Guest krebs25

Fotograf- hvor lang tid???

9 indlæg i dette emne

Hejsa!

Vi har fundet en fotograf, som skal følge os det meste af dagen. Vi har besluttet at vi får taget billeder inden kirken af hensyn til flere ting. Men hvor lang tid afsætter I andre til at få taget billeder på location?? Jeg regner med 1 1/2 time, men ved ikke, om det er realistisk????

Vil være meget glad for lidt hjælp :lol:

:bearhug: Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner med at vores helt fantastiske fotografer (som også er med os hele dagen og aftenen) skal bruge en time på location. Men så er der jo også transporten frem og tilbage. Vi regner med at det alt i alt vil tage lidt over to timer. Men det er kun fordi vi har valgt location et godt stykke væk, fordi det var det smukkeste område.

Vores fotografer er i øvrigt stjernestudiet. Jeg er så ked af, vi bor i Odense. Ville så gerne ind og se dem. Har talt med dem, og de er bare de bedste!!!!

Kan slet ikke vente til de tager billeder. De er med os lige fra morgenstunden, hvor de tager billeder af hele optakten med makeup og hår. Så kirken. Alle gæsterne i studie og ved receptionen, mens den anden tager med os og tager bryllupsbillederne. Og så er de der helt til brudevalsen. Er det ikke bare fantastsik :bearhug:

Undskyld, gik vist helt i selvsving :lol:

Svaret på dit spørgsmål er ja, det er nok tid der er afsat :(

Knus Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Vi har fundet en fotograf, som skal følge os det meste af dagen. Vi har besluttet at vi får taget billeder inden kirken af hensyn til flere ting. Men hvor lang tid afsætter I andre til at få taget billeder på location?? Jeg regner med 1 1/2 time, men ved ikke, om det er realistisk????

Vil være meget glad for lidt hjælp :lol:

:bearhug: Lene

Hej Lene

< Jeg regner med 1 1/2 time, men ved ikke, om det er realistisk????

Svar: Ja.

Hos mig er det ca. 1 time og meget gerne længere til selve fotograferingen på optagestedet.

Jo mere tid, jo flere billeder. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer