bellehelene

Topmodeller er så tynde

84 indlæg i dette emne

Hej alle Zilla'er

Jeg ligger med influenza og ser Top Model på TV - f... hvor er de tynde! Suk, kommer til at tænke på min seneste kjoleprøvning, hvor alting strammede og jeg bare overhovedet ikke følte mig godt tilpas. Der SKAL bare 5-8 kg af inden juli! Men men, motivationen er bare slet ikke til at grave frem, kender I det?

Har før smidt kg'ene ved at tælle point og spise sundt i følge Weightwatchers-princippet - trænger bare til at få sat skub i resultaterne! Har hørt om "delle-ryster-princippet" Bailine og har faktisk hørt om flere, der fik gjort noget ved de kritiske zoner... Tror I det virker??

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg har ikke hørt om Bailine, men ville lige sige til dig, at godt nok er de piger tynde, men de er tynde på en ranglet ufeminin måde, så du skal ikke føle dig grim eller tyk i forhold til dem. (They´re not human)

Mit råd er hellere at dyrke noget motion du synes er sjovt, f.eks. dans eller lignende. Hvis du gerne vil tabe 5 kilo, skal de nok ryge af hurtigt : )

Jeg synes personligt Beyonce har en super flot krop, og hun er vist langt fra at være en tændstik : )

Kh Frk.Maj

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg vil bare sige at jeg har prøvet Bailine - og det virker.

Jeg tabte ca 15cm samlet rundt om mine lår (mit problemområde) + flere cm på hoften + maven. Den eneste grund til at jeg stoppede var fordi jeg ikke havde råd mere, det er jo desværre noget pebberet :)

Men hvis du fortsætter med din alm. dagligdag efter du stopper, og begynder at spise usundt, ja så tager du selvfølgelig de kilo + cm på igen.

Men hvis jeg havde råd ville jeg helt sikker bruge det igen.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke selv prøvet Bailine, men jeg har hørt meget godt om det. Jeg regner med, at hvis jeg ikke har den helt rigtige figur om et par måneder eller tre, så vil jeg prøve Bailine (Vi skal først giftes til september). Men indtil videre har jeg tabt 8½kg ved blot at lægge kosten om. Og når jeg bliver færdig med mit speciale på universitetet, får jeg også tid til at motionere, og så skal de sidste 4-5 kilo gerne rasle af...ellers bliver det Bailine.

Og så lige en kommentar til de mega tynde modeller... Jeg har det sådan, at jeg synes, der er nogle modeller, der er så tynde, at de ser meget syge ud, og det er ikke pænt i følge min vurdering. Helt ærligt så vil jeg hellere veje et par kilo for meget end at se syg ud. Jeg er faktisk også en af de personer, der er tilhæger af, at der skal være en bestemmelse om, hvor tynde (f.eks. målt i BMI) de modeller, der bruges til f.eks. modeshows, må være. Vi skal jo huske på, at unge piger let får et helt forkert billede af, hvad der er normalt, hvis de spejler sig og identificerer sig med de mega tynde (sygligt udseende) modeller.

Så god fornøjelse med at "opstramme" figuren lidt - vi er rigtig mange, der er i samme båd, for vi vil jo sikkert alle gerne være super lækre til den store dag :)

Mvh Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bellehelene

Jeg står selv i samme situation som dig - er Bailine noget for mig?.

Det er svært med alle de foskellige løsninger der er at vælge imellem - jeg har lige lånt 10 kg 10 uger af Pernille Aalund, har læst mange stder på nettet at den virker, er meget spændt på resultatet.

Jeg skal giftes 26 maj, så der er jo ikke så længe til mere, håber på at smide 6-7 kg inden, det kan også lade sig gøre - hvis jeg tager mig sammen.

Jeg har det ligesom dig for tiden, min motivation er lig nul, og jo mindre jeg gør ved problemet, o værre synes jeg det bliver.

Nå men der er jo kun en person der kan gøre noget ved det - OS SELV

Håber at det lykkedes dig at finde noget motivation frem :)

-Hanna

0

Del dette indlæg

1000 tak for jeres gode inputs tøser :denmarkflag:

- Jeg er 100% enig med jer i, at jeg (ikke mindst af realistiske årsager) hellere vil have et par kg for meget end være sulte-tynd. Der er nu noget om princippet "buttet men nuttet" :cheerleader3::denmarkflag:

Meeeen jeg kunne bestemt godt tænke mig at få klaret "problemområderne" og bare føle mig super veltilpas på dagen. Overvejer lige sagen nærmere - flere succeshistorier modtages mægtig gerne så vi kan få motivationen op at køre :)

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg tabte ca 15cm samlet rundt om mine lår (mit problemområde) + flere cm på hoften + maven. Den eneste grund til at jeg stoppede var fordi jeg ikke havde råd mere, det er jo desværre noget pebberet :)

Men hvis du fortsætter med din alm. dagligdag efter du stopper, og begynder at spise usundt, ja så tager du selvfølgelig de kilo + cm på igen.

Hejsa

Har selv overvejet det mange gange...

Hvor mange gange var du der, og hvor meget gav du??? Mit problemområde er også min lår!!!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger...

Nu hvor jeg har læst alle jeres indlæg har jeg følgende at sige:

Jeg har altid været hende som LIGE skulle tabe et par kilo mere - rigtig træls. Hver gang jeg så min faster (ca. 1 -2 gange om året) var kommentaren; Har du taget på siden sidst vi sås..... (smask - den sad lige i fjæset - tak faster)

Nå, men så lå jeg en aften og læste i et .....bryllupsblad....og der var bailine. HM...tænker man så - er det bare fup.

I hvert fald kan jeg oplyse at jeg fik min første behandling i tirsdags - vil dog sige at det er ikke som at få massage, skal lige vænne sig til det - men hvis det virker.....så pyt med at det ikke er hammer behageligt.

Prisen er høj - jeg købte 20 behandlinger - og de sagde til mig at efter 28 behanlinger ville jeg have tabt 8,8 kilo (cirka - hvis jeg også levede nogenlunde sundt) og 73 cm rundt omkring. WAU..... Men de 20 behandlinger koster 4.800 kr.

Jeg kan så ikke huske hvad 5 - 10 behandlinger koster - men fortælle at jeg nu er STAMMEDLEM, så efterfølgende bliver det billigere. Tror at efterfølgende vil 20 behandlinger koste ca. 3000 kr. (men hæng mig ikke op på det)

Håber at jeg kan fortælle jer mere om det om et par mdr. - hvis ikke jeg er svundet helt ind....(NOT)

0

Del dette indlæg

Jeg startede selv hos Bailine i sommer hvor jeg efter et par psykisk-belastede måneder havde taget et par kilo på og var blevet endnu mere træt af min krop end alm. ;) Man bliver vejet og måle hver 5. gang man er der og efter de første 5 gange havde jeg tabt 27cm :cheerleader3: fordelt på talje, hofter, sæde og lår. Så kan kun anbefale det.

Det er rigtigt at det IKKE er som at få massage, men får man 1-2 gange om ugen vænner man sig hurtigt til det.

Mht. prisen, så ja, det er lidt dyrt i starten, men når man først har nået sine mål skal man bare komme hver 2. 3. uge for at holde det ved lige (man skal have min. 1 gang om ugen hvis man vil se resultater) og så bliver det billigere for hver behandling. Her er lige de konkrete priser. Hertil skal så lige sige at de altid køre med en GRATIS prøve-behandling hvor man bliver måle og vejet og så kan beslutte om det er noget...

Første 5 behandlinger 1400, næste 5 1150, næste 1000, næste 5 900. Derefter er man stamkunde og 5 behandlinger koster 800kr. Det gælder heletiden at køber du 10 behandlinger på en gang får du en gratis og køber du 20 er det 3 gratis oveni.

Håber det hjalp lidt...

:) Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp er det også på mave/arme/bryst? Tror jeg ender med frie hofter i min kjole - så det er mere der jeg trænger.

/Fortuna

Det er det fine ved dette "program" elektroderne bliver sat på hvor man mest trænger. Fx. er jeg den figut som hedder triangulær hvilket vil sige at jeg har mest mellem talje og knæ. Derfor sidder mine kun der og hverken på arme, lige under busten eller lige over knæene. Så det er helt op til en selv hvor man ønsker at blive "trænet" og trimmet.

Som sagt er det netop det gode, de steder man "hader" mest er ofte dem det er sværest at komme af med, men her er det præcis de steder der bliver sat ind på :)

0

Del dette indlæg

UGHHH Camilla, tror vist hellere jeg må forbi bailine....det er godt nok mange penge....men måske hjælper det på motivationen til at komme i gang.

Jeg har altid haft "gode" overarme, og ville rigtig gerne have dem mindre. Bagdelen kunne også godt være lide mindre...det er i hvert fald 2 af mine ømme punkter, men mest armene, de er bare ikke særlige feminine :)

Hvad så med kosten og motionen - har du gjort meget ud af det samtidig med dit bailineforløb??

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

UGHHH Camilla, tror vist hellere jeg må forbi bailine....det er godt nok mange penge....men måske hjælper det på motivationen til at komme i gang.

Jeg har altid haft "gode" overarme, og ville rigtig gerne have dem mindre. Bagdelen kunne også godt være lide mindre...det er i hvert fald 2 af mine ømme punkter, men mest armene, de er bare ikke særlige feminine :)

Hvad så med kosten og motionen - har du gjort meget ud af det samtidig med dit bailineforløb??

Kram

Melanie

Jeg prøver generelt at spise sundt og få motion og også at blive bedre til især at spise ordenligt (læs: ligge det søde på hylden mest muligt). Man taber sig også vha. bailine, men det er primært "formning" af kroppen. Hvis man ønsker det kan man også få kost og mations vejledning sammen med behandlingen.

JEg får dog bare behandlingerne og tager den anden kamp selv, men jeg vil også "bare" gerne tabe omk. 2kg Men det hjælper i hvert fald på motivationen at man ind imellem skal stå til regnskab og ved man bliver målt og vejet...

Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg har altid haft "gode" overarme, og ville rigtig gerne have dem mindre. Bagdelen kunne også godt være lide mindre...det er i hvert fald 2 af mine ømme punkter, men mest armene, de er bare ikke særlige feminine :biggrin:

Kram

Melanie

Jeg prøver generelt at spise sundt og få motion og også at blive bedre til især at spise ordenligt (læs: ligge det søde på hylden mest muligt). Man taber sig også vha. bailine, men det er primært "formning" af kroppen. Hvis man ønsker det kan man også få kost og mations vejledning sammen med behandlingen.

JEg får dog bare behandlingerne og tager den anden kamp selv, men jeg vil også "bare" gerne tabe omk. 2kg Men det hjælper i hvert fald på motivationen at man ind imellem skal stå til regnskab og ved man bliver målt og vejet...

Camilla

Okay, nu har jeg taget beslutningen...ringer derned mandag...der ligger heldigvis en i Middelfart, så der er ingen undskyldning for, at der er langt til den næmeste...!

Tak Camilla for din info :)

Kram

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, nu har jeg taget beslutningen...ringer derned mandag...der ligger heldigvis en i Middelfart, så der er ingen undskyldning for, at der er langt til den næmeste...!

Tak Camilla for din info :)

Kram

Melanie

Så lidt, håber du bliver lige så glad for det som jeg har været/er. Selvom jeg er på SU har jeg prioteret at have råd til det (med lidt hjælp fra en børneopsparings rest) og håber jeg kan blive ved med at finde det...

Kommer der flere spørgsmål ved du hvor jeg er ;)

Camilla

0

Del dette indlæg

Og så lige en kommentar til de mega tynde modeller... Jeg har det sådan, at jeg synes, der er nogle modeller, der er så tynde, at de ser meget syge ud, og det er ikke pænt i følge min vurdering. Helt ærligt så vil jeg hellere veje et par kilo for meget end at se syg ud. Jeg er faktisk også en af de personer, der er tilhæger af, at der skal være en bestemmelse om, hvor tynde (f.eks. målt i BMI) de modeller, der bruges til f.eks. modeshows, må være. Vi skal jo huske på, at unge piger let får et helt forkert billede af, hvad der er normalt, hvis de spejler sig og identificerer sig med de mega tynde (sygligt udseende) modeller.

Ved godt at det måske ikke lige er det denne tråd handler om, men jeg bliver lidt ked af det når jeg læser sådan en kommentar som denne. Det skal siges at det ikke er første gang jeg har hørt noget som dette. Sagen er den at jeg er ret slank (foretrækker jeg at kalde det), har altid været det uden at gøre noget som helst for det. Spiser hvad der passer mig, men ikke i særligt store portioner. I bund og grund er jeg tilfreds med min krop, men jeg bliver ked af at blive kaldt skelet, sygelig tynd og andre grimme fraser. Det er lidt som om at det er helt i orden at komme med den slags udtalelser til slanke mennesker, men jeg kunne da aldrig finde på at sige modsat grimme ting tilen som vejer lidt for meget.

Jeg er enig i at mange modeller er for tynde, og ideen med at der skal være en nedre grænse for BMI synes jeg er helt ok. Så det er altså ikke fordi at jeg vil komme med løftede fingre eller skælde ud. Bare minde på at der er masser af slanke mennesker som ikke selv har valgt det og ikke bryder sig om at være "sygeligt" tynde.

Kærlig hilsen

Mette

0

Del dette indlæg

Ved godt at det måske ikke lige er det denne tråd handler om, men jeg bliver lidt ked af det når jeg læser sådan en kommentar som denne. Det skal siges at det ikke er første gang jeg har hørt noget som dette. Sagen er den at jeg er ret slank (foretrækker jeg at kalde det), har altid været det uden at gøre noget som helst for det. Spiser hvad der passer mig, men ikke i særligt store portioner. I bund og grund er jeg tilfreds med min krop, men jeg bliver ked af at blive kaldt skelet, sygelig tynd og andre grimme fraser. Det er lidt som om at det er helt i orden at komme med den slags udtalelser til slanke mennesker, men jeg kunne da aldrig finde på at sige modsat grimme ting tilen som vejer lidt for meget.

Jeg er enig i at mange modeller er for tynde, og ideen med at der skal være en nedre grænse for BMI synes jeg er helt ok. Så det er altså ikke fordi at jeg vil komme med løftede fingre eller skælde ud. Bare minde på at der er masser af slanke mennesker som ikke selv har valgt det og ikke bryder sig om at være "sygeligt" tynde.

Kærlig hilsen

Mette

Hej Mette

Mange tak for dette indlæg....!

Det er nemlig lige mine ord. Jeg er nemlig ligesom dig, det man kalder for ret slank. Og det har jeg også altid været. Og som dig, spiser jeg også lige det der passer mig.

:) Lise

0

Del dette indlæg

Kære alle - naturligt slanke og næsten slanke :)

Skønt med de mange gode inputs.

- Melanie, hvor er du sej :biggrin:, smider du ikke lige lidt indlæg ind om resultaterne?

Jeg har også været inde og tjekke den nærmeste klinik. Men uff, hvor er det mange penge. Jeg er jo typen, der allerede smider penge efter fitnessdk og weightwatchers i forvejen, så måske skulle jeg lige stramme mig an og komme op på hesten her først. Og så bruge Bailine som nødløsning, når vi nærmer os.... Hmmmm men hvad så med kjoletilretningen i april, der måtte de firkantede hofter og de solide arme jo gerne være mindre... Melanie, skynd dig herind, når du har været prøvekanin et par gange :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Melanie, hvor er du sej :biggrin:, smider du ikke lige lidt indlæg ind om resultaterne?

Melanie, skynd dig herind, når du har været prøvekanin et par gange :)

Hey bellehelene

Det skal jeg nok, skal jo allerede til 1. kjoletilretning i maj, så jeg har også lidt run på...!!!

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg tabte ca 15cm samlet rundt om mine lår (mit problemområde) + flere cm på hoften + maven. Den eneste grund til at jeg stoppede var fordi jeg ikke havde råd mere, det er jo desværre noget pebberet :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Har selv overvejet det mange gange...

Hvor mange gange var du der, og hvor meget gav du??? Mit problemområde er også min lår!!!

Kram

Melanie

Uhaaa da da, nu skal jeg jo tænke......... :cheerleader3:

altså det er nok 3 år siden jeg gik, så priserne har sikkert ændret sig en del.

Jeg så til bryllupsmessen på SAShotellet i København for en måned siden at nu kostede 20 behandlinger vist nok kostede 4000,- eller deromkring.

Jeg fik anbefalet dengang at jeg skulle gå ca. hveranden dag for bedste resultat (lige som når man dyrker sport)

Jeg tror at jeg fik behandlinger i ca. 6 måneder, og smed som sagt tidligere ca. 15cm samlet omkring mine lår + andre steder.

Jeg håber dette hjalp lidt ;)

0

Del dette indlæg

Hej

Hopper også lige ind i den her bailine tråd.

Jeg har set inden på en anden side, at der også her er et par tøser der har haft SUCCES, med bailine. Dem stillede jeg et par forholdsvis enkle men kritiske spørgsmål. Svarene på alle dem var pænt poss. så jeg er også selv hoppet med på vognen idag.

Har til at starte med købt 5 x. Så må vi se.

0

Del dette indlæg

Jeg har været til min første behandling i dag - udover den der var gratis - og jeg har tænkt at jeg vil gå 3 dage om ugen. Så må vi se om skidtet virker....

Tror også at man tænker mere over hvad man spiser samtidig og derfor det nok hjælper. Jeg fik super sund aftensmad i dag - så jeg er RIGTIG positivt indstillet.....Nu skal det bare være....

Pøj pøj til jer andre.....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer