Den utålmodige

Duftprøver

33 indlæg i dette emne

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? :cheerleader3:

Mona

Det kan godt være hun ikke havde nået, at få den oprettet. Jeg "fant" hende i et andet forum, hvor jeg efterlyste parfumeprøver,og så gjorde hun opmærksom på sig selv. Men hun havde dem ikke på sin hjemmeside p det tidspunkt. Men da jeg fortalte, hvor mange der søgte efter sådanne prøver ville hun straks oprette dem på hjemmesiden.. Har lige været inde og kigge, og nu kan du se dem herhttp://a-vera.dk/catalog/index.php?cPath=52_38_76 e koster 7 kr stk og 10 for 52.. Og så er det nogle man ikke kan få andre steder.. Hedder bla Michael schumacher, carmen Electra og nogle andre... Har lige idag modtaget et par af dem og de dufter godt synes jeg.. Noen bedre end andre.. Men vi er jo heller ikke alle ens :cheerleader3:..

Jeg kender dem godt. Er vild med Carmen Elektras og Christina Aguileras dufte. :thumbsupsmileyanim:

Synes det lyder billigt... Vil da lige se om hun har flere.

Hvad skal du bruge duftene til?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? :cheerleader3:

Mona

Det kan godt være hun ikke havde nået, at få den oprettet. Jeg "fant" hende i et andet forum, hvor jeg efterlyste parfumeprøver,og så gjorde hun opmærksom på sig selv. Men hun havde dem ikke på sin hjemmeside p det tidspunkt. Men da jeg fortalte, hvor mange der søgte efter sådanne prøver ville hun straks oprette dem på hjemmesiden.. Har lige været inde og kigge, og nu kan du se dem herhttp://a-vera.dk/catalog/index.php?cPath=52_38_76 e koster 7 kr stk og 10 for 52.. Og så er det nogle man ikke kan få andre steder.. Hedder bla Michael schumacher, carmen Electra og nogle andre... Har lige idag modtaget et par af dem og de dufter godt synes jeg.. Noen bedre end andre.. Men vi er jo heller ikke alle ens :cheerleader3:..

Jeg kender dem godt. Er vild med Carmen Elektras og Christina Aguileras dufte. :thumbsupsmileyanim:

Hej Hej

Min søster, min bror og jeg fik samlet næsten 70 herre og dame dufte på knap en uge. Vi gik ind hver for sig i forskellige Matas butikker, Magasin og Parfumerier. Vi fortalte godt nok ikke sandheden om hvad de skulle bruges til, da vi hurtigt havde fundet ud af at de ikke var villige til at sponsorer. Men derimod sagde vi at jeg skulle giftes, og mig og min mand skulle have skiftet de gamle dufte ud med noget nyt til den store dag. Vi fik mellem 10 og 20 dufte hvert sted, så vi havde hurtigt samlet dem ind vi skulle bruge. Det er godt nok ikke pænt at lyve, men hvad gør man ikke for at fuldfører en skør brud´s mange påfund...??!!

0

Del dette indlæg

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? -HAHA-

Mona

Det kan godt være hun ikke havde nået, at få den oprettet. Jeg "fant" hende i et andet forum, hvor jeg efterlyste parfumeprøver,og så gjorde hun opmærksom på sig selv. Men hun havde dem ikke på sin hjemmeside p det tidspunkt. Men da jeg fortalte, hvor mange der søgte efter sådanne prøver ville hun straks oprette dem på hjemmesiden.. Har lige været inde og kigge, og nu kan du se dem herhttp://a-vera.dk/catalog/index.php?cPath=52_38_76 e koster 7 kr stk og 10 for 52.. Og så er det nogle man ikke kan få andre steder.. Hedder bla Michael schumacher, carmen Electra og nogle andre... Har lige idag modtaget et par af dem og de dufter godt synes jeg.. Noen bedre end andre.. Men vi er jo heller ikke alle ens :bearhug:..

Jeg kender dem godt. Er vild med Carmen Elektras og Christina Aguileras dufte. :lol:

Hej Hej

Min søster, min bror og jeg fik samlet næsten 70 herre og dame dufte på knap en uge. Vi gik ind hver for sig i forskellige Matas butikker, Magasin og Parfumerier. Vi fortalte godt nok ikke sandheden om hvad de skulle bruges til, da vi hurtigt havde fundet ud af at de ikke var villige til at sponsorer. Men derimod sagde vi at jeg skulle giftes, og mig og min mand skulle have skiftet de gamle dufte ud med noget nyt til den store dag. Vi fik mellem 10 og 20 dufte hvert sted, så vi havde hurtigt samlet dem ind vi skulle bruge. Det er godt nok ikke pænt at lyve, men hvad gør man ikke for at fuldfører en skør brud´s mange påfund...??!!

Hehehe....se den var ellers meget god den forklaring....sad netop selv liiige og tænkte hvad man egentlig skulle sige når man skulle spørge efter prøverne...men det der, det holder! Måske ikke helt ærligt, men what the f...!

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fået en masse herredufte (40 stk) fra Beauty Zone, nogle som skulle udgå fra sortimentet, så dem ville hun gladeligt af med. :lol:

Kram

Melanie

Hvis du ikke skal bruge dem alle og vil sælge nogen, må du meget gerne sende mig en PM! Jeg har nemlig alle dem jeg skal bruge, pånær nogle af herreduftene....

Mona

0

Del dette indlæg

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? :denmarkflag:

Mona

Det kan godt være hun ikke havde nået, at få den oprettet. Jeg "fant" hende i et andet forum, hvor jeg efterlyste parfumeprøver,og så gjorde hun opmærksom på sig selv. Men hun havde dem ikke på sin hjemmeside p det tidspunkt. Men da jeg fortalte, hvor mange der søgte efter sådanne prøver ville hun straks oprette dem på hjemmesiden.. Har lige været inde og kigge, og nu kan du se dem herhttp://a-vera.dk/catalog/index.php?cPath=52_38_76 e koster 7 kr stk og 10 for 52.. Og så er det nogle man ikke kan få andre steder.. Hedder bla Michael schumacher, carmen Electra og nogle andre... Har lige idag modtaget et par af dem og de dufter godt synes jeg.. Noen bedre end andre.. Men vi er jo heller ikke alle ens :bestwishes:..

Jeg kender dem godt. Er vild med Carmen Elektras og Christina Aguileras dufte. :denmarkflag:

Jeg skal lave sådan nogle gaveposer med et lille "digt" i som jeg har set herinde :D...Synes dete r sådan en sød ide..
0

Del dette indlæg

Man kan ikke umiddelbart lige se noget på hjemmesiden, og jeg er så nysgerrig efter hvad du må give for prøverne?? -HAHA-

Mona

Det kan godt være hun ikke havde nået, at få den oprettet. Jeg "fant" hende i et andet forum, hvor jeg efterlyste parfumeprøver,og så gjorde hun opmærksom på sig selv. Men hun havde dem ikke på sin hjemmeside p det tidspunkt. Men da jeg fortalte, hvor mange der søgte efter sådanne prøver ville hun straks oprette dem på hjemmesiden.. Har lige været inde og kigge, og nu kan du se dem herhttp://a-vera.dk/catalog/index.php?cPath=52_38_76 e koster 7 kr stk og 10 for 52.. Og så er det nogle man ikke kan få andre steder.. Hedder bla Michael schumacher, carmen Electra og nogle andre... Har lige idag modtaget et par af dem og de dufter godt synes jeg.. Noen bedre end andre.. Men vi er jo heller ikke alle ens :loveboard:..

Jeg kender dem godt. Er vild med Carmen Elektras og Christina Aguileras dufte. :loveflag:

Jeg skal lave sådan nogle gaveposer med et lille "digt" i som jeg har set herinde :D...Synes dete r sådan en sød ide..
Det lyder som en rigtig sød ide.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer