AnnaPerenna

Sæbebobler!

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihhhh ja, hvor er det bare smukt - får helt kriller i maven, har lige selv bestilt sæbebobler :biggrin:

Der har været flere tråde om emnet herinde, som jeg læste igennem inden jeg turde bestille. Flere har været bekymrede, men ingen har meldt sig med dårlige erfaringer fra det virkelige liv. Jeg har selv været til bryllup for et par år siden, hvor bruden var i silkekjole, og det skabte ikke problemer. Men jeg tror da lige at jeg vil sørge for, at det er farveløs opvaskemiddel, der er i flaskerne, just in case.

Har lagt billede af de små flasker ind i min tråd.

:) Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God ide, den nupper jeg lige. Eller det vil sige ikke til udenfor kirken, synes nu ris er mest "rigtigt" (selvom man har det allevegne bagefter) og tror også folk ville blive lidt skuffede hvis vi bad om sæbebobler istedet for ris.

Men tror helt sikkert vi skal bruge det til vores Prof. billeder. De skal (forhåbentlig) tages ude og så kunne det da være sjovt hvis vi selv pustede bobler :)

tak for iden, havde jeg faktisk ikke hørt/set før

Camilla

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Der må slet ikke kastes med nogenting ved den kirke vi skal giftes ved, så det er så nemt! Derfor har vi snakket om sæbebobler, men har nu hørt flere sige at det laver fedtskjolder på tøjet og at man netop bliver fedtet på huden også! Så nu ved jeg ikke lige hvad vi gør :) Men jeg har købt sæbebobler og mangler bare en stor stofprøve i brudesatin inden jeg kan lave en prøve, for at se det med egne øjne!!! For vil da være ked af hvis vi slet ikke kan bruge noget efter vielsen...

Mona

Redigeret af Den utålmodige
0

Del dette indlæg

Hvis du gerne vil spørge en brud som har prøvet at være midt i sæbebobler, så skulle du spørge Eva (Poq). Hun og gemalen David brugte nemlig sæbebobler som velkomst, da de ankom til feststedet efter vielse/fotograf, og det var VIRKELIG smukt!!

Vedhæfter et billede - håber det er ok, Eva...? :)

post-1053-1173602742.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak! Det vil jeg da gøre...

Mona

Eva og David havde en dejlig fest EFTER deres "sæbe-boble-eventyr", så jeg tror ikke at de blev specielt fedtede af boblerne. Vi som stod ved siden af, og smed boblerne i hovedet på dem, blev vist mere fedtede end de gjorde - hvis vi spildte sæbevand ned af fingrene :)

Men det var virkelig en oplevelse - både for brudeparret og for gæsterne. Fordi de var noget nyt og anderledes, og fordi det skabte en kanon stemning.

Hvis I skal bruge dem udenfor, kan jeg forestille mig at vinden vil tage mange af sæbeboblerne, og så bliver "koncentrationen" af sæbe ikke helt så stor, som hvis det er indenfor (som med Eva og David). Tror at det kunne være rigtig festligt og flot udenfor en kirke også.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer