Guest Dittehsr

Bregnerød kro

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har spillet flere gange på Bregnerød Kro og det har mig bekendt altid været tip/top. Når jeg siger mig bekendt er det fordi jeg endnu ikke selv har været derude og spille. Jeg har derimod spist derude et par gange og det har også altid været godt.

Det er vel egentlig Farum er det ikke ?

0

Del dette indlæg

Jeg har været derude både til stor fest, bare alm. gæst på deres restaurant og romantisk weekend med kæresten, og alle gange har være helt fantastisk! Maden var VIRKELIG lækker og smagte himmelsk, og så er der en rigtig romantisk stemning!

Jeg synes også at personalet var meget, meget flinke!...

Men jeg synes måske det er lidt dyrt.. Men hvis man kan få en god pris for et arrangement, så synes jeg HELT sikkert det er et sted der er perfekt for bryllup!

Ja, postnummeret er i Farum, men den ligger ret tæt på Birkerød...

Skal I sove der? Hvad med gæsterne? Der er super hyggelige værelser også!

0

Del dette indlæg

Ja jeg har gudskelov aldrig selv betalt de gange jeg har spist derude - Det gør jeg derimod på Blovstrød Kro :loveboard:

De høje mennesker skal også passe på hovedet. Der er ikke specielt højt til loftet.

I kunne selvfølgelig også kigge på Restaurant Sepp i Farum, Kolle Kolle i Værløse eller Skjalm Hvide i Hjørlunde, men stilen på Bregnerød Kro er speciel og anderledes end disse steder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer