Lotteck

Hvem har erfaring med Faarup Skovhus...?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke nogen personlig erfaring derfra, men har kun hørt godt om stedet! Det var et af de steder vi overvejede, hvis vi ikke kunne få vores første prioritet (det kunne vi heldigvis). Held og lykke.

0

Del dette indlæg

Hejsa :)

Jeg har ikke erfaringer deroppe fra endnu, men har altid kun hørt godt om dem. Har noget familie der skal holde fest deroppe her i marts så der får jeg viden om hvor godt det er :cheerleader3:

Vi har selv booket vores fest deroppe, og synes ihvertfald vi har fået en rigtig godt service, meget hjælpsomme og de var meget obs på hvad for en fest VI kunne tænke os. Noget af det er lidt ældre, men selskabslokalerne er dejlige og meget lyse....og så ligger det jo omgivet af skov virkeligt smukt :denmarkflag:

Prisen er hvad vi ihvertfald betragter som yderst rimelig, de feststedet vi har snakket med i aalborg kan ikke komme i nærheden af de priser :denmarkflag:

Hvornår skal i giftes?

Seadancer

Redigeret af seadancer
0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg har selv kun været på Skovhuset til julefrokost - og der var MANGE gæster, og derfor svært at vurdere serviceniveauet... men der var rigelig og lækker mad, og serveringspersonalet var dygtigt (De var hurtige til at levere drikkevarer, fylde buffet op osv.). Fra andre - som har været der til fester - har jeg kun hørt positivt, så synes da bestemt det virker til at Skovhuset er et sted I roligt kan overveje nærmere.... :cheerleader3:

Held og lykke, og ikke mindst GOD FORNØJELSE med den videre planlægning!

KH

Louise :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har været til en del arrangementer af forskellig karakter på Faarup Skovhus; Bryllup, julefrokost, rund fødselsdag og kursus. I alle tilfælde har der været betjening i top. Personalet virker glade og flike, de er opmærksomme, og ved et enkelt af arrangementerne, holdt de baren åben et par ekstra timer..

Kan kun anbefale det udfra mine erfaringer.

Held og lykke.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Hejsa :biggrin:

Jeg har ikke erfaringer deroppe fra endnu, men har altid kun hørt godt om dem. Har noget familie der skal holde fest deroppe her i marts så der får jeg viden om hvor godt det er :biggrin:

Vi har selv booket vores fest deroppe, og synes ihvertfald vi har fået en rigtig godt service, meget hjælpsomme og de var meget obs på hvad for en fest VI kunne tænke os. Noget af det er lidt ældre, men selskabslokalerne er dejlige og meget lyse....og så ligger det jo omgivet af skov virkeligt smukt :)

Prisen er hvad vi ihvertfald betragter som yderst rimelig, de feststedet vi har snakket med i aalborg kan ikke komme i nærheden af de priser :loveflag:

Hvornår skal i giftes?

Seadancer

Hejsa. :)

Hmmmm... Da jeg i øjeblikket er i praktik i Norge og først kommer hjem til juli for good, har vi tænkt på den 1. eller 2. weekend i september. så har jeg lidt tid hjemme og sådan til at ordne småtingene uden stress på. Og det er sikkert stadig godt vejr. (Håber da...)

Jeg kommer hjem i påsken og der har vi aftale med Faarup Skovhus om at komme op og snakke med dem. Stedet har vi vist på nuværende tidspunkt reserveret. Det er min kæreste der er sat på hård job med at ringe til kirke, tjekke steder, træffe aftaler mm... :carrot:

0

Del dette indlæg

Skal nok se om jeg ikke kan huske og melde tilbage når jeg ved lidt mere efter marts.....og i særdeleshed når vi selv har holdt brylluppet som skal stå den 4-8 august :biggrin:

De er meget fleksible deroppe....vi har fået alt hvad vi kunne ønske os :biggrin:

(Jeres gæster kan endda overnatte til billige penge 2-300 pr pers )

Seadancer

0

Del dette indlæg

Skal nok se om jeg ikke kan huske og melde tilbage når jeg ved lidt mere efter marts.....og i særdeleshed når vi selv har holdt brylluppet som skal stå den 4-8 august :biggrin:

De er meget fleksible deroppe....vi har fået alt hvad vi kunne ønske os :biggrin:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :biggrin:

De er meget fleksible deroppe....vi har fået alt hvad vi kunne ønske os :)

Seadancer

Halløj og ups en smutter med det ovenover.... :)

Jeg glæder mig til at høre fra dig ang den fest i skal til her i marts. Det er jo før jeg kommer ;) hjem til påsken, så har jeg da lidt beggrundsviden at komme med.

Ja vi snakkede også om at det var dejligt hvis gæster kunne overnatte. Det ligger ligesom ikke en dæmper på folk, for så behøver ingen folk køre hjem... Har i valgt at betale for dette eller sagt til folk at de selv har muligheden for at booke sig ind på overnatning hvis de vil og selv betaler? Jeg har tænkt lidt på at lade en bemærkning falde ang. dette i invitationen da folk så selv kan bestemme om de vil bruge penge på overnatning eller vil hjem. Da vi begge er studerende mener vi nemlig at det er her vi evt kan spare lidt. Men virker det uhøflig at sige de selv skal betale....? Jeg ved ikke rigtig selv...

0

Del dette indlæg

Hejsa:)

Vi har meddelt folk at der er mulighed for overnatning og prisen er 200-300 pr pers....på den måde har vi lagt op til at de selv skal betale og det er blevet modtaget utrolig positivt :)

Så det kan i bestemt godt gøre....vi har skrevet i invitationerne(til dem der endnu ikke har booket et værelse) at der er mulighed for overnatning, prisen og kontakt info til skovhuset :biggrin:

Meget af det positive responds vi har fået går på at det er dejligt at der er mulighed for billig overnatning for så kan alle jo være med :biggrin:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer