muselille

Korte brudekjoler

63 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg fandt hurtigt ud af, at det der med slæb og stort skørt ikke passede til mig. Jeg havde da kigget meget på det forinden, specielt de store tylnederdele (slæb har jeg aldrig været så meget for), men jeg var også bevidst på at jeg ville have noget helt anderledes, det er dem jeg falder for hele tiden.

Jeg har da også andre kjoler end den jeg har valgt i gemmeren.

De her er jo både korte og lange på en gang, synes jeg nu kunne være meget sjovt!

post-22193-1173540390.jpg

post-22193-1173540497.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det synes jeg også er sejt. (altså når de er korte foran og lange bag) Det er min faktisk også, bare ikke helt ligeså meget som dem her. Da jeg havde den på gik den til ca. knærne foran, mens bagpå gik den til et stykke ned på benet.

Den første fra Hervé Mariage og den anden fra White One:

post-22193-1173550124.jpgpost-22193-1173550139.jpg

Redigeret af Trulte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, jeg skal da i kirke...

Tror det handler mest om hvad man finder ud af der passer til en selv. Dem der kender mig er slet ikke overrasket over at jeg har valgt en kort kjole. Tror måske grænsen i kirken går et sted omkring de aller korteste herinde, f.eks. en af de øverste på side 2 i tråden.

Den sidste fra Hervé Mariage:

post-22193-1173551347.jpg

Fra Monique Lhullier:

post-22193-1173551386.jpg

Og tre jeg ikke ved hvor er fra:

post-22193-1173551480.jpg

0

Del dette indlæg

Nej ikke decideret korte kjoler - men dem som er næsten lårkort (f.eks. en af dem fra cymbeline er helt kort foran men lang bagtil..)

Ellers syntes jeg sagtens man kan have kort kjole på -det er virkelig nogle flotte kjoler du har fundet, lige min stil... Havde ellers forstillet mig både ærmer og en V-udskæring - men kæresten har så lige sagt at jeg har s¨flot et skulderparti, så nu er vi tilbage til stropløs! :)

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer