Guest Himalaya

Indbydelse,

6 indlæg i dette emne

Vi har besluttet os for, at holde et havebryllup i egen have og leder derfor efter en anderledes tekst at bruge i invitationerne.

Er der nogle der har foreslag eller vil dele ud af deres erfaring?

Det må ikke blive for seriøst eller formelt, har tænkt på, at lægge en "praktiske oplysninger" med selve indbydelsen.

Der skal altså være:

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

i haven. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal selv holde havebryllup :lol: Teksten til vores indbydelser er ikke på plads endnu, men vi har snakket om at der stadig skal være standardoplysningerne, men så putte nogle ord ind som rummer det vi gerne vil have vores bryllup til at være. Sommerligt, hyggeligt, romantisk og delvist afslappet :( Sådan at vi sørger for, at der bliver viderebragt et "stemningsbudskab" til gæsterne.

Held og lykke med at få teksten til jeres indbydelser på plads!

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Synes idéen med puslespillet er rigtig fin... :balloon:

Tænkte lidt på... Hvad er I til? Kører I et specielt tema? Sommerfugle? Pattegris? Uformelt? Beduinertelt med vandpiber? Kulørte drinks?

Vi holder reception i mine forældres have, efter vielsen... Så vi skrev: "Efter vielsen, håber vi på solskinsvejr, da der vil være reception i haven på" ...

Skriv endelig igen, da jeg selvfølgelig gerne vil øse ud af mine egene idéer!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif :blink::)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Hej..

Min "mand" synes rigtig godt om pusle idéen. Så det bliver nok den. Med lidt løs ris i kuverten....

:balloons: Vi - læs jeg - vil prøve at holde temaet i strand stil. Altså med sten og sand og palmer og i den dur.

Måske med et strejf af picnic over det, hvis det kan lade sig gøre, måske med ternede duge og masser af iskold rose/hvid vin.

Min lille bekymring er, om folk måske vil miste dele af invitationen over de par måneder de skal "passe på den".

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer