Guest Skatmor

Pyntning af gymnastiksal

12 indlæg i dette emne

Hej Alle

Vi skal holde vores bryllupsfest i en gymnastiksal. På 2 af væggene er der ribber. Er der nogle, der har en god ide, til hvordan vi kan gøre det lidt mere hyggeligt at kigge på.

Desværre er der lavvande i kassen, så det skal være en billig løsning :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa charlotte..

hvad med at pynte med grene med grønne blade.

eller noget stof,som gurilanter eller sløfer, der kan man jo bruge lagen, de koster jo ikke en formue,

og få i mange farver

nu hved jeg jo ikke lige hvornår i skal holde bryllup.

for er det omkring høst tid, kunne man også lave nogle neg ,med forskellige slags korn.

håber du kunne bruge det til noget.

hilsen christina

0

Del dette indlæg

Hvis det var mig, ville jeg lave kæmpe "guirlander" af tyl på væggene og en stor tylsløfe på hver stol... Jeg arbejder selv i en Stof & Stil forretning (de er over hele landet), og der har vi da tyl i alverdens farver til 11,95 pr meter så vidt jeg husker! Ellers vil jeg også sige at grønne grene lyser meget op....

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg forventer selv at skulle holde en fest i en gymnastik sal senere på året,så jeg følger lige med i denne tråd :thumbsupsmileyanim:

Min plan er at købe noget nervøst velour som jeg vil hænge op på væggene

Men jeg tror også at jeg ville bruge noget tyl,nu hvor det er et bryllup

:thumbsupsmileyanim: Heidi

0

Del dette indlæg

Hej...

Jeg ville købe noget billigt lagen-lærred i hvid eller i forskellige pang-farver, hvis det er et festligt/uhøjtidligt bryllup.

Jeg ville klippe dem i baner a 1 mtr. måske endda i forskellige længder.

Udover dem, kunne der hænges de der 'istapper' lyskæder... Tror det ville give en lækker effekt, specielt om aftenen når det bliver mørkere.

Det kunne også skabe en god effekt, hvis det var baner i forskellige farver af sikebånd eller bare noget satin, du selv klippe til i baner.

Lagen-lærred koster sjældent særllig meget. Ved at de i Stof 2000 giver rabat, jo flere metere man køber.

Lyskæderne kan evt. købes billigt af en lokal isenkræmmer, der mangler pladsen på lageret til sommerens havenisser... :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Tina23
0

Del dette indlæg

Åh ja.....!! Jeg kan lige se idéen for mig med afklippet lagenlærred, i forskellige længder, og kombineret med nogle baner af satin, og måske tyl..... Derudover kunne jeg forestille mig at man hang nogle store glas-prismer op (mon ikke så'n nogle til billige penge i søstrene grene?!) i grupper, jeg tror det ville reflektere lyset SÅ flot senere på aftenen, og virkelig se fantastisk ud i kombination med de forskellige typer af hvide stof-baner....

WAUW - tror I ikke piger....??!! :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med planlægningen Charlotte!

Kærlige hilsner,

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt 80 m. tyl. Ud af der har vi klippet 8 baner af 20 m. og har syet den ene ende omkring en hulahopring.

Den skal så i loftet, hvor efter de 8 baner bliver ført ud til hver sit hjørne, på den måde bliver der dannet et rum i "rummet"

Der er 40 m. tyl i hver rulle, og jeg fik det til 10 kr. pr.m.

Håber du kan bruge ideen.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Vi har købt 80 m. tyl. Ud af der har vi klippet 8 baner af 20 m. og har syet den ene ende omkring en hulahopring.

Den skal så i loftet, hvor efter de 8 baner bliver ført ud til hver sit hjørne, på den måde bliver der dannet et rum i "rummet"

Der er 40 m. tyl i hver rulle, og jeg fik det til 10 kr. pr.m.

Håber du kan bruge ideen.

VH Heto

Vi havde ogsaa forestillet os noget lign. Har faaet koebt en del tyl ind. Vi kombinerer det blot yderligere med en masse lyskaeder....

Vi skal giftes den 26. juli, saa hvis der er nogen som staar og mangler tyl eller lyskaeder til senere bryllup saelger vi det gerne til rimelig penge :D

Skal nok saette billeder ind af det faerdige lokale til den tid

0

Del dette indlæg

Jeg synes: tyl (i moderate mængder) blandet med grønne grene. Tag i skoven og find efeu-ranker - de er lange, grønne, holdbare og der er masser af dem. Mix med lydskæder (der først tændes når det mørknes). Gå ikke fetr at dække ribberne helt - det er håbløst, accepter de er der som en del at stedet, og pynt dem flot.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer