AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Fedt Mona..... Nu er det virkelig ved at gå op for dig at du skal giftes :balloons:

Jeg synes det er så fedt at vi nu hedder det samme alle sammen, det er en totalt fed fornemmelse :cheerleader3:

Tror egentlig ikke det er ved at gå op for mig... jeg følger bare min to-do-liste :denmarkflag::balloons:

Tror altså ikke den rigtig siver ind hos mig før jeg står i våbenhuset.... :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt Mona..... Nu er det virkelig ved at gå op for dig at du skal giftes :balloons:

Jeg synes det er så fedt at vi nu hedder det samme alle sammen, det er en totalt fed fornemmelse :cheerleader3:

Tror egentlig ikke det er ved at gå op for mig... jeg følger bare min to-do-liste :denmarkflag::balloons:

Tror altså ikke den rigtig siver ind hos mig før jeg står i våbenhuset.... :bestwishes:

Det er ikke rigtig gået op for mig endnu :balloons:

Jeg sidder og ser på Louises billeder hele tiden og har svært ved at forstå at det er os på de billeder :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg sidder og ser på Louises billeder hele tiden og har svært ved at forstå at det er os på de billeder :balloons:

Det kan jeg godt forstå... og al den planlægning.... som man nu ikke skal bruge tid på mere... det må altså være underligt. Der er for eget vedkommende ikke rigtig gået én eneste dag det sidste år, hvor jeg ikke har tænkt i bryllupsbaner :denmarkflag::bestwishes:

Glæder mig til at høre meget mere om jeres store dag - ikke mindst dit stunt på løberen ;) Og så¨naturligvis til at se billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå... og al den planlægning.... som man nu ikke skal bruge tid på mere... det må altså være underligt. Der er for eget vedkommende ikke rigtig gået én eneste dag det sidste år, hvor jeg ikke har tænkt i bryllupsbaner :balloons: :balloons:

Glæder mig til at høre meget mere om jeres store dag - ikke mindst dit stunt på løberen ;) Og så¨naturligvis til at se billeder :cheerleader3:

Jeg er lige ved at ligge billeder ind her ra søndagen. Med de fine blomster vi har fået. Gaverne og alle vores smukke blomster :denmarkflag: Jeg prøver at få mange billeder til gemmerne :bestwishes:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lige ved at ligge billeder ind her ra søndagen. Med de fine blomster vi har fået. Gaverne og alle vores smukke blomster :cheerleader3: Jeg prøver at få mange billeder til gemmerne :denmarkflag:

Kan godt forstå du tager billeder af alt. Det er bedre at knipse for mange billeder end at stå og mangle et enkelt.

Glæder mig til at høre også hvad I har fået af gaver, om hele festen om din tale etc.

Hvor henne var det jeres fotograf tog billeder af jer????

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jeg har et tysk mellemnavn, som de færreste kan finde ud af at udtale :denmarkflag:Schremmer

Nu kan jeg så undskylde mig med, at jeg havde fransk i stedet for tysk i skolen, men, nej, det lyder ikke nemt at udtale ;)

:balloons:

Maja

Jeg havde også fransk - men jeg kan da sagtens udtale mit eget nanv :bestwishes:

Man skal bare sige det lidt som når man siger Schyyyy! Bare uden Y'et og så med remmer bagefter..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja!

Tak for kigget, jeg snupper liiiige et par billeder!! Særligt hår-ideer!! Tak! :cheerleader3:

Hvordan går det med de sidste tilretninger på brylluppet??

Og hvordan filan har du tid til at kigge på min tråd (P.S. Tak for indlægget :balloons:), når du skal giftes lige om 2 sekunder?!?! Jeg ville have MAX. STRESS lige nu, hvis det var mig! :bestwishes:

Knus :denmarkflag:

Maria

0

Del dette indlæg

Hej Anja!

Tak for kigget, jeg snupper liiiige et par billeder!! Særligt hår-ideer!! Tak! :cheerleader3:

Hvordan går det med de sidste tilretninger på brylluppet??

Og hvordan filan har du tid til at kigge på min tråd (P.S. Tak for indlægget :balloons:), når du skal giftes lige om 2 sekunder?!?! Jeg ville have MAX. STRESS lige nu, hvis det var mig! :bestwishes:

Knus :denmarkflag:

Maria

Tror det er fordi det ikke rigtig er gået op for mig!!!! Den er ikke rigtig sevet ind!!!! :wacko:

Men nu er du jo kommet igang med din tråd igen - så må jeg jo følge med ;)

Du snupper bare løs af billederne.

Pt. mangler jeg at lave kirkeprogram og menuer færdige.... mangler lidt info fra andre... må ringe til organisten i morgen.

Og så mangler jeg bordplan og tale... og så lidt småtteriting..... :balloons:

0

Del dette indlæg

HURTIG LEVERING....

Det er ikke mere end 4 timer siden jeg har skrevet til vores betjente at jeg skifter navn den 23. juni og derfor gerne vil bestille et nyt navneskilt - jeg har lige fået det leveret, så jeg selv kan sætte det op....! :denmarkflag: Det kalder jeg da hurtig levering :cheerleader3: Det er lidt syret at sidde og kigge på skiltet med mit kommende navn på.... måske det så småt er ved at gå op for mig, for nu får jeg den der eksamensagtige stress-fornemmelse under huden igen.... :wacko:

0

Del dette indlæg

Pr. 11. juni....

En anden to-do-liste - lidt mere overskuelig ;)

* Ringe til kroen og aftale de sidste detaljer vedr. blomster, overnatning, bus, vine, den endelige menu mv.

* Kontakte fotograf vedr. inspirationsbilleder og fotografering i kirken også

* Finde locations til fotograferingen

* Kontakte organisten vedr. Lasses fasters sang i kirken og postludiet - resten er aftalt

* Rykke Lasses faster for besked om hvorvidt organisten skal spille til det Grieg nummer hun skal synge i kirken... samt for at få teksten dertil

* Finde og købe en halskæde til brudekjolen - DROPPPET! Låner en af min veninde - hvis jeg overhovedet skal ha en kæde på!

* Finde på og købe morgengave til Lasse

* Finde og købe andens-dags kjole, sko og undertøj

* Lave pakke/huske liste til brylluppet

* Lave pakke/huskeliste til bryllupsrejsen

* Ind i dykkerforretningen og betale det sidste af rejsen, hente vouchers og købe nye dykkermasker og snorkler

* Købe ekstra batteri til kamera

* Ringe til guldsmed og høre om forgyldning af blomst

* Lave kirkeprogrammer færdige

* Lave menuer færdige (inkl. bordkort)

* Lave bordplan

* Kontakte musikeren til festen mhp at aftale "vores musik"

* Bestille undervisning til brudevals - 20. juni kl. 17.00

* Aftale "spilleliste" med DJ

* Lave drinkskort til gæsternes inspiration - droppet - men i stedet skal jeg sende listen til kroen

* Sende Lasses tøj til rens

* Prøve kjolen og hente den 15. juni

* Lave endelig aftale med veninde om "gæstefotografering"

* LAVE TALE OG ØVE SANG TIL LASSE (aftale med min onkel, der skal spille for mig)

* Oversætte menuer, hvem-er-hvem mv. til tysk.

* Undersøge vaccinationer til rejsen

* Gå brudeskoene til

* Afmelde avisen mens vi er på bryllupsrejse + afmelde bogklub

* Gennemgå dagen med toastmasteren

* Købe gaver til vores hjælpere

* Lave fugt-masker, pleje negle, pleje fødder, pleje mig selv, pleje min kæreste....

* Bestille halterneck med indbygget BH fra Bravissimo til bryllupsrejsen... kan det mon nås?

* Lave smykker til min niece og til div. venner, der har bestilt...

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: JUBIIII...... imorgen bliver måske lidt presset afhængig af tidspunkt - jeg skal nemlig ud til Hyrzkov og hente den røde løber hun har skaffet til os :cheerleader3: Og så skal jeg forbi og hente min venindes bling-kæde så jeg kan prøve den sammen med kjolen på fredag :balloons:

Men hvad tid kan du gå fra arbejdet i morgen??? Kan måske nå en lille fadøl :balloons: (men jeg skal være i stand til at køre når jeg kommer hjem!)

Onsdag kan jeg nok også nå en hurtig øl - skal være til dans 1930 ;) Og torsdag skal jeg til frisør kl 15.30 men kan mødes omkring 1730 hvis det er.... du kan se - jeg vil gerne :thanks:

Ja, det er altså lidt utjekket at vi skal giftes så langt væk - der er jo også alle kollegaer mv. som ikke kan komme - men til gengæld får vi vores ønskested at holde festen - det ville jo være liiiidt langt at køre fra vielse i København til fest i Sønderborg... :balloons:

Det kan man sige, men hvis i havde taget turen, havde du jo tilgodeset de frådende BK'er som bare gerne vil se dig og gemalen sige ja :denmarkflag: (men ok, jeg forstår :thanks: )

Jeg kan nok ikke gå voldsomt tidligt i denne uge, da jeg skal i gang med en produktion (det plejer derimod at give overarbejde...) Onsdag skal jeg egentlig træne og mødes med min træningvejleder i Fitnessdk, men ikke hvis vejret er sådan her... De er ikke så gode til AC i mit center... Torsdag får jeg en veninde til middag, men kan måske nå en hurtig pils inden da... I næste uge derimod har jeg ingen planer, men der er du vel ved at drage vestpå.... Vi ses jo søndag om ikke andet - med mindre jeg ligger i sprit fter polter...

I næste uge kan jeg kun mødes tirsdag ;) Hvad siger du til det? Ellers må vi tage fyraftensøllen hen over sommeren efter bryllupsrejser etc. :bestwishes:

Vi kører til Fyn om torsdagen....

OK... nu får jeg altså hjertebanken.... mærker pulsen begynder at stige... tror måske den så småt er ved at sive ind.... der er håb forude :)

0

Del dette indlæg

og så er det mig der får lidt stress over jeres liste :balloons:

vi fik taget billederne ude på den sorte diamant.

Ellers er der botanisk have. Der er der muligheder for smukke billeder, både inde og ude?

Hvilken stil skulle det være i?

Jamen sådan lidt BY inspireret - det er inspiration jeg samler til min venindes bryllup i slutningen af august - så mon ikke jeg kan hapse lidt fotos fra jer til inspiration inden da?? ;)

Smutter ud i varmen nu, så jeg kan få ordnet lidt ting og sager inden jeg skal til kor....Så kan jeg få slettet lidt fra listen. Kan ikke forstå du bliver stresset af min liste - din var da langt værre og med kæmpe projekter på et par dage før :bestwishes::balloons: og I nåede det da :cheerleader3::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ellers er der botanisk have. Der er der muligheder for smukke billeder, både inde og ude?

Jamen sådan lidt BY inspireret - det er inspiration jeg samler til min venindes bryllup i slutningen af august - så mon ikke jeg kan hapse lidt fotos fra jer til inspiration inden da?? ;)

Smutter ud i varmen nu, så jeg kan få ordnet lidt ting og sager inden jeg skal til kor....Så kan jeg få slettet lidt fra listen. Kan ikke forstå du bliver stresset af min liste - din var da langt værre og med kæmpe projekter på et par dage før :bestwishes::balloons: og I nåede det da :cheerleader3::denmarkflag:

Jamen det var jo ligesom noget andet :balloons: Tror man ser lidt anderledes på det når man står i det :balloons:

Hvilket område holder i det i?? Ved kirken eller ved festen..Billederne altså??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det var jo ligesom noget andet :balloons: Tror man ser lidt anderledes på det når man står i det :balloons:

Hvilket område holder i det i?? Ved kirken eller ved festen..Billederne altså??

Vores egne billeder bliver taget mellem kirken og festen og ved feststedet.

Min venindes billeder skal tages rundt i København

0

Del dette indlæg

Hej Anja!

Det er nu dejligt at du er så velorganiseret at jeg kan snuppe noget inspiration og diverse ting fra din tråd :cheerleader3:

Har kigget på kørselsvejledning og det er jo dejligt at jeg kan låne den fra jeres hjemmeside til de gæster der kommer samme dag :denmarkflag:

Har godt nok stress på nu... 4 dage til flytning og 12 dage til bryllup...

Din liste ser meget mere overskuelig ud end min...

Men det hele skal jo nok gå alligevel...

Håber jeg får tid til at skrive lidt i min tråd om alle de spændende ting jeg fik nået fra onsdag-søndag - Og jeg blev poltet i lørdags og havde en super dejlig dag :balloons:

:bestwishes: Anette

0

Del dette indlæg

Hej Anja!

Det er nu dejligt at du er så velorganiseret at jeg kan snuppe noget inspiration og diverse ting fra din tråd :ilovebryllupsklar:

Har kigget på kørselsvejledning og det er jo dejligt at jeg kan låne den fra jeres hjemmeside til de gæster der kommer samme dag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Har godt nok stress på nu... 4 dage til flytning og 12 dage til bryllup...

Din liste ser meget mere overskuelig ud end min...

Men det hele skal jo nok gå alligevel...

Håber jeg får tid til at skrive lidt i min tråd om alle de spændende ting jeg fik nået fra onsdag-søndag - Og jeg blev poltet i lørdags og havde en super dejlig dag :hug:

:biggrin: Anette

Hej Anette

Jamen med jeres hektiske program er det da bare dejligt at du kan låne lidt - så er vores andres arbejde jo ikke helt forgæves ;)

Glæder mig til at læse mere i din tråd - så lige kort din prøveopsætning... kommenterer den om lidt i din egen tråd... men godt ser det ud :blush:

Hvordan går det med at pakke ned i flyttekasser?

0

Del dette indlæg

Jeg har lige modtaget undertøjet i dag fra Figleaves... det er da ok hurtig levering.... 7 dage! Str. M er altså ikke vildt stor, så det var godt jeg tog den størrelse. Men det er jo i bomuld, så mon ikke de også giver sig lidt, så jeg ville have fået hængerøv i en L?? Men så kryber de måske... men uanset hvad, så er det jo nok ikke nogle jeg vil bruge vildt meget - mere for sjov, og det fungerer de fint til :ilovebryllupsklar: Tror også godt min veninde kan passe sine.... glæder mig til at give hende BRIDESMAID trusserne http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

post-20924-1181600654.jpg post-20924-1181600660.jpg post-20924-1181600665.jpg

post-20924-1181600672.jpg post-20924-1181600677.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UNDERTØJ

Jeg har jo for noget tid siden købt disse til under brudekjolen

post-20924-1181600528.jpeg post-20924-1181600534.jpeg

Og i dag har jeg så købt BH og et sæt ekstra trusser som jeg kan have på dagen efter..... har jo en anden BH på som er syet ind i kjolen.... Desværre har de ikke hofteholdere til Africa-sættet, men der skal jo også være idéer til Lasses julegave :ilovebryllupsklar: Under alle omstændigheder tror jeg det ville være blevet for varmt med strømper og strømpeholdere.....

Og på den positive front.... jeg er gået fra omkreds 75 til 70 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif (hvilket jo automatisk også betyder at skålen bliver lidt mindre... men det er ok - har lidt at give af :wacko: )

post-20924-1181600513.jpeg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Og jeg har sørme nået mere.... :ilovebryllupsklar:

Jeg har også været i Ordnung og Reda og købe kort til vores menuer.... så skal jeg bare have lavet dem færdige så trykker-Kaj på mit arbejde kan lave dem for os - har bakset 2 flasker vin med ind på arbejdet, som jeg kan give ham når jeg er færdig med at udnytte hans hjælpsomme gemyt.

...må få ringet til organisten i morgen og hørt om alt er ok med musikken, så vi kan få trykt vores kirkefoldere.....

Nå ja... så var jeg også et smut forbi Benetton for at prøve en kjole, som hhv. Lasse og jeg var ret begejstrede for da den blev afbildedet i Alt for Dullerne i forrige uge.... Blade er taknemmelige!! Hold kæ** nogle underlige babser jeg fik i den kjole.... og det gjorde ekspedienten med den veldrejede åleslanke krop for den sags skyld også.... hvorfor laver de sådan nogle mærkelige snit, som ikke klæder nogle mennesker? Og hvorfor er der nogle mennesker, der køber det underligt tilskårede tøj??? :wacko:

Nå, men jeg fik da kjolen ud af systemet.

Så også nogle fede sølvmanchetknapper, som passende kunne få indgraveret Lasses initialer - de kostede kun 650 kr.... men jeg har jo allerede bestilt de der skrivemaskineknapper fra Louiseh79 og så gav jeg også Lasse manchetknapper da han blev kandidat... og har senere givet ham forskellige manchetvarianter til fødselsdage... de ultimative ville jo være med familiens våbenskjold, men det koster boksen.... så dem dropper jeg.

Og så har jeg været til kor og sidste øver inden sommerferien.... det er altid lidt underligt.

Sidder nu og afventer af gennemtrækken i lejligheden skal temperere stue og værelse lidt mere, så det er til at holde ud at sove... her er alt for varmt.... Er også alene hjemme - Lasse er på kursus med overnatning.... ØV... hader at sove alene hjemme.... så kan jeg nemlig ikke sove... mangler min sove"bamse" http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Hold da op du drønnnner fremad :ilovebryllupsklar:

Jeg trior også jeg vil bestille de fede hipster, har tænkt over det i et stykke tid nu - de er altså for søde!

Jeg synes også det er tit at der er kjoler eller andet tøj med et så underligt et snit.. det sidder bare ikke godt - hvorfor pokker laver de ikke noget der sidder ordentlig.. de spilder da penge og vi spilder tid http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Håber du alligevel har fået sovet

0

Del dette indlæg

Og jeg har sørme nået mere.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Jeg har også været i Ordnung og Reda og købe kort til vores menuer.... så skal jeg bare have lavet dem færdige så trykker-Kaj på mit arbejde kan lave dem for os - har bakset 2 flasker vin med ind på arbejdet, som jeg kan give ham når jeg er færdig med at udnytte hans hjælpsomme gemyt.

...må få ringet til organisten i morgen og hørt om alt er ok med musikken, så vi kan få trykt vores kirkefoldere.....

Nå ja... så var jeg også et smut forbi Benetton for at prøve en kjole, som hhv. Lasse og jeg var ret begejstrede for da den blev afbildedet i Alt for Dullerne i forrige uge.... Blade er taknemmelige!! Hold kæ** nogle underlige babser jeg fik i den kjole.... og det gjorde ekspedienten med den veldrejede åleslanke krop for den sags skyld også.... hvorfor laver de sådan nogle mærkelige snit, som ikke klæder nogle mennesker? Og hvorfor er der nogle mennesker, der køber det underligt tilskårede tøj??? :wacko:

Nå, men jeg fik da kjolen ud af systemet.

Så også nogle fede sølvmanchetknapper, som passende kunne få indgraveret Lasses initialer - de kostede kun 650 kr.... men jeg har jo allerede bestilt de der skrivemaskineknapper fra Louiseh79 og så gav jeg også Lasse manchetknapper da han blev kandidat... og har senere givet ham forskellige manchetvarianter til fødselsdage... de ultimative ville jo være med familiens våbenskjold, men det koster boksen.... så dem dropper jeg.

Og så har jeg været til kor og sidste øver inden sommerferien.... det er altid lidt underligt.

Sidder nu og afventer af gennemtrækken i lejligheden skal temperere stue og værelse lidt mere, så det er til at holde ud at sove... her er alt for varmt.... Er også alene hjemme - Lasse er på kursus med overnatning.... ØV... hader at sove alene hjemme.... så kan jeg nemlig ikke sove... mangler min sove"bamse" :blush:

Anja, kan du så slappe af, du er alt for aktiv i den her varme :biggrin:

Det med kjolen kender jeg godt, den kjole jeg har købt til min søster skulle jeg også lige prøve... Jeg fik 4 babser... Den var åbenbart ikke lavet til en størrelse DD, men nu passede den fint på Mette, så hun var for en gangs skyld ikke misundeligt på hvad hun kalder mine Pamela bryster ;)

Hvad blev det egentligt til med fyraftensøl, det er jo lige vejret til det idag :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer