinde!!!

Og så er hun IGEN ONLINE, kan jeg se!!! :hug:

JEps det har jeg luuuret :bearhug:

UT af min tråd!!! :denmarkflag:

:hug:

Øøøøøøøehm nej, Cath, jeg skal arbejde heeeeeeeeeeeele lørdagen! :denmarkflag:

Nøøøøøjjj hvor er det ææææææærgerligt!

Jeg vil altså ikke tage afsted uden dig, så vi må jo bare droppe det... Men hva' - det går jo nok... :hug:

Psssst... Nu hvor hun ikke kigger med... Har du så tænkt på det der, vi talte om? Du ved... Det der, man også kan få i lilla...?

Øøøøøøøeh... :)

Du får lige en PM.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :bearhug:

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! :loveboard: Dermed basta bum :(

:hug:

Tillykke med i har fået kage på plads.. Hvad har i valgt? UUh Kagekompagniet kan KLART anbefales.. Namme nam.. De laver gode ting og er SÅ søde.. Jeg skal også snart derop for at handle..

Fint glo-bryllups beretning..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget! :)

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! :thumbsupsmileyanim: Dermed basta bum :)

:)

Ingen jordbærkage til dig :) Men hva' det er jo meget dejligt at mænnerne tager en beslutning i ny og næ....Min manse var så dygtig at vælge vores ringe i lørdags :cheerleader3:

- jeg gemme et stykke jordbærkage fra mit bryllup til dig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:bearhug::shooter::):):loveflag:

Du skal overhovedet ikke grine!!!

:)

Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget!

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! Dermed basta bum

Tillykke med i har fået kage på plads.. Hvad har i valgt? UUh Kagekompagniet kan KLART anbefales.. Namme nam.. De laver gode ting og er SÅ søde.. Jeg skal også snart derop for at handle..

Fint glo-bryllups beretning..

Jeg er meget enig i dine udsagn om Kagekompagniet. Vi var til kagesmagning deroppe i februar og smagte kombinationen chokoladebunde med mange/passionsmousse :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget!

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! Dermed basta bum

Ingen jordbærkage til dig :) Men hva' det er jo meget dejligt at mænnerne tager en beslutning i ny og næ....Min manse var så dygtig at vælge vores ringe i lørdags :cheerleader3:

- jeg gemme et stykke jordbærkage fra mit bryllup til dig ;)

Jaaaaaaaaaaa!!! Gem gerne jordbærkage til mig!!! På den anden side er jeg jo på bryllupsrejse til jeres bryllup, er jeg ikke? :)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:):) KAGE :):)

hvordan skal den se, hvad skal der i den??? Detaljer!!!

Sådan her:

Vores kage :thumbsupsmileyanim:

Firkantet i ét lag med udseende som denne:

Bryllupskage%20BR202.jpg

Nederst skal der være grønt silkebånd - det samme som på vores invitationer og bordkort :cheerleader3:

Chokoladebunde med chokoladestykker og mango/passionsmousse :bearhug:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:):) KAGE :bearhug::shooter:

hvordan skal den se, hvad skal der i den??? Detaljer!!!

Sådan her:

Vores kage :thumbsupsmileyanim:

Firkantet i ét lag med udseende som denne:

Bryllupskage%20BR202.jpg

Nederst skal der være grønt silkebånd - det samme som på vores invitationer og bordkort :cheerleader3:

Chokoladebunde med chokoladestykker og mango/passionsmousse :)

Uhhmmm lækker kage, den er rigtig flot :)

Vil lige rose dig for de rigtig flotte billeder du har taget fra globryllup igår :) De er virkelig gode :)

Redigeret af sarahjl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:):) KAGE :bearhug::shooter:

hvordan skal den se, hvad skal der i den??? Detaljer!!!

Sådan her:

Vores kage :thumbsupsmileyanim:

Firkantet i ét lag med udseende som denne:

Bryllupskage%20BR202.jpg

Nederst skal der være grønt silkebånd - det samme som på vores invitationer og bordkort :cheerleader3:

Chokoladebunde med chokoladestykker og mango/passionsmousse :)

Uhhmmm lækker kage, den er rigtig flot :)

Vil lige rose dig for de rigtig flotte billeder du har taget fra globryllup igår :) De er virkelig gode :)

Tak :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad jeg vil, men eftersom at Mark ved, hvad han vil, så er valget hermed taget!

Vi bestiller vores bryllupskage hos Kagekompagniet og det gør vi i morgen eftermiddag! Dermed basta bum

Ingen jordbærkage til dig :) Men hva' det er jo meget dejligt at mænnerne tager en beslutning i ny og næ....Min manse var så dygtig at vælge vores ringe i lørdags :thumbsupsmileyanim:

- jeg gemme et stykke jordbærkage fra mit bryllup til dig ;)

Jaaaaaaaaaaa!!! Gem gerne jordbærkage til mig!!! På den anden side er jeg jo på bryllupsrejse til jeres bryllup, er jeg ikke? :)

:cheerleader3:

Skal i først afsted i slutningen af August??? :)

Synes da ellers jeg på et tidspunkt læste noget med Juli eller var det inden al den ballade med din ferie og din nye arb. plads???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer