Den utålmodige

Duftprøver

33 indlæg i dette emne

Hejsa.

Vi har planer om at lave de famøse små æsker med ting og det lille vers i.... Og jeg har søgt herinde, men kan ikke lige gennemskue om der er nogen, hvor det er lykkedes at få fat i duftprøver i slutningen af 2006/her i 2007???? I så fald vil jeg da meget gerne vide hvor de ikke er blevet trætte af os brude endnu, hihi :thumbsupsmileyanim:

Mange hilsner (og håb endnu) fra Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi har planer om at lave de famøse små æsker med ting og det lille vers i.... Og jeg har søgt herinde, men kan ikke lige gennemskue om der er nogen, hvor det er lykkedes at få fat i duftprøver i slutningen af 2006/her i 2007???? I så fald vil jeg da meget gerne vide hvor de ikke er blevet trætte af os brude endnu, hihi :thumbsupsmileyanim:

Mange hilsner (og håb endnu) fra Mona

Uhh følger lige med her. Jeg skal også finde en masse duftprøver. Jeg har skrevet til en masse firmaer, men de svarer allesammen nej :)

Jeg har en kollega der kender en der arbejder i en matas, så nu prøver jeg den vej.

Men jeg skal nok lade høre fra mig hvis der er nogen der gerne vil gi ud :)

0

Del dette indlæg

Ja, jeg tænkte nok jeg ikke var den eneste ;)

Måske kan du lokkes til at skrive her, hvem du har kontaktet, så vi andre ikke irriterer dem yderligere? :thumbsupsmileyanim:

For de må SØRME få mange henvendelser :)

Mona

0

Del dette indlæg

Ja, jeg tænkte nok jeg ikke var den eneste ;)

Måske kan du lokkes til at skrive her, hvem du har kontaktet, så vi andre ikke irriterer dem yderligere? :thumbsupsmileyanim:

For de må SØRME få mange henvendelser :)

Mona

Ja, det var da en god ide. Kan ikke huske hvem jeg har spurgt men har fået nej fra: Allison A/S, LANCÔME, VICHY , GOSH og Oriflame.

Jeg har skrevet til mange flere, men det kan jo være de ikke svarer tilbage :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spurgte en jeg kendte i matas, om hun evt kunne skaffe mig nogen duftprøver, men nej....

I stedet fik jeg hende til at bestille sådan nogle små duftprøve flasker hjem, hvilket slet ikke var noget problem, og så er planen at vi køber nogle billige dufte til både damer og herre i bilka, og fylder på med en pipette eller lign. Jeg funden en til herre til 65,- fra adidas og den historiske Date duft til damerne 35,- begge flasker er 50ml... Og Date findes i varianten "Love" -symbolsk ikk?

Redigeret af bertelsentobe
0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg har også været lidt rund omkring for at finde noget til vores gæster.. Dels har jeg valgt at købe billige ting på QXl (feks øjenskygger og sherif-skilte) til en krone stykket. Og så har jeg været på www.gratis-ting.dk

Jeg har indtil videre fået 50 prøver på dagcreme og 50 prøver på en "rynkre"creme... Begge dele fra Dermyn.. Derudover har jeg fået 50 bedekæder tilsendt (fra USA??) I ved kæder med et kors i enden.

Derudover har jeg kontakt med en butik om eksklusive vareprøver.. Vil ikke lige opgive deres navn, før jeg har hørt endeligt fra dem... SKulle jo nødigt have, de blev træt af brude... Men jeg lover at fortælle om dem, når jeg HAR modtaget..

Jessie

0

Del dette indlæg

Hvis alt andet slår fejl kan jeg måske lokke min kæreste til at bestille nogle prøver hjem.

Desværre er de ikke gratis. De koster 10kr pr duft - 10 stk for 70kr.

Det kunne da være en nødløsning...

Tror også at der er cremeprøver der er noget billigere. (dem i små flade poser...)

Hvis nogen skal have noget med kan i jo sende mig en pm

Redigeret af Vivian
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gir op!!!!

Jeg har fået tiltusket mig 22 duftprøver. Matas er hverken til at hugge eller stikke i.

Har fundet et sted på nettet hvor de koster 60 kr for 10 stk. Så der bestiller jeg de sidste 20.

Hey hvor er det henne???

Jeg har nemlig ikke noget imod at betale for dem *ss*

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er lykkedes mig at overtale min kæreste til at sende duftprøverne portofrit ved køb af 10 ens dufte. :thumbsupsmileyanim:

Der er hele 21 kvindedufte og 14 herredufte at vælge imellem. GP

10,- pr. stk

10 for 70,-

Men PM mig, hvis interesseret.

Hvilke dufte er der at vælge imellem?

0

Del dette indlæg

Ihhh, hvor heldig har man lov at være? Jeg kom pludselig i tanke om at jeg engang fik en masse parfumeprøver af en veninde, da hendes mor ikke gad have dem liggende mere, og VUPTI, der lå de sørme endnu i bunden af en skuffe :thumbsupsmileyanim: Jeg har lige været ved at tjekke nogle stykker, for at se om de var "forældede", men de dufter stadig rigtigt....-og det gør mig arm også nu, hihi. Der var dog ikke nok herreprøver, så hvis der er nogen der har 15-17 herredufte i overskud, er jeg en glad køber!!!

Jessie: Hvordan i alverden gjorde du? Gik du bare ind og fortalte hvad de var til og så fik dem af en ekspedient??? For det kunne da være jeg kunne redde mig resten der så....

Mona

0

Del dette indlæg

Jeg er den heldige vinder der fandt en matas der gad hjæpe.

jeg har rinegt rundt til forskellige mataser for høre om man kan købe de små parfume flasker man selv kan fylde op og det ved eg man kan, evt. ringe til matas hovde kontor eller til en butik og hør om de vil bestille dem hjem.

Jeg var bare så heldig at der var en sød dame i en matas som spurgte da jeg ringede om ikke jeg ville have rigtige parfumeprøver :thumbsupsmileyanim: jo tak det kunne jeg ikke sige nej til. GP

Så hun ville ring til hendes forhandler og høre om de ikke ville sponsorer dem til os og hjælp en brud og det ville de. så i dag var jeg forbi og hente 48 mænd og kvinde duftprøver fra Amor amor fedt fedt.

der er nogle søde mennesker der ude.

Prøv jer frem i skal ikke give op.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh, hvor heldig har man lov at være? Jeg kom pludselig i tanke om at jeg engang fik en masse parfumeprøver af en veninde, da hendes mor ikke gad have dem liggende mere, og VUPTI, der lå de sørme endnu i bunden af en skuffe :thumbsupsmileyanim: Jeg har lige været ved at tjekke nogle stykker, for at se om de var "forældede", men de dufter stadig rigtigt....-og det gør mig arm også nu, hihi. Der var dog ikke nok herreprøver, så hvis der er nogen der har 15-17 herredufte i overskud, er jeg en glad køber!!!

Jessie: Hvordan i alverden gjorde du? Gik du bare ind og fortalte hvad de var til og så fik dem af en ekspedient??? For det kunne da være jeg kunne redde mig resten der så....

Mona

Jeg var derinde for en måneds tid siden.. Og de var åbenbart ikke vant til at blive spurgt, for hun syntes det lød som en rigtig god ide... Da det var pakket, ringede hun til mig, og så kunne jeg bare komme og hente det ;)

Jessie

0

Del dette indlæg

Jeg har aldrig hørt navnet før, så tror ikke der er en i Aalborg... Men vil da prøve at ringe til Aarhus så! Håber så ikke de er blevet bombarderet alt for meget efter du skrev herinde om dem :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej..

Jeg har haft samme problem med de der parfumeprøver.. Synes det er utroligt, at de ikke sælger dem nogen stederi butikkerne... Nå men det er lykkedes mig, at finde et sted, hvor man kan købe dem på nettet :boohoo: Har skrevet frem og tilbage med hende der har butikken, og hun virker bare rigtig flink, så nu venter jeg bare på en pakke fra hende :D.. Her er lige et link :www.a-vera.dk.

0

Del dette indlæg

Hej hej..

Jeg har haft samme problem med de der parfumeprøver.. Synes det er utroligt, at de ikke sælger dem nogen stederi butikkerne... Nå men det er lykkedes mig, at finde et sted, hvor man kan købe dem på nettet :boohoo: Har skrevet frem og tilbage med hende der har butikken, og hun virker bare rigtig flink, så nu venter jeg bare på en pakke fra hende :D.. Her er lige et link :www.a-vera.dk.

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? :cheerleader3:

Mona

0

Del dette indlæg

Jeg har været en tur Douglas i Århus.... Ved ikke, om de også ligger på Sjælland (Det er en ret ny kæde i Danmark... Kommer fra Tyskland)

Jeg fik 10 dame-parfumer, 12 herre-parfumer og 28 cremer/ansigts-scrub - i alt 50 gratis prøver...

Udover det, så jeg på nettet et firma der hedder Dermyn.. De deler gratis vareprøver ud på deres cremer... Jeg skrev en mail, og forklarede at jeg skulle giftes, så om det kunne lade sig gøre at få 50.

Så nu har jeg 2*50 cremer fra dem (to forskellige slags)

Jeg har også fået 50 gratis rosenkranse (Du ved sådan nogle bede-kæder med kors i) gratis - sendt helt fra USA..

Hvis man leder lidt på nettet... bla på gratis ting

, kan man ind i mellem være heldig.

Prøv dem...

Jessie

0

Del dette indlæg

I øvrigt var min mor i Super Best i går... Der havde de nogle små tuber med mund-gel... En blå gele, der renser munden og smager af pebermynte... De kostede 2 kr stykket.... Gode til æskerne i stedet for mintpastiller eller tyggegummi.. De holder længe og kan lige være i lommen eller i tasken :boohoo:

0

Del dette indlæg

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? :boohoo:

Mona

Det kan godt være hun ikke havde nået, at få den oprettet. Jeg "fant" hende i et andet forum, hvor jeg efterlyste parfumeprøver,og så gjorde hun opmærksom på sig selv. Men hun havde dem ikke på sin hjemmeside p det tidspunkt. Men da jeg fortalte, hvor mange der søgte efter sådanne prøver ville hun straks oprette dem på hjemmesiden.. Har lige været inde og kigge, og nu kan du se dem herhttp://a-vera.dk/catalog/index.php?cPath=52_38_76 e koster 7 kr stk og 10 for 52.. Og så er det nogle man ikke kan få andre steder.. Hedder bla Michael schumacher, carmen Electra og nogle andre... Har lige idag modtaget et par af dem og de dufter godt synes jeg.. Noen bedre end andre.. Men vi er jo heller ikke alle ens :cheerleader3:..
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer