Simonsmor

Micha & Klaus 070407

128 indlæg i dette emne

Hejsa

Ja så blev det vist min tur, til at lave en tråd. :thumbsupsmileyanim:

Nu har jeg fuldt med i andres, og været dybt misundelig på Jeres evner. :balloons:

Men som kom Bodil mig til hjælp, og her er jeg så :thanks:

Klaus og jeg mødte hinanden i okt 2000, da jeg lige var vendt hjem fra USA. Jeg startede på Hedegaard Foods kort efter, og løb nærmest ind i Klaus fra første dag.

Klaus hjalp mig med alt muligt, på arbejdet som jeg enten var alt for kort til at nå, eller blot havde spagetti arme til -HAHA-

Som tiden gik, blev Klaus og jeg rigtig gode venner. Jeg var tilflytter, og havde nogen gange brug for en jeg kunne snakke med om alt.

Juni 2001 flyttede vi sammen, og har boet sammen siden da. Marts 2002 (påskelørdag) fødte jeg vores søn Simon, vi havde lige købt vores hus dagen før.

Det næste års tid, synes jeg var vildt hårdt! Lille baby med kolik, Klaus der arbejdede om natten, og hver 14 dag kom hans børn fra et tidligere forhold.

November 2004 flyttede Klaus to børn ind hos os, efter en opslidende retsag. Maja og Niklas som idag er henholdsvis 11 og 7 år.

Vil på ingen måde undvære nogen af vores børn, selvom det var hårdt pludselig at stå som "mor" til tre børn.

Jeg ha gået sygemeldt siden okt 2003 pga dårlig ryg, startede i januar 2005 op på HF. Som jeg blev sygemeldt fra året efter.

En MR scanning viste en svulst i hypofysen i maj 2006, og Klaus og jeg måtte begynde at tænke fremad.

I sommeren besluttede vi os til, at for alles sikkerhed, var det nu vi skulle giftes.

Trods at det ikke virkede ret positivt med den svuls, var vi enige om at vi ikke ville giftes over hals og hoved ( til stor frustration for mange i familien)

Vi besluttede os for den 7 april, som er påskelørdag, da den dag betyder meget for os. Simon der blev født en påskelørdag, vi blev forlovet en påskelørdag, og derfor skulle vi også giftes en påskelørdag :thumbsupsmileyanim:

I dec 2006 fik jeg endelig svar på alle de prøver der er taget, i forbindelse med min svulst!

Heldigvis har det sidste MR scanning vist at den ikke vokser, samt har prøverne vist at den ikke forstyrre noget i øjeblikket. Skal først tjekkes igen om 1½ år, og ordet svulst er ændret til cyste :bearhug:

Så nu må jeg tilstå, at der er gået total bridezilla i det! :bearhug:

Jeg glæder mig helt vildt, og nu hvor der ikke hænger en "dødsdom" over mit hoved, kan jeg rigtig nyder hele planlægningsfasen.

Mon nogen er nået så langt i min historie ?? :hug:

Dem der er :heart:

Kæmpe knuz til Jer alle, og glæder mig til at komme rigtig igang herinde på BK

Micha

Redigeret af Simonsmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan da lige fortælle lidt om, hvad jeg/vi efterhånden har styr på :thumbsupsmileyanim:

Skelund kirke er booket, kender præsten i forbindelse med at jeg er FDF leder

Havkatten ØsterHurup lokale, mad drikkelse, blomster til bord etc er booket

Diskotek plus dj, booket diskotek Bambi

Indbydelser er sendt ud, og folk er begyndt at ringe.

Brudebuket, knaphulsblomster, brudepigebuket er bestilt.

Gommen tøj og sko er købt, samt skjorter og slips til Klaus far som er hans frlover, og til bedstefar der følger mig op.

Drengenes tøj og sko er købt.

Maja´s brudepigesko er købt, skrædderen syer min mors brudekjole om til hende.

Min brudenederdel er købt, herinde i sommers.

Skrædderen er igang med overdel og mit slør.Sko, undertøj, strømpebånd er også i hus.

Risposer er lavet.

Gaveposer er også lavet.

Frisør min mor

Make up min moster

pyntning af negle min moster

Mangler kirkehæfter, og gæsterhæfter, min veninde Mille er i fuld gang, og prøven på dem ser rigtig godt billeder kommer senere!

Morgengaven til Klaus er lavet, venter på at modtage den.

Frø æsker til kirken er næsten færdige, billeder kommer senere.

Brudekørsel, min mor og mand står for det. Tror det bliver en ældre sort mercedes, som bliver pyntet :thumbsupsmileyanim:

Fotograf Kai Løgstrup Nørresundby

Bryllupskage, guldbageren Hadsund

Tror det var det hele indtil videre.

På snarlig gensyn

Knuz Micha

Redigeret af Simonsmor
0

Del dette indlæg

Så vil jeg da være den første til at ønske dig velkommen til siden her.

Selvom beslutningen om brylluppet blev taget på en trist baggrund, så er det jo alligevel fedt at skulle giftes, ik?

Glæder mig til at følge din planlægning - for dig er der jo ikke så længe til!

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej Milleja

Tusind tak for velkomsten!

Ja det er vildt fedt at skal giftes, den triste baggrund til beslutningen i første omgang. Ryger lige så stille i glemmebogen :thumbsupsmileyanim:

Er ikke længe til, selvom det lidt føles som om det godt måtte være nu, for jeg glæder mig som et lille barn :balloons:

Men når jeg så kigger i min planlægning, er det vist godt nok at jeg stadig har lidt tid endnu :thumbsupsmileyanim:

Hvornår skal du giftes?

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Micha :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Hvor er det dejligt at du har fået lavet din egen tråd,- velkommen. :thumbsupsmileyanim:

Det er godt nok barsk det du fortæller og det må ha været en hård tid i har været igennem,- men det er da glædeligt den måde svultsen/cysten har artet sig på. Og nu har du både plads og tid til at fordyde dig i en uforglemmelig og en vidunderlig dag... :balloons:

Sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med. Men lige en lille advarsel; Man bliver afhængig a' at være herinde :bearhug:

Silotte

0

Del dette indlæg

Først og fremmest: :thumbsupsmileyanim: Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup :thumbsupsmileyanim:

Og hold da op en historie du har bag dig! Er ked af, at I alle har skullet så meget igennem... Men hvor er det dog dejligt, at der nu er lidt fremgang at spore...

Du må ha' en million :balloons:

0

Del dette indlæg

Hejsa alle sammen.

Tusind tak for Jeres velkomst :thumbsupsmileyanim:

tak for Jeres søde ord, og at I vil hjælpe mig, som absolut ingen erfaring har ang computer, og egentlig er lidt ny herinde. Har mst bare lurret, men er begyndt at blive lidt modig herinde :thumbsupsmileyanim:

Ang afhængighed, må jeg tilstå at det er jeg vist allerede. Smider nærmest manden ud af stolen, så jeg liiiige kan komme ind og kigge :balloons:

Lægger lidt billeder ind, hvis jeg altså kan hitte ud af det ;)

Kæmpe knuz Micha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle sammen.

Tusind tak for Jeres velkomst :bearhug:

tak for Jeres søde ord, og at I vil hjælpe mig, som absolut ingen erfaring har ang computer, og egentlig er lidt ny herinde. Har mst bare lurret, men er begyndt at blive lidt modig herinde :thumbsupsmileyanim:

Ang afhængighed, må jeg tilstå at det er jeg vist allerede. Smider nærmest manden ud af stolen, så jeg liiiige kan komme ind og kigge -HAHA-

Lægger lidt billeder ind, hvis jeg altså kan hitte ud af det ;)

Kæmpe knuz Micha

[/quot]

Hej Micha

Husk lige på at vi alle har være nye i det her forum :thumbsupsmileyanim: ,- så alle er utrolig søde til at hjælpe. Det er nogen super tøser som er herinde,- glæd dig :balloons::bearhug:

Silotte

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Hej charlotte,

Glæder mig også til at få styr på alt det herinde, og er glad for at der er nogen at spørge om hjælp ved.

Måske der er en der rigtig pædagorisk kan forklare mig, hvordan jeg lægger billeder ind?

Vil gerne havde den der nedtællings ting, men det kan jeg heller ikke finde du af :thumbsupsmileyanim:

Krammer

0

Del dette indlæg

Hejsa,

har prøvet at sætte et billed ind af risposer og gaveposer, men... det kan jeg slet ikke hitte ud f :thumbsupsmileyanim:

Vi har bestilt bryllupskage hos guldbageren i Hadsund

Vores forlovelsesringe bruger vi som vielsesringe, blot kommer der en "stor" brilliant i fra Klaus og 3 små en fra hver af børnene i. Glæder mig rigtig meget til at få den, føler mig "nøgen" uden min ring :thumbsupsmileyanim:

Håber der er en der kan hjælpe med at forklare hvordan jeg får lagt billeder ind ;-)

Krammer

0

Del dette indlæg

Hej Micha

Hjælp til at lægge billeder ind

1. Du starter med at skrive i vinduet hvor du plejer at skrive dine beskeder,- evt risposer hvis det er dem som du vil vise. (Systemet er sådan at det kræver at der bliver skrevet i vinduet)

2. Så trykker du på Gennemse...(nederste højre hjørne)

3. Finder billedet,- dobbelt klikker på billedet...

4. Så trykker du på VEDHÆFT (grøn firkant ved siden af Gennemse)

5. Så er dit billed klar,- så trykker du bare på tilføj besvarelse som du plejer..

Hvis det her ikke virker,- så læg mærke til hvad der står skrevet i den næst øverste kolonne. Problemet kunne være at dine billeder fylder for meget. Ofte skal billederne gøres mine inden de kan sættes ind...

Men prøv,- så tager vi den derfra

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også et stort TILLYKKE og velkommen til herfra..

Som silotte siger, er det ganske simpelt at lægge billeder ind (hvis man kan finde ud af det ;)) .- Hvis det stadig driller, så send dem evt til mig, så skal jeg se, om jeg kan hjælpe dig..

og TAK for beskeder i min tråd...

Jessie (som glæder sig til at følge lidt med)

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Tusind tak for hjælpen til at lægge billder ind.

Det udløste et mindre hysterisk anfald fra min side, forstår ikke rigtig så meget ang computer. Og bliver helt vild, hvis Klaus ikke lige vupti kan finde ud af det, samtidig med at forklare det så selv et barn kan forstå det.

For det ikke skal være løgn, skulle vi finde et program der kunne mindske billederne også. Så jeg måtte gå til sidst, for jeg blev helt vild forvirret.

Klaus fik ordnet det, og kunne til sidst forklare det, så selv jeg forstod det ;-)

Vil prøve at lægge et billede ind af min nederdel, ikke et super godt billede. Men kan jo tage et bedre ved næste besøg hos skrædderen ;-)

brudekjole

krammer

post-20776-1172349516.jpg

0

Del dette indlæg

risposer og gave poser

Hej Micha.

Så lykkedes det,- JUBIIIIIIIIIIIIII.. Det er godt at ha'' en god mand i baghånden :balloons:

Og det er bestemt flot det du har lavet.. :thumbsupsmileyanim: Har du/I lavet til alle gæsterne?? Er i færdige??

Din nederdel er svær at kommentere,- for uskarp og .... Glæder mig til at se den med overdel,- hvis du får mulighed for at tage billeder når du kommer til skrædder.. :thumbsupsmileyanim:Sagt på en anden måde,- Du skal tage billeder :thumbsupsmileyanim: Hvornår skal du til skrædderen???

Du nævnte på et tidspunkt at du gerne vil have en tricker,- den som tæller ned, som man kan se når du laver en besvarelse eller besked. Det er lidt svært at forklare hvordan du skal gøre,- jeg fandt ud af det ved at se under "Til/fra redaktionen" som ligger i forummet. Her er der mange tråde og ligende spørgsmål. Hvis det ikke lykkes for dig eller din kommedende, så skriv og efterlys hjælp, så er der sikkert en' som kommer til undsætning....

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

ja hvad skulle jeg gøre uden min computergeni :thumbsupsmileyanim:

Og tak for hjælpen til dig også :thumbsupsmileyanim:

Ja billedet er meget uskarpt, og kjolen siger heller ikke så meget, når overdelen og sløret mangler. Men jeg LOVEr for jeg kan slet ikke lade være, med at tage billeder ved skrædderen, som jeg skal til den 7 marts og 3 onsdage efter ;-)

Bodil og jeg har skrevet lidt om den tricker, og kan forstå på hende, at jeg har en pop-up blogger, som gør at jeg ikke kan hente den til min signatur.

Så manden min vil kigge på det, når jeg engang kommer væk herfra :balloons:

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

I forhold til tickeren:

Hvis du klikker på feks min ticker, kommer der et nyt billede op... Her laver du den ganske simpelt ved at følge anvisningen.. Når den er færdig kopier du hele den øverste tekst (mener jeg det er - Der står bla forum)

Så åbner du din egen profil. Klikker på den, hvor der står noget med signatur - og indsætter det du lige har kopieret... HVis ikke det virker, så sig lige til.... Så skal jeg nok lige kigge på det ;)

Jessie

0

Del dette indlæg

Hej Jessica,

Når jeg klikker på din ticker, sker der absolut intet!

Derfor mener Bodil at det må være en pop-up stopper vi har der blokker den. Klaus siger nu godt nok at vi ikke har sådan en, men har nu tvungen ham alligevel til at tjekke det :thumbsupsmileyanim:

Men ja tak du må meget gerne hjælpe :thumbsupsmileyanim:

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

Hej Jessica,

Når jeg klikker på din ticker, sker der absolut intet!

Derfor mener Bodil at det må være en pop-up stopper vi har der blokker den. Klaus siger nu godt nok at vi ikke har sådan en, men har nu tvungen ham alligevel til at tjekke det :bearhug:

Men ja tak du må meget gerne hjælpe :thumbsupsmileyanim:

Knuz Micha

Et eller andet må der spære,- for når du trykker på tickeren kommer der et nyt billed op med anvisninger til hvordan du skal gøre og forholde dig...

Du må lige få ham computer geniet igang :balloons:

:thumbsupsmileyanim: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen Charlotte

ja og da jeg så forlog BK, istedet for at Klaus "fik" lov il at komme til computeren.

Satte jeg ham igang med at klippe tyl, da jeg synes jeg selv fik en hamrende god ide til vores gaveposer :thumbsupsmileyanim:

Så nu må jeg vente til han får tid, men mon ikke at jeg overlever uden den ticker lidt endnu ? :thumbsupsmileyanim:

Knuz Micha

Redigeret af Simonsmor
0

Del dette indlæg

Hejsa,

Nu har jeg forsøgt at få den bryllupstæller. kan sagtens komme ind og vælge hvilken slags, og skriv vores bryllupsdato.

Så sendes jeg videre til en side med nogen koder, og hvad skal jeg så?????

Håber nogen kan hjælpe?

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

Hej Micha :loveboard:

Jeg vil da også lige byde dig velkommen hertil - glæder mig til at følge med i jeres plankægning. Det er jo en dejlig tid, og det har i da brug for om nogen -HAHA- Sikken en historie i allerede har sammen.

Og så er det jo dejligt med endnu en nordjyde i forummet :biggrin:

Hilsen Solsikken :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer