madam mims

Brudekjoledesigner???

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Alt efter hvilken stil du er til kan da kigge på www.bahrtdesign.dk Der får jeg syet min kjole, hun er rigtig sød og god til at hjælpe ens egne ider frem og forstå dem... Stilen er lidt anderledes end masseproduktions kjolerne, men du kan jo kigge om det er noget for dig...

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville uden tvivl vælge Rikke Gudnitz som også en af de andre piger skriver. Hun er helt fantastisk og pigerne i butikken er super kreative. Skal faktisk selv ind og have taget mål imorgen.

Man skal dog ikke lade sig skræmme af, at der ikke er så mange kjoler i butikken som du ser, der hvor du kan købe færdigsyede kjoler. Der er få men de er kun til inspiration og du kan jo selv sparre med pigerne, når du er der inde. Husk at aftale et møde med dem inden, så de har tid til at hjælpe dig.

Held & Lykke

Birgitte

0

Del dette indlæg

Du kan også prøve hos Diva på Gothhåbsvej (Frederiksberg). Lille butik med en del kjoler til inspiration. Har ikke selv fået syet der, men det ser pænt ud det de har.. og som ved de fleste designere kan man få lavet det som man ønsker ;O)

Alternativt kan du jo prøve at kontakte designskolens elever - men jeg ved ikke om de har mulighed for at gå igang med sådan et projekt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer