Guest metteogcarsten

Hvor finder jeg flade brudesko?

13 indlæg i dette emne

hejsa

Jeg er ny her på sitet.

Jeg har brug for hjælp. Jeg skal giftes til august, men er ved at blive nervøs for at skulle få barfodet op af kirkegulvet.....

Jeg var ude og kigge efter brudesko idag, men måttet gå skuffet hjem.

Jeg skal bruge nogle meget lave sko, da jeg allerede er højrere end min kommende mand.

Men uha der findes ikke ret mange af den slags, og dem jeg fandt var efter min smag gyselige..

Jeg ved man kan købe over nettet, men vil allerhelst prøve dem live....

Hjælp mig...

Jeg bor i Østjylland.

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fortvivl ikke - jeg har netop været i en almindelig sko forretning, og ekspedienten fortalte mig, at der kommer mange flade sommersko fra omkring marts og frem ;)

Herudover har jeg været ude og se på dansesko som brudesko, og der er mange fladere varianter imellem. Der er en tråd om Dansesko som brudesko

Fortvivl ikke..... (det gør jeg i hvert fald ikke endnu :thumbsupsmileyanim: og jeg skal bruge mine sko før dig ;) skal faktisk have dem klar til min første prøvning den 7/3 )

Men ellers - se på køb/salg siden - måske er der én, der har nogle flade sko, du kan købe. Hvilken størrelse bruger du?

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk, de har mange flade sko i butikkerne for tiden. Det er formentlig konfirmationssko, men det er vel ligemeget.... Altså her taler jeg om de almindelige skoforretninger som Skoringen og Bianco.

Jeg har lidt det modsatte problem - jeg vil gerne have nogle temmelig høje, men dem kan jeg ikke rigitgt finde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Mette!

Måske det kunne være noget med et par ballarina sko, som en har nævnt i en anden tråd...? Der kommer jo sikkert mange søde nye modeller her til foråret! De er i hvert fald heller ikke "kridhvid lak-sløjfe-konfirmations"- agtige, som nogen brudesko er... Det er dælme ikke lige min smag!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lidt det modsatte problem - jeg vil gerne have nogle temmelig høje, men dem kan jeg ikke rigitgt finde :thumbsupsmileyanim:

Hej Louise & Mette

Dance Shoe Online kan man som nævnt i den anden tråd om dansesko købe ret mange dansesko. Jeg har været inde og se på hjemmesiden, og der er omkring 450 forskellige dansesko - og jeg synes der er nogle gode bud på bryllupssko. Det er ret smart, for man kan selv vælge hælhøjde på skoene. Så det er måske noget for jer begge 2? Der er også en omregner, så man kan se hvad $ prisen er ifht. DKKR.

Jeg var ude og prøve dansesko i Stræk&Bøj samt Dansemessen i weekenden. Der var nu ikke så meget at vælge mellem, men jeg fandt da ud af, at min str. 41 svarer til en str. 8 i de fleste dansesko - dog var de runde snuder for små til mig i str. 8. Men fx sandalerne var super i str. 8. Blot for at give jer et indtryk af størrelserne. Men ellers kan I jo selv tage ud og prøve lidt dansesko, så I kender størrelserne - jeg er nemlig heller ikke selv så meget for at købe uden at have prøvet først.

Men ellers - Mette - som Anne nævner kommer der mange ballarinasko her til foråret, ligesom sidste forår.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

som nævnt så er der altså rigtig mange konfirmationssko i butikkerne lige nu - og de minder på ingen måde om de konfirmationssko jeg tænker tilbage på min konfirmatin med rynken på næsen over :thumbsupsmileyanim:

Der er faktisk en del jeg har været lige ved at købe til sommersko...

så jeg synes du skal tage ud og kikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du nu skulle ombestemme dig, medhensyn til, at købe dem online så prøbe HouseOfBrides.Com, der har de super mange rigtig, rigtig pæne brudesko og en del af dem er flade :thumbsupsmileyanim:

Men hvad med bare en lille hæl på en 2-4 cm. så bliver du ikke så meget højere ellers må du bare give din tilkomne et par 70'er sko til bryllupet :cheerleader3:

Jeg håber at du finder den rigtige sko :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej navnesøster

Har det ligesom dig, mine sko kan næsten ikke blive flade nok, men det er mest fordi jeg er så elendig til at gå i høje sko. Jeg købte mine samme sted som min kjole, hos Panayotis i Vejle. Det er lidt dyre (kr. 1100,-), men helt fantastiske at have på, næsten som hjemmesko :thumbsupsmileyanim:

Knus Mette

post-24232-1172153112.jpg

0

Del dette indlæg

Hej navnesøster

Har det ligesom dig, mine sko kan næsten ikke blive flade nok, men det er mest fordi jeg er så elendig til at gå i høje sko. Jeg købte mine samme sted som min kjole, hos Panayotis i Vejle. Det er lidt dyre (kr. 1100,-), men helt fantastiske at have på, næsten som hjemmesko :thumbsupsmileyanim:

Knus Mette

Hej med dig.....

Jubiiiiiiiiiiiiii......... jeg er bare så glad for jeg så dette indlæg. Jeg har efterlyst flade smukke sko til mit bryllup....jeg kan bare ikk gå på hæle selvom jeg da synes det er flot og fordi det også er fikst når man er en stor pige som mig, men jeg kan ikke og gør jeg det alligevel på en lille hæl, får jeg kanon ondt i mine tær som er vandt til jord forbindelse og dejlige flade sko, og så smider jeg dem alligevel.

De sko er perfekte !!! Der er bare lige det, at jeg er fra Lolland og ikke kommer til Vejle, så nu må jeg igang med at lede og spørge. Hvad mærke er de ?

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer