11 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen

Jeg er ny herinde men er allerede helt vild med denne side :)

Min kæreste har endelig friet til mig og vi har sat bryllupsdatoen til den 16/8-08. Vi valgte denne dato fordi vi gerne ville have god tid til planlægning og til at spare op.

Jeg er 22 år og læser til sygeplejerske. Jeg forventer at være færdiguddannet juni 2008. Min kæreste underviser på universitetet.

Det var lige kort om os men glæder mig til at følge i andre der skal giftes og høre fra de mere erfarne gifte kvinder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Tillykke med det hele.

Det er jo fantastisk at have et bryllup at se frem til! Jeg glæder mig helt vildt til vores eget, selv om vi ikke har haft tid til lige så meget planlægning som jer. Men vi har det hele på plads, minus tøj og frisør til mig. :cheerleader3:

Endnu engang tillykke, og velkommen. Er også selv meget ny!

Knus Eva

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til. Det er da fedt at se andre end jeg der starter i GOD tid. Skal godt nok giftes i år, men begyndte planlægningen i januar'06

Glæder mig til at følge med i din planlægning

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen !

Tillykke med frieriet - du skal nok blive rigtig glad for dette forum i løbet af det næste års tid! Man bliver meget afhængig, bare se på os gammel-gifte koner, der stadig hænger fast herinde! Spørg endeligt om alt du lige har på hjertet.. vi er her for at hjælpe! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Er selv ny herinde :bearhug: Så vi kan jo være nye sammen. Vi skal også giftes i 2008 men har indnu ikke fastsat datoen, da vi vil være sikker på at finde det helt rigtige feststed først, så så finde en dato hvor de kan. Måske en lidt omvendt rækkefølge :lol:

Glæder mig til at følge dig :-)

0

Del dette indlæg

Også velkommen til fra mig.

Jeg er nu igang med planlægningen af bryllup nr. 3 (bare rolig - samme mand alle 3, se min tråd for forklaring) og :lol: - Søde tøser (og enkelte fyre), god respons og MASSER af fantastiske ideer!!!!

:bearhug:

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer