Guest macila

SKO!!

13 indlæg i dette emne

Hej piger!!

Jeg er på jagt efter sko der passer til min kjole - nærmere sandaler. Jeg har feks. fundet et par jeg synes er flotte, men der er engelske? nr på. Kan i hjælpe mig med at oversætte nrstr? JEg bruger en str 42.

Gode links til sko (jeg også kan betale :-)) er velkomne

I kan lige se min kjole - og nogle sandaler jeg synes er smukke:

post-20596-1173022993.jpg

Redigeret af macila
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej nej nej nej.....nu må i stoppe......

Jeg blir helt forvirret. På danceshoesonline. ville jeg som bruger str 39 normalt skulle vælge 8 måske endda 8½ ifølge deres skema. Nu har jeg tjekket det skema en har vedhæftet her, og der skal jeg ha en anden str. og nu skriver en, en helt anden ting. Hvordan skal man dog finde ud af hvilken str man skal ha på den måde. Hulk snøft suk pust støn, jege sys det er svært.

Knus Pia

Måske ku man prøve i en butik med dansesko og så bestille dem på nettet man gerne vil have ud fra det ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vedr. skostr.:

Europa 42

U.K: 8

USA: 10.5

Så er der et spørgsmål om vidde. Alm vidde/bredde på sko er M, og det er de str., der står beskrevet.

Hvis de skal have extra vidde/bredde W ( står for wide ) skal skoene muligvis være en str. mindre. Altså U.K. str. 7½ og USA str. 10.

Men de fleste " skosider " har også et måleskema i inch. og cm, hvor man kan finde str. ved at måle længden på sin fod.

Held og lykke.

Mvh. Smus

0

Del dette indlæg

Hejsa

Arbejder til daglig i en skobutik, og str. 42 = str. 8

Jeg var i en danseforretning og prøve sko, og der endte jeg i en str. 8 og jeg er normalt en str. 41!

Mit råd - smut ind i nogle forretninger og prøv dig frem, så du finder den størrelse der passer på din fod.

Her er de sandaler, som jeg skal købe. De er str. 8 og svarer til min str. 41. De er fra Diva på Frederiksberg i Kbh. De koster 1.100

post-20924-1173083537.jpg

På Vesterbro ligger Shoes and the City De har mange fine sko i store størrelser

Rug og Harald Nielsen har også mange fine sandaler, men jeg ved ikke om de stopper ved 41.

Ellers har Bianco også lige fået deres forårskollektion frem med fine guldsko og cremefarvede sko... men igen - de stopper vist ved 41.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Glemte lige at fortælle, at str. 42 også kan være en str. 11 i USA. Der er jo forskel på str. ligesom herhjemme,,afhængig af skomodel.

Carlos by Carlos Santana bruger str. 11 el. 11.5 til str. 42 ( mener jeg )

Mvh. Smus

Jamen nå nu du har styr på det, ku du så ikke fortælle mig hvilken str en 39 er på danceshoesonline ? Jeg tænker selv en 8 eller en 8½, og så skal den bare ha alm bredde.

KNus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Følger lige med her. Jeg er nemlig også helt forvirret. På nogle måleskemaer er EU39 = US7 og andre steder er det US8,5...!!!

Er der nogle af jer som bruger str 39 og har købt sko fra en amerikansk hjemmeside? Hvis ja, hvilken størrelse købte i så, og passede den?

Jeg har nemlig fundet nogle fede sko på nettet, men aner ikke hvilken størrelse jeg skal vælge..

HJÆLP!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer