cdaisy

Hjææææælp jeg er nysgerrig :c)

9 indlæg i dette emne

Jeg har nu fundet ud af at min forlover er begyndt at sende sms'er ud til alle mine veninder ang polterabend... jeg er ENORMT nysgerrig og har fundet ud af at det nok bliver i juni... :bearhug:

Nogen som har forslag til hvordan jeg finder ud af mere eller skal jeg bare lade det være og glæde mig til dagen?? :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved også at der er blevet sendt mails rundt til veninderne.

For sjov og for at drille går jeg rundt og siger, at jeg godt ved hvornår det bliver.... men det ved jeg selvfølgelig ikke... og jeg håber heller ikke jeg finder ud af det, for jeg vil gerne overraskes... med det er sjovt at drille veninderne lidt :thanks:

Og jo.... jeg er da drøn nysgerrig, og der er ikke en polterabend i vennekredsen, jeg ikke har haft en finger med i spillet.... så det er da noget uvant for mig.... og ret svært ikke at blande mig.... og jeg får også at vide af veninderne, at dette er en begivenhed, hvor jeg har ABSOLUT INTET at sige :cheerleader3:

Men det er dejligt at vide, at de er igang :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så nysgerrig. Min kæreste sad med sin mobil og udbrød lige pludselig: Din veninde har skrevet til mig... Hvorefter han læste og blev helt rød i hovedet. Det var vist ik noget :cheerleader3: ... Hmmmm meget mærkeligt. Jeg gik og tyggede lidt på den indtil..................POLTER!

Selvfølgelig!! Hans ven sender jo også hemmelige beskeder til mig. Godt jeg ikke nåede at blive sur på ham :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Min svigerinde har bedt om (og fået) en e-mail med navn, telefonnumre og e-mails på de personer, jeg gerne vil se til min polterabend, og så har jeg talt med både hende og min søster om mine ønsker til aktiviteter, men ud over det, ved jeg ingenting :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg

Jeg har ved et uheld fundet ud af hvornår min polterabend skal være - og lad mig side det straks! Nu er spændningen ligesom forsvundet - øv øv øv. Jeg ved selvfølgelig godt, at det alligevel blive en rigtig god dag, men hvis jeg var dig, ville jeg bide nysgerigheden i mig - for er det egentligt ikke halvdelen af dagen, altså at blive overrasket og ingen kontrol at have over det?

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer