bellehelene

Topmodeller er så tynde

84 indlæg i dette emne

det er sgu da ellers godt nok Louise, jeg var også på kur indtil for en måned siden, så var det jeg mistede min farfar, og så har det været lidt svært for mig at komme igang igen, det er også her jeg håber at Bailine kan give mig modet tilbage på at komme igang med at tabe mig igen, eller bare smide nogen cm... det er vel egentligt det mit primære mål er at få smidt nogen cm, så må vægten jo gerne følge med ned af, men som jeg har forstået deres koncept, opbygger de muskelmassen, og muskler er jo som bekendt tungere end fedt, og derfor kan man jo nok ikke regne med at se resultater på vægten sådan lige med det samme, men mon ikke det kommer sådan langs ad?

det håber jeg...

jeg krydser fingre for dig imorgen, hvor er det du skal hen? da vel ikke til Holbæk eller?

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det jeg regner med er, at det mest er på cm man kan se at der sker noget.

Nej det er ikke i Holbæk jeg skal men her i Taastrup :cheerleader3:

ja nok til at starte med ihvertfald, så kan det jo være vægten følger med sådan langs ad, men det er vist også allersundest at tabe sig på den måde, siger de kloge...

ja jeg tænkte nok det ikke var i Holbæk, det er godt nok lidt langt at tage for at komme afsted...

hvor er det du har boet i Holbæk, du kan sende en PM hvis du ikke vil have det herind... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er sgu da ellers godt nok Louise, jeg var også på kur indtil for en måned siden, så var det jeg mistede min farfar, og så har det været lidt svært for mig at komme igang igen, det er også her jeg håber at Bailine kan give mig modet tilbage på at komme igang med at tabe mig igen, eller bare smide nogen cm... det er vel egentligt det mit primære mål er at få smidt nogen cm, så må vægten jo gerne følge med ned af, men som jeg har forstået deres koncept, opbygger de muskelmassen, og muskler er jo som bekendt tungere end fedt, og derfor kan man jo nok ikke regne med at se resultater på vægten sådan lige med det samme, men mon ikke det kommer sådan langs ad?

det håber jeg...

jeg krydser fingre for dig imorgen, hvor er det du skal hen? da vel ikke til Holbæk eller?

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det jeg regner med er, at det mest er på cm man kan se at der sker noget.

Nej det er ikke i Holbæk jeg skal men her i Taastrup :cheerleader3:

ja nok til at starte med ihvertfald, så kan det jo være vægten følger med sådan langs ad, men det er vist også allersundest at tabe sig på den måde, siger de kloge...

ja jeg tænkte nok det ikke var i Holbæk, det er godt nok lidt langt at tage for at komme afsted...

hvor er det du har boet i Holbæk, du kan sende en PM hvis du ikke vil have det herind... :cheerleader3:

Ja, håber da også at det kan ses på vægten :cheerleader3:

Jeg boede på Karensmidevej sammen med mine forældre og min tvillingebror i 20 år. Da jeg flyttede hjemmefra flyttede jeg i Ladegårdsparken. Der boede jeg i ca 1 år inden jeg flyttede til Taastrup med Jimmy :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så, er jeg kommet hjem fra Bailine. Hold da op en speciel oplevelse. Skal huske at sige med det samme at det overhovedet ikke gjorde ondt på mig...

I starten prikker det, men det er noget man vænner sig til ret hurtigt. På et tidspunkt er det som om at de der dimser trækker musklerne sammen. Det er stadigvæk ikke ubehageligt på nogen måde.

Jeg vil anbefale at man skruer op for styrken så snart man har vænnet sig til rytmen, for så kan man virkelig mærke at der bliver arbejdet :thumbsupsmileyanim:

Det eneste der faktisk er ret vigtigt er at man slapper af !!!

Alt i alt en RIGTIG god oplevelse. Jeg skal helt klart derop igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bellehelene

Jeg står selv i samme situation som dig - er Bailine noget for mig?.

Det er svært med alle de foskellige løsninger der er at vælge imellem - jeg har lige lånt 10 kg 10 uger af Pernille Aalund, har læst mange stder på nettet at den virker, er meget spændt på resultatet.

Jeg skal giftes 26 maj, så der er jo ikke så længe til mere, håber på at smide 6-7 kg inden, det kan også lade sig gøre - hvis jeg tager mig sammen.

Jeg har det ligesom dig for tiden, min motivation er lig nul, og jo mindre jeg gør ved problemet, o værre synes jeg det bliver.

Nå men der er jo kun en person der kan gøre noget ved det - OS SELV

Håber at det lykkedes dig at finde noget motivation frem GP

-Hanna

Hejsa.

Prøvede også den kur for nogle år siden - og den virker. Kiloene raslede af Jeg tabte mig fra 72 til 62 på 8 uger! Jeg er 175 høj, så det er ikke fordi der var Så meget at tabe sig af.

Det er bare en kedelig og ensformet kur - men nem da man ikke skal lave alle mulige retter.

Desværre skal man spise mindst 6 stk norsk helseklid brød om dagen - DET ER TØRT!!!

Hejsa Helene.

Hvor køber man de klidkiks?

Jeg har købt wasa sport grov knækbrød - kan bare ikke finde klidkiks.

Fulgte du Pernille Aalunds kostprogram fra bogen? Er desværre ikke gået 100 % igang endnu, der er så mange undskyldninger men vil utrolig gerne...

Det er vist ikke de helt rigtige (jeg kender ikke de omtalte norske helseklid brød), men hos Føtex kan du i hvert fald købe Minimum Fiberkiks. De indeholder hvedeklid og rugmel og er sukkerfri, så de skulle være helt OK at spise, når man er på skrump :thumbsupsmileyanim:

Mange hilsner fra Mette

0

Del dette indlæg

Hej meget slanke piger.

Jeg vil bare lige sige, at jeg da godt kan forstå, hvis det er sårende at blive kaldt "sygeligt" tynd osv. Jeg tror bare, at problemet ligger i, at idealet nogen gange synes at være en så tynd model, at det rent faktisk er på grænsen til at være sundhedsskadeligt. Flotte, slanke modeller får at vide, at de nok lige skal tabe sig 5-6 kg., hvis de vil forvente at få jobs.

Problemet ligger ikke den anden vej, idet ingen synes, at piger med lidt ekstra på kroppen, er noget at leve op til. Når det her i forum bliver kritiseret at idealet for kvindekroppen, faktisk ikke er særligt pænt, så er det de alt for tynde modeller man tænker på (tror jeg), som slet ikke er bygget til at være så tynde. Min svigerinde er super super tynd og vejer næsten ingen ting. Men hendes kropsbygning passer til at være så tynd, og hun er flot og sund at se på. Det er I sikkert også, siden I spiser sundt og ikke sulter jer. Men synes I ikke også at nogle af de kvinder man ser på catwalken er så tynde at de ikke længere ser sunde ud?

Knus fra mig.

Hejsa, og tak for dit svar.

Jeg er helt enig i at idealet er lidt forkert på den med meget slanke modeller, og jeg synes også at det er superærgeligt at det skal være sådan. Men jeg er ikke helt enig i at ingen synes at piger med lidt sul på kroppen er noget at leve op til. Jeg læser og hører tit om fyre der hellere vil have en pige med "elskovshåndtag" end en sådan en "kantet en".

Men altså for lidt og for meget, det gælder jo om at finde en middelvej. Det jeg bare var ude på, var at gøre opmærksom på hvordan slanke mennesker generelt omtales. Som de andre piger skrev, så er det som om at det er okay at sige grimme ting om slanke folk, men det er ikke okay at sige noget om overvægtige. Jeg synes bare at vi helt skal lave være med at kommentere hinandens vægt, når det nu er så ømtåleligt et emne, for tykke såvel som tynde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så, er jeg kommet hjem fra Bailine. Hold da op en speciel oplevelse. Skal huske at sige med det samme at det overhovedet ikke gjorde ondt på mig...

I starten prikker det, men det er noget man vænner sig til ret hurtigt. På et tidspunkt er det som om at de der dimser trækker musklerne sammen. Det er stadigvæk ikke ubehageligt på nogen måde.

Jeg vil anbefale at man skruer op for styrken så snart man har vænnet sig til rytmen, for så kan man virkelig mærke at der bliver arbejdet GP

Det eneste der faktisk er ret vigtigt er at man slapper af !!!

Alt i alt en RIGTIG god oplevelse. Jeg skal helt klart derop igen :bearhug:

ej hvor fedt, det lyder jo rigtig godt... glæder mig allerede til jeg skal derop på næste fredag...

er glad for du har syntes om det ihvertfald... håber jeg bliver det sammen...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Læste godt nok ikke hele tråden igennem :thanks: Men har du prøvet Endermologie??

Send mig en PM, hvis du vil høre mere, for det er virkelig noget der virker og så er det smerteFRIT...

:boohoo::cheerleader3:

Og hvad koster det...???

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Hej

Læste godt nok ikke hele tråden igennem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/oops.gif Men har du prøvet Endermologie??

Send mig en PM, hvis du vil høre mere, for det er virkelig noget der virker og så er det smerteFRIT...

:boohoo::cheerleader3:

Og hvad koster det...???

Kram

Melanie

Der hvor jeg går - koster en enkeltbehandling 550 kr.

Hvis man så køber 10 ture, er prisen 4500 kr. og 20 ture 8500 kr.

De laver også opstrammende behandlinger til ansigtet. Er sluppet af med noget af det 'løse' hud på halsen/hagen... :thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Men der er helt smertefrit og det er afslappende samtidigt.

SÅ LÆKKERT

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

I dag var min 5. gang hos Bailine og jeg skulle så måles. Jeg havde desværre taget 1 kilo på, men jeg har "tabt" mig 13 cm fordelt således:

Byste: 1 cm

Ryg: 0 cm

Talje: 3 cm

Hofter: 3 cm

Sæde: 4 cm

Lår: 2 cm (1 cm på hvert lår :))

Glæder mig til næste gang. Det virker åbenbart :bearhug::super:

0

Del dette indlæg

Hej

Læste godt nok ikke hele tråden igennem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/oops.gif Men har du prøvet Endermologie??

:):bearhug:

Jeg går også til Endermologie....syntes det er en himmelsk oplevelse.....fuld kropsmassage uden at blive berørt af andres hænder..... :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa, og tak for dit svar.

Jeg er helt enig i at idealet er lidt forkert på den med meget slanke modeller, og jeg synes også at det er superærgeligt at det skal være sådan. Men jeg er ikke helt enig i at ingen synes at piger med lidt sul på kroppen er noget at leve op til. Jeg læser og hører tit om fyre der hellere vil have en pige med "elskovshåndtag" end en sådan en "kantet en".

Men altså for lidt og for meget, det gælder jo om at finde en middelvej. Det jeg bare var ude på, var at gøre opmærksom på hvordan slanke mennesker generelt omtales. Som de andre piger skrev, så er det som om at det er okay at sige grimme ting om slanke folk, men det er ikke okay at sige noget om overvægtige. Jeg synes bare at vi helt skal lave være med at kommentere hinandens vægt, når det nu er så ømtåleligt et emne, for tykke såvel som tynde :super:

Naturligvis skal man ikke sige noget grimt om hverken de tynde eller de tykke. Men jeg tror det bunder i, at "man" tænker, at tynde mennesker ski godt kan tåle at høre det engang imellem. Netop fordi tyndt er idealet. Du kan ikke åbne et blad, åbne for dit tv, se en film, stå nede i kiosken osv uden at blive konfronteret med hvad majoriteten mener er lækkert. Og det er en størrelse 34. Vi lever en verden hvor slanke kvinder som Cate Winslet og Scarlet Johannesen og Beyonce bliver betraget som "fyldige"...say what??

Min pointe er, at tynde/slanke kvinder i langt højere grad er i medvind i medierne - det er idealet som man bør ligne for at være HOT. Og når man så bare ikke ser sådan ud, så prøver man måske at finde de positive ting ved at være blød all over og hævde sig selv lidt frem for de tynde, når nu der ikke er nogen andre, der hævder én...

Nej, det er ikke officielt OK at nedgøre kraftighed, men i og med, at medierne udelukkende viser tynde piger og fremhæver dem som idealet, så nedgør man jo alligevel indirekte bløde kvinder.

Jeg har personligt været temmeligt overvægtig OG været temmelig undervægtig - jeg har prøvet begge dele. Og believe me: Da jeg var tynd fik jeg laaangt mere positiv respons på mit udseende, end jeg gør nu, hvor jeg er sådan midt i mellem.

Og når jeg siger tynd, mener jeg 43-45 kg...

Nu er jeg egentligt bare usynlig.

Så når bløde kvinder synes de "har lov til" at sige knap så pæne ting om tynde pigers udseende, så er det nok fordi tynde piger får i overflod af komplimenter og at man forsøger at danne en modvægt (hø) til det, ved at fremhæve sine egne bløde ribben til at være smukkere...

Giver det mening?

0

Del dette indlæg

Hej Derude på spm om bailine virker så kan jeg fortælle at jeg har fået 20 beh efter min graviditet og har kun tabt ca7 cm i alt gav ca 5000 kr for 20 så sys ikke det har været pengene værd og hvis det skal være effektivt så må man regne med at det gør pisse ondt... Men derimod har jeg nu fået 5 beh ved noget der hedder Vip klinikken i Gørding og ja det VIRKER har tabt snart 12 cm bare på 5 behandlinger og det gør ikke ondt og det bedste af det hele er at det kun koster 1000 kr for 10 gange så det er under det halve af hvad bailine koster.. Kan varmt anbefale VIP klinikken i Gørding knus maiken

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har nu overstået mine første 5 behandlinger hos bailine

Resultatet var

23 cm fordelt pænt over kroppen ligesom 4 kilo på 3 uger !!

Jeg drikker nu mere vand i løbet af dagen end jeg tidl. har gjort, har ændret mine kostvaner til at tænke mere over hvad jeg spiser, spiser mere groft og grøntsager men tillader stadig kød og kartofler mv. i små mængder. endvidere tillod jeg mig selv at synde hen over påsken. Ydermere har jeg været hæmmet af en dårlig fod i 1 1/2 uge der har umuliggjort de lange gå tur med evt. løb. Så her har det altså virket !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Resultatet var

Jeg drikker nu mere vand i løbet af dagen end jeg tidl. har gjort, har ændret mine kostvaner til at tænke mere over hvad jeg spiser, spiser mere groft og grøntsager men tillader stadig kød og kartofler mv. i små mængder. endvidere tillod jeg mig selv at synde hen over påsken. Ydermere har jeg været hæmmet af en dårlig fod i 1 1/2 uge der har umuliggjort de lange gå tur med evt. løb. Så her har det altså virket !

wawww det er da et vildt flot resultat :cheerleader3:

hvor mange behandlinger har du købt?

0

Del dette indlæg

Hej

Resultatet var

wawww det er da et vildt flot resultat :cheerleader3:

hvor mange behandlinger har du købt?

:toot:

Hej

Jeg har indtil nu fået 1 prøvebehandling og så de 5 behandlinger, men har besluttet mig for at tage 5 mere og så tage den derfra.

:toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så blev jeg også målt og vejet idag, har 'kun' tabt 300 g, men til gængæld er der røget hele 20 cm jævnt fordelt rundt omkring på kroppen, det er faktisk ok... så ja jeg føler også det virker for mig...

:bearhug::heart:

slap da af, det var ikke så lidt :heart: er det på 5 gange eller??

Jeg glæder mig ril på tirsdag..

0

Del dette indlæg

så blev jeg også målt og vejet idag, har 'kun' tabt 300 g, men til gængæld er der røget hele 20 cm jævnt fordelt rundt omkring på kroppen, det er faktisk ok... så ja jeg føler også det virker for mig...

:bearhug::heart:

slap da af, det var ikke så lidt :heart: er det på 5 gange eller??

Jeg glæder mig ril på tirsdag..

det var den 6. gang idag, vi nåede det ikke sidste gang jeg var deroppe, men er absolut tilfreds, og det er ikke fordi jeg har lavet de helt store omvæltninger i min dagligdag, tænker da lidt mere over hvad der ryger i munden, men ellers spiser jeg stort set som jeg plejer...

du kan roligt glæde dig Josefine, det prikker og stikker lidt, men man vænner sig hurtigt til det, så lige så snart du har vænnet dig til det så bare skru op, det giver godt...

:heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer