Mtune

15. september 2007.. Meld jer her

163 indlæg i dette emne

Hej alle dejlige brude (og gomme) der skal giftes den 15. september..

Det er jo en fantastisk dag vi har valgt som vores bryllupsdag. Og jeg tror vi kan hjælpe og støtte hinanden rigtig meget fra nu og frem til september. Der er jo mange små og store beslutninger der stadig skal tages og hvad er bedst?

Jeg synes det kunne være lidt sjovt hvis vi i denne tråd kunne lave en liste med alle os brude og vores planlægningstråde.. Så har vi da styr på hinanden.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

Brude:

Mtune (Mia) Planlægningstråd

MTF (Mette) Planlægningstråd

maria rasmussen (Maria) Planlægningstråd

Vesper (Mie & Christa) Planlægningstråd

Lief (Pernille)

musling76 (Louise)

Knirke (Helene) Planlægningstråd

anjabusk (Anja)

Sannejul (Sanne)

Line031107 (Line)

Coffie

Nimamor (Trine) Planlægningstråd

camilla15sep (Camilla)

Eventyr24

sara-rasmussen (Sara) Planlægningstråd

betzy

mulsimul

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette og Maria..

Hehe, indtil videre er vi kun brude med M-navne, det er da lidt morsomt.. Jeg glæder mig til at følge med i jeres planlægning.. Jeg regner med at jeg i morgen vil sætte min to-do-liste herind så i kan se hvor langt vi er indtil videre.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HALLØJSA M, M OG M

NU KOMMER DER EN MED P, DER OGSÅ SKAL GIFTES 15. SETEMBER.

JEG ER NY HERINDE OG KAN HVERKEN FINDE UD AF AT SÆTTE MIN SIGNATUR, SKRIVE MED FARVE ELLER ANDET GODT DERIBLANDT LAVE PLANLÆGNINGSTRÅD, MEN DET GÅR JO NOK.

KAN FORTÆLLE AT JEG INDTIL VIDERE HAR KIRKE, PRÆST, FESTSTED, OVERNATNING OG MORGENMAD KLAR OG SÅ HAR JEG BESTILT TID TIL BRUDEKJOLEPRØVNING 3 FORSKELLIGE STEDER.

KNUS FRA PERNILLE, DER SKAL GIFTES MED EN HOLLÆNDER

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pernille..

Og velkommen på BK.. Dejligt med endnu end 15. september brud.. Vi er da ved at være et par stykker.. *ss* Det hele kan godt virke lidt uoverskueligt i starten her på BK, men det kommer du hurtigt efter.. Hvis du gerne vil oprette en planlægningstråd skal du gå ind i det forum der hedder "min bryllupsplanlægning". Der starter du så bare en tråd op, og den tråd bruger du så i fremtiden når du har noget interessant at fortælle alle os hungrende bridezillas. Håber du finder dig til rette herinde.

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej dato-søstre..

Hvor langt er i andre ved at være? Jeg har lige fundet min brudepige her forleden dag, og jeg tror det er den perfekte person jeg har valgt, hun var ihvertfald helt oppe at ringe da jeg spurgte hende så det var en dejlig oplevelse..

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mia

Tak for fødselsdaghilsnen til Christa :thumbsupsmileyanim:

Super med brudepigen! Det er så dejligt at se folks reaktioner.

Min lillesøster (og også Christas søster) skal være brudepige for os, så vi var ude og kigge på kjole til hende i onsdags, og hun var helt i ekstase! Hun er kun 12 år og går helt vildt meget op i rollen. Hun var slet ikke til at styre i Lilly :cheerleader3:

Vi er ved at være nået ret langt efterhånden! Vi har møde med Kreative Kager på fredag, som skal lave vores bryllupskage, og på mandag skal vi i House Of Brides og prøve kjoler. Det er vi vildt spændte på!

Og ringe fik jo vi købt på messen, som I kan se i vores tråd :yeah:

Eneste punkt, hvor vi (Læs: Jeg) stadig er i tvivl, er mht. fotografen. Jeg er selv fotograf, så jeg er pænt kritisk, og synes ikke lige, jeg har fundet noget, hvor jeg har tænkt "Wau" :huh: Men vi har en uges ferie sammen nu, så der håber vi, at vi får taget en beslutning.

Og jo, brudebruketter og hår & make-up har vi heller ikke styr på. Vi ved godt, hvilken stil brudebuketterne skal være, men vi har ikke bestilt dem. Og hår & make-up håber vi, at vores normale frisør kan ordne, så der skal vi faktisk også bare have ringet og spurgt. Hun er nemlig super dygtig, og Christas hår kan godt være ret så besværligt, fordi hun har en masse krøller, så det skal helst være en, der kender det.

Hvad med jer andre?

- Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maria..

Din kjole ser flot ud. Jeg købte min kjole i November sidste år, men vil ikke ligge et billede ind her da David også kigger her, har dog en tråd i kjoleforumet hvor der er billeder af kjolen.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Alle I 15.september-brude :cheerleader3:

Endnu en melder sig i flokken - min dejlige kæreste og jeg skal også giftes 15. september, og vi glæder os til en pragtfuld dag!!

Jeg stiftede bekendtskab med BK forholdsvis hurtigt efter min kærestes romantiske frieri i december 2006, men da vi udover projekt bryllup også har et projekt hus-renovering, som vi er ved at afslutte, har jeg endnu ikke været så aktiv herinde..... ;) Men det kommer - for jeg synes det ser ud til at være alletiders forum, med masser af gode idéer og inspiration - og ikke mindst: FULD af en masse søde og hjælpsomme bridezillas :thumbsupsmileyanim: ..... Så jeg glæder mig til der falder lidt ro på, og jeg kan prøve at finde ud af at oprette en planlægningstråd....

Foreløbig har vi styr på følgende:

Kirke og feststed... vi er igang med at undersøge musik til middagen og band til fest og dans efter middagen.. Vi overvejer desuden forskellige fotografer, og vi (læs: JEG) samler flittigt idéer til invitationer osv. Jeg forventer desuden at skulle bestille tid til kjoleprøvninger indenfor den næste måneds tid. Frisør & makeup er der styr på - er i den heldige situation, at min mor og søster er frisører, så de kommer til at slås om, hvem der skal gøre mig smækker-lækker til dagen... :huh:

Ha' en god dag allesammen.

Mange kærlige hilsner fra det snestorms-ramte Nordjylland,

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise

Det duer altså ikke, at dit navn starter med L. Vi har nemlig en M-regel :cheerleader3: Men det er altid noget, at dit brugernavn er noget med M, så velkommen alligevel :thumbsupsmileyanim:

I har da fået styr på en del, på trods af hus-projektet. Hvem der bare havde en søster eller mor, der var frisør. Suk.

Jeg glæder mig til at følge din tråd.

- Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mie..

Jeg kan godt se dit dilemma når du nu selv er fotograf, kender du så ikke en kollega som kunne tage billederne, du må da have en masse forbindelser når du selv er i branchen.. *ss*

Det bliver så spændende om i finder noget i HoB.. Og jeg glæder mig også til at høre hvad i når frem til med jeres kager

Åh ja det er så skønt at vi er ved at være så mange par på denne dag nu, det kan jo kun blive en dejlig dag så

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Louise.

Tillykke med frieret og den fantastiske dato i har valgt at blive gift på.. Og ja det lyder da til at i er ved at have styr på det vigtigste efterhånden. Jeg ser frem til at følge med i din videre planlægning.. Har du lavet et planlægningstråd i "min bryllupsplanlægning?

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da helt op.....

Vi er jo ved at være mange om den 15. sep. 2007.........SKØNT

Velkommen til jer alle.

Hvor langt er vi nået? Hmmm.....

Jeg prøver lige at lave en liste, det er godt nok den korte version. Den lange kan ses i min tråd, men den er ikke helt opdateret.

Kirke: Tåstrup Nykirke

Feststed: Skodsborg Kurhotel og Spa, Villa Rex

Musik: Der er bestilt en til at spille guitar under middagen, og Ten-Four til dansen efter middagen.

Foto: Helle Æbletoft. www.cofoto.dk

Tranport: En Roll Royce er bestilt.

Blomster: Min brors kærestes mor er blomsterbinder, så hun skal selvfølgelig hjælpe med blomsterne :huh: Hun er bare så sød.

Hår/Make up: Har bestilt hos en frisør, men er i øjbliket ved at kigge efter en anden.

Kjolen: Er købt d. 29. dec. (på vores 3½ års dag, ½ år efter M friede :cheerleader3: ) - Købt i Bridefashion, se evt. min tråd.

Sko: Er købt - guldsko

Smykker: Har fået den flotteste halskæde og øreringe af mine forældre. se evt. min tråd

Lingeri: Har fundet det sæt som jeg vil have, men det er endu ikke købt.

Ringe: Er bestilt hos Dirks Guldsmed.

Vægttab: Har tabt 10 kg. :thumbsupsmileyanim: mangler kun 700 g.

Puha....det var vist også en del. Det mest vigtigste er nu på plads, og det vi skal i gang med er at få styr på bryllupsrejsen og så skal vi have lavet invitationerne. Renger med at de ryger afsted i løbet af marts.

Men der er jo stadig mange detaljer som skal på plads, og ofte er det jo dem som tager sin tid. Tror bare at jeg tager én tinge af gang, der burde jo være tids nok.

Men tror vist det er godt at vi ikke har et hus-projekt ved siden af som jer Louise. I må sige til hvis I har brug for nogle gode råd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HEJ IGEN TØSER

NU HAR JEG FÅET LOV TIL AT FÅ MIN VENINDE TIL AT SYNGE I KIRKEN EFTER VI ER BLEVET VIET. HUN SKAL SAMMEN MED HENDES PARTNER SYNGE DONT WANNA MISS A THING SOM BARE ER SÅÅÅÅÅ SMUK. I KAN HØRE HENDE SYNGE HVIS I GÅR IND PÅ WWW.ABSTRACT.DK .

DESUDEN HAR JEG FÅET BOOKET BRUNCH TIL DEN 16 SEPTEMBER PÅ DET STED HVOR DE FLESTE OVERNATTER.

JEG HAR IKKE FÅET LAVET EN PLANLÆGNINGSTRÅD ENDNU, MEN HAR FØLGENDE PÅ PLADS.

KIRKE: GILLEJE KIRKE KLOKKEN 13

FESTSTED: FYRKROEN GILLELEJE

RECEPTION MED KAGE: FORÆLDRES SOMMERHUS I GILLELEJE

OVERNATNING: GILLELEJE FERIECENTER

MORGENMAD DEN 16: GILLELEJE FERIECENTER

SANG I KIRKE: MIN VENINDE

KNUS

PERNILLE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger,

tak for velkomsten - og også stort tillykke til I andre 15.september-brude..... vi får en vidunderlig dag, er jeg sikker på... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har endnu ikke fundet ud af at oprette en smart planlægningstråd, men kommer forhåbentlig til det i løbet af weekenden måske....

glæder mig til løbende at følge med i I andres palnlægning, og udveksle idéer og så videre med jer!

Tænkte forresten på - hvornår sende I andre inbydelserne ud.....?? Datoen er jo planlagt, og jeg vil rigtig gerne igang med at være kreativ og lave indbydelserne (også for ikke pludselig at komme i tidsnød....) men synes på den anden side det er li' tidligt nok at sende ud... har så tænkt på om vi skulle lave "save the day"kort i form af magneter......??

Må jeg høre - hvad har I andre gjort??

Og så vil jeg li' dele en anden ting med jer - vi skal ikke på bryllupsrejse (I ved - renoveringen af huset koster jo også....) men vi er dog enige om, at vi selvfølgelig skal have nogle feriedage efter brylluppet til rigtig at gå og hygge og nyde det sammen.... så jeg har tænkt mig at overraske manden ved at bestille et welness-slotsophold... har set der er mange slotshoteller i Tyskland (næsten li' på den anden side af grænsen), som ser rigtig dejlige ud... Ikke særlig eksotisk, men det vil alligvel være rigtig lækkert at kommem væk hjemmefra li' efter brylluppet, og bare slappe af og nyde det i nogle lækre omgivelser.... jeg skal prøve at kopiere billeder ind til jer senere, så I kan se hvad jeg har i tankerne... :cheerleader3:

Kærlige hilsner,

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise..

Vi skal heller ikke på bryllupsrejse, jeg er lige startet på 3. semester når vi skal giftes så jeg kan ikke bare blive væk.. Til gengæld snakker vi om at tage på forsinket bryllupsrejse til næste sommer i stedet for.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise

Vi sendte vores invitationer afsted for en lille måned tid siden. Vi er i ekstremt god tid, men det var fordi, vi vidste, at flere i familien planlagde ferie.

Så hvis I gerne vil have god tid til at lave invitationer osv, så synes jeg helt klart, I skal sende noget Save-The-Day-halløj ud. Magneter er en god idé. Lige til at sætte på køleskabet ;)

Et slots-ophold i Tyskland lyder da absolut heller ikke dumt. Om det er romantisk handler jo om, hvad man gør ud af det, så det tror jeg sagtens, det kan blive.

- Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænkte forresten på - hvornår sende I andre inbydelserne ud.....?? Datoen er jo planlagt, og jeg vil rigtig gerne igang med at være kreativ og lave indbydelserne (også for ikke pludselig at komme i tidsnød....) men synes på den anden side det er li' tidligt nok at sende ud... har så tænkt på om vi skulle lave "save the day"kort i form af magneter......??

Må jeg høre - hvad har I andre gjort??

Og så vil jeg li' dele en anden ting med jer - vi skal ikke på bryllupsrejse (I ved - renoveringen af huset koster jo også....) men vi er dog enige om, at vi selvfølgelig skal have nogle feriedage efter brylluppet til rigtig at gå og hygge og nyde det sammen.... så jeg har tænkt mig at overraske manden ved at bestille et welness-slotsophold... har set der er mange slotshoteller i Tyskland (næsten li' på den anden side af grænsen), som ser rigtig dejlige ud... Ikke særlig eksotisk, men det vil alligvel være rigtig lækkert at kommem væk hjemmefra li' efter brylluppet, og bare slappe af og nyde det i nogle lækre omgivelser.... jeg skal prøve at kopiere billeder ind til jer senere, så I kan se hvad jeg har i tankerne... :kiss:

Kærlige hilsner,

Louise

Hej Louise,

Mht. indbydelser så har vi faktisk sat weekenden d. 3-4 marts af til at lave dem, for vi vil gerne have dem sendt ud i løbet af marts. Jeg ved det er tidligt, men jeg vil gerne have svar fra alle inden sommerferien, tror folk glemmer at svarer hvis de skal svarer i sommerferie. Så det ville være rart at have svar fra alle i løbet af juni.

Det skal dog lige siges at alle har fået datoen af vide mundligt, så de har sat kryds i kalenderen.....håber jeg :cheerleader3:

Derudover skal der jo også bestilles overnatninger til dem som gerne vil bliver og overnatte. Jeg ved godt at man plejer at sige at man skal sende dem ud 3-4 mdr. før, men sådan bliver det nu ikke hos os. Det er os der bestemmer..... :huh:

Så jeg tror nu ikke at jeg ville sende save the date kort ud på nuværende tidspunkt, det er en rigtig sød idé at få lavet magneterne, men jeg ville næsten mene at det er spild af penge nu. Men det er jo helt op til jer.

Mht. din lille overraskelse til din kommende mand.......så lyder det bare super lækkert. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt ringe!!!

Weeee, de er vildt fede og jeg glæder mig til de kommer hjem, men vi får dem først om en 3 ugers tid eller deromkring.. Vi var i Egtved hos Guldsmedegaarden og vi fik den bedste betjening og masser af tid til at kigge og blive enige om hvad der var pænest.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer